ابزارهایی برای ساده تر کردن طراحی سایت شما – WordPress.com News

زمان استفاده از این ویژگی: شما در حال کار بر روی منوی پیمایش خود هستید و به سفارشی سازی بیشتر از گزینه های رنگ یا تایپوگرافی نیاز دارید. برای تغییر جهت منو از افقی به عمودی – از جمله موارد دیگر، به تنظیمات پیشرفته بروید!

پیش نمایش گزینه های سبک با Style Book

ما پنج طرح جدید زیبا را در ژانویه معرفی کردیم، از جمله تم پیش فرض جدیدمان، بیست و بیست و سه.

برای خود یک دامنه لینک بگیرید

جدیدترین ویژگی‌های ما تا حد زیادی بر طراحی متمرکز است و به شما اعتماد به نفس می‌دهد تا سبک‌های مختلف را کشف کنید و سپس به راحتی آنها را در کل سایت خود اعمال کنید.

تعدادی از موضوعات، از جمله مورد علاقه کارکنان بیست و بیست و سه، در حال حاضر با سبک ها، که ظاهر و احساس سایت شما – رنگ، فاصله و غیره – را در چارچوب زیبایی شناسی طراحی کلی موضوع تغییر می دهد.

با بلوک‌های قدرتمندتر، نیاز به دسترسی آسان‌تر و شهودی‌تر به تنظیمات پیشرفته برای آن بلوک‌ها وجود دارد. برای این منظور، تنظیمات بلوک را به دو تب در نوار کناری تقسیم کرده ایم. در سمت چپ، گزینه های سفارشی سازی استاندارد مانند رنگ، تایپوگرافی و فاصله را خواهید دید. در سمت راست، گزینه‌های پیشرفته‌تری مانند طرح‌بندی‌ها، CSS سفارشی، و دکمه‌ای برای اعمال تغییرات در کل سایت خود پیدا خواهید کرد (در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم).

هنگام کار و طراحی در ویرایشگر سایت، به راحتی می توانید متوجه شوید که سبک خاصی را ایجاد کرده اید که واقعاً دوست دارید و می خواهید در کل سایت شما شبیه سازی شود. با دکمه جدید “اعمال جهانی” ما، می توانید این کار را انجام دهید.

فصل استراحت راهی سریع و راحت برای بینندگان برای پیمایش ویدیوهای طولانی تر یا مشاهده طرح کلی محتوای یک ویدیو در یک نگاه ارائه می دهد.

وب سایت در حال پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید

با Style Book که به تازگی راه اندازی شده است، اکنون می توانید ببینید که چگونه سبک های مختلف بر بلوک های مختلف تأثیر می گذارد. می‌توانید رنگ‌ها، تایپوگرافی، رسانه‌های قابل جاسازی و موارد دیگر را پیش‌نمایش کنید.

به 97,363,006 مشترک دیگر بپیوندید

زمان استفاده از این ویژگی: شما کنجکاو هستید که رنگ ها یا تایپوگرافی سایت خود را تغییر دهید، اما می خواهید بدانید که قبل از انجام این کار، به خصوص در بلوک های خاص چگونه به نظر می رسد.

تغییرات طراحی را در کل سایت خود اعمال کنید

زمان استفاده از این ویژگی: شما مدتی را صرف طراحی یک عنوان (یا بلوک دیگر) در صفحه اصلی یا یک الگوی صفحه خود کرده‌اید، و می‌خواهید این ظاهر در تمام سرفصل‌ها (یا هر بلوکی که با آن کار می‌کنید) در سایت شما پخش شود.

در صورتیکه آن را از دست دادید

زمان استفاده از این ویژگی: شما می خواهید ببینید که چگونه تمام قطعات سایت خود با هم قرار می گیرند – و برای ویرایش آسان بین قالب ها و بخش های قالب خود بپرید.

دسترسی واضح تر به تنظیمات بلوک پیشرفته شما

در میانه تجارت فصل تعطیلات، ممکن است برخی از به‌روزرسانی‌های اخیر و هیجان‌انگیز دیگر ما را از دست داده باشید:

با Blaze ترافیک خود را افزایش دهید

بیایید وارد شویم و ببینیم چه چیز جدیدی است.

حالت مرور: راهی ساده تر برای پیمایش در ویرایشگر سایت

با پیش‌نمایش‌های سایت، می‌توانید یک پیوند منحصربه‌فرد برای سایت تجاری یا تجارت الکترونیک در حال پیشرفت خود ایجاد کنید که به تیم یا مشتریان شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به ورود به سایت، به سایت دسترسی پیدا کرده و آن را کاوش کنند.


در WordPress.com، ما همیشه ویژگی‌هایی را اضافه می‌کنیم و بلوک‌ها و ویرایشگر سایت خود را برای انجام کارهای بیشتر تحت فشار قرار می‌دهیم تا بتوانید به راحتی چیزهای شگفت‌انگیزی ایجاد، طراحی و منتشر کنید. جدیدترین ویژگی‌های ما تا حد زیادی بر طراحی متمرکز است و به شما اعتماد به نفس می‌دهد تا سبک‌های مختلف را کشف کنید و سپس به راحتی آنها را در کل سایت خود اعمال کنید.

یک نام دامنه .link و صفحه Link in Bio با دادن مکانی برای میزبانی همه پیوندهای شما، رسانه های اجتماعی شما را افزایش می دهد.

قسمت های شکسته را در ویدیوهای خود درج کنید

پسندیدن بارگذاری…