آموزش قدم به قدم و تصویری نصب و راهاندازی ووکامرس

تعداد افزونه های وردپرس آنقدر زیاد است که به سختی می شود افزونه های پرکاربرد وردپرس را از بین آن ها تشخیص داد. اگر افزونه اولی که در این لیست آن را معرفی کرده ایم نصب کرده باشید، متوجه خواهید شد که یکی دیگر از مواردی که برای بهبود سئو سایت وردپرسی بسیار کلیدی و با اهمیت است، استفاده از لینک های داخلی یا اینترلینک است. پلاگین UpdraftPlus می تواند با چندین فضای ابری مختلف هماهنگ شود تا امنیت فایل های بک آپ شما را تضمین کند. افزونه بعدی در لیست افزونه های کاربردی وردپرس، WP Smush نام دارد. عکس ها می توانند تا حد زیادی باعث کند شدن سرعت سایت شوند اما با استفاده از افزونه WP Smush شما می توانید تصاویر موجود در سایت را به راحتی فشرده سازی کنید تا حجم کمتری را به خود اختصاص دهند. طراحی صفحات لندینگ یا همان صفحات فرود با این افزونه کاری لذت بخش و بی دردسر خواهد بود.

همانطور که میدانید امروزه اکثر کسب و کارها نیاز به استفاده از سایت برای کسب و کار خود دارند به دلیل آن که آرارم آرام نوع و سبک کسب و کارها از آن حالت قدیمی و سنتی خارج شده و با توجه به شرایط کنونی موجود در جوامع، سایتها بهتر میتوانند خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه کرده و مشتریان بیشتری جذب کنند. این پلاگین از یک سیستم رتبهبندی بینظیر امنیتی استفاده میکند و شرایط امنیتی فعلی وبسایت شما را میسنجد تا به طور مؤثر و بدون افت سرعت، از وبسایت شما محافظت کند. همان طور که می دانید، وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان می باشد و آسیب پذیری های آن به خوبی شناخته شده است.

اما برای پنهان سازی نام کاربری مدیر سایت و تغییر آن می توانید از افزونه sx user name سایت arvanwp security استفاده کنید. این پلاگین یک تاریخچه برای هر نظر درست میکند تا شما بدانید کدام نظرها از سمت Akismet یا مدیر اسپم درنظر گرفته شدهاند. این شیوه وقتی که تعداد بازدیدکنندگان کمی زیادتر شود، باعث کند شدن سایت شما خواهد شد. همچنین باعث کاهش بازدید از آن خواهد شد. همچنین شما می توانید با استفاده از سیستم برنامه ریزی افزونه UpdraftPlus، تعیین کنید که هر چند وقت یک بار به طور منظم از سایت شما بک آپ گرفته شود. انجام این کارها از آن جایی که هر سایتی صدها یا هزاران صفحه دارد می تواند بسیار دشوار و وقت گیر باشد. این ابزار صدها معیار ارائه می دهد و برای بررسی مشکلات مربوط به عملکرد مواردی را پیشنهاد می کند. صرف نظر از صنعت شما، صفحه ساز یک موضوع چشمگیر است که ارزش بررسی دارد. افزونه SeedProd قدرتمندترین افزونه صفحه فرود وردپرس است که وجود دارد. تنوع قالب ها و افکت ها در این افزونه آنقدر زیاد است که شما می توانید بدون هیچ مشکلی طرح اورجینال و نوآورانه ای بسازید که مشابه آن در هیچ وب سایت دیگری وجود ندارد.

هیچ پلاگین کاربردی دیگری قابل مقایسه با این افزونه نمی باشد. این پلاگین برای صاحبان مشاغل کوچک، وبلاگ نویسان و هر وب سایت دیگری ضروری است. همچنین توضیح خواهیم داد که چرا هر کدام از این افزونه ها برای سایت شما واجب و ضروری هستند و چه مزایایی نسبت به دیگر افزونه ها دارند. همچنین برای اضافه کردن پوسته های جدید، انیمیشن های ناوبری پوسته ها و انیمیشن های پیش نمایش شونده فیلتر های را برای توسعه دهنده ی این پلاگین اضافه کرده ایم. از قابلیت های این افزونه این است که شما می توانید حتی عکس هایی که قبلا در سایت خود آپلود کرده بودید را نیز فشرده کنید تا صفحات قدیمی شما هم با سرعت بیشتری لود شوند. غیر فعال کردن اجرای پی اچ پی در دایرکتوری آپلود. این افزونه تصاویر شما را هنگام آپلود در سایت به طور اتوماتیک فشرده سازی می کند. بنابراین لازم نیست تک تک عکس های خود را به شکل دستی فشرده کنید و در وقت شما صرفه جویی خواهد شد. به طوری که به کمک این قالب در طول مدت زمان کوتاهی می توانید به رتبه خوبی در موتور های جستجو دست پیدا کنید.

مانند اکثر افزونه های ودرپرس، این افزونه هم یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی با امکانات بیشتر دارد. بنابراین راهنمای ۵۲ افزونه کاربردی وردپرس بهترین افزونه های رایگان و پولی وردپرس به همراه لینک دانلود را برای شما انتخاب کرده است. شاید بهترین افزونه در زمینه بهینه سازی و فشرده کردن عکس های موجود در وردپرس افزونه WP Smush باشد. بهترین قالب شرکتی وردپرس را حیطه کاری شما مشخص میکند. در واقع فعالیت آنلاین جزئیات و ریزه کاری های زیادی دارد که هیچ آموزشی در باب بعضی از موارد آن وجو ندارد و تنها با انتقال اطلاعات از افرادی که سالیان سال در این زمینه تجربه و مهارت کسب کرده اند قابل دستیابی خواهد بود. علاوه بر آن، Elementor با دیگر افزونه های پر کاربرد وردپرس هماهنگی دارد و می توانید در کنار بقیه افزونه ها از آن استفاده کنید. یکی از دلایلی که این مورد را در مقایسه با سایر افزونه های گالری عکس وردپرس بیش تر مورد پسند قرار می دهیم، به دلیل سادگی Back-end است. اما فهرست افزونه های وردپرس بسیار زیاد است. البته باتوجه به گزینههای معرفی شده برای رفع مسائل امنیتی سایت گزینههای بهتری وجود دارد، اما اگر قصد دارید از تنظیمات و گزینههای اضافه زیاد دور شوید این افزونه بهترین انتخاب است.

پلاگین های مربوط به سئو کم نیستند اما هیچ کدام از آنها کارایی Yoast SEO را ندارند. اما از طرف دیگر، بعضی از افزونه ها نیز با آن که بسیار معروف هستند اما چندان کارایی مفیدی برای سایت شما نخواهند داشت. بنابراین بهتر است در انتخاب افزونه هایی که می خواهید در سایت خود نصب کنید با دقت عمل کنید و در عین حال از افزونه های کاربردی وردپرس غافل نشوید. قالب دانلود ما با ویژگی های اختصاصی و حرفه ای خود، مناسب سایت های دانلودی می باشد و هرآنچه که یک سایت دانلودی نیاز دارد را در خود جای داده است. افزونه WPScan یک افزونه امنیتی منحصر به فرد وردپرس است زیرا از پایگاه داده آسیب پذیری وردپرس خود استفاده می کند که روزانه توسط متخصصان اختصاصی امنیت وردپرس و اعضای انجمن به روز می شود. موتور جست و جوی گوگل به تنهایی در روز بیش از ۹ میلیارد سرچ انجام می دهد.

بنابراین با داشتن نام کاربری و کلمه عبور، به راحتی می توان با مراجعه به آدرس مورد نظر، به سایت وردپرس دسترسی پیدا کرد. با استفاده از آن می توانید ببینید که بازدیدکنندگان سایت چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند و چه کاری را در آنجا انجام می دهند. یعنی کاری کنید که موتورهای جستجوگر مانند گوگل محتوای شما را به عنوان یک محتوای با کیفیت تشخیص دهند. افزونه Yoast SEO قدم به قدم شما را راهنمایی می کند تا بتوانید محتوای خود را برای موتورهای جست و جوگر بهینه سازی کنید. Yoast SEO همه ی این موارد را آنالیز می کند و به شما نشان می دهد که کدام یک از آن ها نیاز به اصلاح دارند. در واقع این پلاگین فقط به بهینه سازی سئو کمک نمی کند، بلکه Yoast SEO می تواند محتوای شما را آنالیز کند و به شما نشان دهد محتوای صفحات سایت شما تا چه حد نظر بازدیدکنندگان را جلب کرده است. افزونه Interlinks Manager قابلیت آنالیز بسیار قوی و دقیقی دارد که به شما نشان می دهد تا کنون در سایت خود از چند لینک داخلی استفاده کرده اید. به عنوان صاحب یک وب سایت، حتما تا کنون با اهمیت سئو و نقش بهینه سازی سئو سایت در جذب مخاطب را درک کرده اید.

پلاگین Interlinks Manager یکی از بهترین افزونه های پرکاربرد وردپرس در زمینه مدیریت لینک های داخلی است. در این مطلب به معرفی بهترین قالب فروشگاهی وردپرس رایگان می پردازیم و از 3 قالب حرفه ای و … در مورد دمو های آماده این قالب باید گفت که بیش از ۷۰۰ دموی آماده می توانند سایت های حرفه ای را به شما بدهند و در این خصوص باید گفت که تمامی آنها از نظر سرعت برای ابزار Google Page Speed که یکی از معتبر ترین ابزار های سنجش سرعت یک سایت است بهینه سازی شده اند. اگر از سیستم وردپرس برای مدیریت وب سایت خود استفاده می کنید، بی شک با انواع افزونه های وردپرس بی شماری مواجه شده اید. با استفاده از آنتی ویروس با لایسنس معتبر، خیال خود را در امن نگهداشتن سیستم شخصی خود راحت کنید. را به صورت زنده با چند کلیک ساده انجام داد. برای اینکه بتوانید قالب دلخواه خود را فعال کنید روی دکمه “فعال کنید” کلیک کنید. RafflePress یک افزونه فوق العاده برای هدیه در وبسایت است که باید دیروز در سایت خود استفاده می کردید. پس از اینکه برنامه را نصب کردید آن را بازکنید.

پلاگین های بک آپ زیادی در بازار وجود دارند اما هیچ کدام از آن ها به اندازه پلاگین UpdraftPlus قدرتمند و در عین حال دارای رابط کاربری راحت نیستند. که اکثر قدرت خود را مدیون افزونه های وردپرس یا همان پلاگین ها و ابزارهای خود می باشد. عوامل مختلفی باعث افزایش سرعت یک سایت می شوند که مهم ترین آن را می توان وجود عکس های متفاوت دانست. توسط افزونه Broken Link Checker لینک های خراب را تعمیر و بازسازی کنید. یکی از بهترین مزیت های این افزونه امنیتی استفاده قوی از رمزهای عبور قوی و مسدودسازی کاربران غیرمجاز بعد از چند تلاش ناموفق است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بخش وبلاگ جداگانه ایجاد کنید و شروع به نوشتن پست کنید. اگر به دنبال شروع یک وبلاگ شخصی هستید،الن یک قالب وردپرس شخصی فارسی رایگان می باشد. خبر خوب این است که می توانید از بهترین پلاگین SSL وردپرس ، Really Simple SSL ، به صورت رایگان استفاده کنید. این ابزار محبوب به راحتی ساده ترین کاربرد و بهترین پلاگین فرم ساز وردپرس در بین دیگر افزونه ها است. ساخت فرم ها در وردپرس با افزونه WPForms یکی از ساده ترین راه ها برای ساخت فرمهای چند مرحله ای است. با استفاده از این افزونهها میتوانید نحوه نمایش محتویات صفحه، نوع آنها و چینش عناصر صفحه را مدیریت کنید.

با توجه به این که وردپرس نزدیک به ۳۰ درصد سایت های اینترنت را پشتیبانی می کند، می توانید محاسبه کنید و متوجه شوید که طبیعتا بخش بزرگی از سایت هایی که در طول روز هک می شوند در بستر وردپرس فعالیت می کنند. علاوه بر آن، فقط هک شدن سایت نیست که باعث می شود شما به فایل های بک آپ سایت خود نیاز داشته باشید. این ابزاراین امکان را برای شما فراهم می کند تا دسترسی به محتوای خاص سایت خود را فقط به اعضایی که حق عضویت پرداخت کرده اند نمایش دهید. افزونه Yoast SEO همه ی این کار ها را آنقدر ساده و راحت می کند که حتی اگر کوچکترین تجربه ای در زمینه سئو نداشته باشید، می توانید یک محتوای کاملا ایده آل برای موتورهای جست و جوگر تولید کنید. بنابراین استفاده از یک پلاگین با کیفیت و ثابت شده مانند Yoast SEO برای بهبود سئو سایت ضروری و مهم است.

انواع مختلف گالری را بسازید ، از جمله masonary ، slideshow ، filmstrip و موارد را دیگر ایجاد کنید (هرچند که بیشتر آنها به نسخه premium نیاز دارند). در این مواقع است که داشتن یک نسخه بک آپ می تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند. این افزونه به شما کمک می کند تا تمام تغییر مسیر های 301 را مدیریت کنید و تمام خطاهای 404 را پیگیری کنید. پلاگین WP Smush افزونه ای است که وظیفه آن کاهش حجم عکس های موجود در صفحات سایت است تا سایت شما با سرعت بالاتری برای بازدیدکننده لود شود. شما به عنوان یک صاحب سایت باید از هر فرصتی برای بهبود سرعت سایت خود استفاده کنید و نصب افزونه WP Smush یکی از این فرصت ها است. در حالت عادی، وب سایت وردپرس وقتی با یک درخواست برای بازدید یک صفحه مواجه می شود، وردپرس اطلاعات را از دیتابیس سایت استخراج می کند و طی چندین مرحله پردازش آن را به مرورگر بازدیدکننده می رساند. در همه این موارد با استفاده از پلاگین UpdraftPlus می توانید از آخرین نسخه وب سایت خود یک بک آپ داشته باشید. بدیهی است که نسخه پولی Wordfence Security امکانات امنیتی بیشتری دارد و ایمنی بیشتری ایجاد می کند.