انجمن وردپرس در تایپه گرد هم می آید – اخبار WordPress.com

انجمن وردپرس در تایپه گرد هم می آید – اخبار WordPress.com

نگاهی به حضور WordPress.com در WordCamp Asia 2024 در تایپه، تایوان.

WordCamp Asia امسال در تایپه، پایتخت پر جنب و جوش تایوان برگزار شد. اعضای WordPress.com به سایر Automatticians و همچنین حدود 2000 شرکت‌کننده دیگر از 70 کشور ملحق شدند تا به پلتفرمی که میلیون‌ها وب‌سایت برتر را در سراسر اینترنت راه‌اندازی می‌کند، متصل شوند، یاد بگیرند، بسازند و به آنها کمک کنند.

این رویداد با Contributor Day آغاز شد، فرصتی برای هر کسی در جامعه وردپرس، از تازه واردان گرفته تا متخصصان باتجربه، تا درگیر وردپرس شوند و به آن کمک کنند. مشارکت می‌تواند به معنای مشارکت در کد باشد، اما همچنین می‌تواند به معنای اشتراک‌گذاری تخصص شما در طراحی، ارائه پشتیبانی در انجمن‌ها، ترجمه محتوا و بسیاری موارد دیگر باشد. روز مشارکت‌کننده امسال مشارکت فوق‌العاده‌ای داشت و دیدن حضور و مشارکت افراد زیادی شگفت‌انگیز بود!

مثل همیشه، صحبت‌های آموزنده و الهام‌بخش مختلفی برگزار شد. برخی از موارد مورد علاقه ما شامل صحبت هایی در مورد آینده وردپرس، ماهیت چندوجهی طراحی، ساخت و نگهداری سایت های وردپرس با هوش مصنوعی، دستیابی به گردش کار کارآمد با ویرایشگر سایت، و اهمیت تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق به فناوری و جوامع وردپرس اگر هر یک از این موضوعات علاقه شما را برانگیخت، می توانید نگاهی به پخش زنده ضبط شده برای این گفتگوها و سایر گفتگوهای WordCamp Asia 2024 در اینجا بیاندازید.

در حالی که همکاران ما از پروژه وردپرس، وو و جت پک در این رویداد شرکت کردند، افرادی از WordPress.com نیز حضور داشتند، به مشارکت، شبکه سازی و تعامل با جامعه پرداختند.

امسال ما علاقه خاصی به ارتباط با توسعه دهندگان داشتیم تا بتوانیم تجربیات آنها را با WordPress.com بهتر درک کنیم. زیرساخت میزبانی ما که توسط WP Cloud پشتیبانی می‌شود، بهترین در کلاس است، اما مزایای آن در جامعه توسعه‌دهندگان به خوبی شناخته شده نیست. برای کمک به اطلاع رسانی درباره همه ویژگی‌های متمرکز بر توسعه‌دهنده خود، اخیراً سایت برنامه‌نویس خود را در developer.wordpress.com راه‌اندازی مجدد کرده‌ایم. برای آشنایی با سایت‌های مرحله‌بندی، دسترسی WP-CLI، و Studio، محیط توسعه محلی آینده ما، آن را بررسی کنید.

در طول جلسه پرسش و پاسخ پیش بینی شده در WordCamp Asia 2024، مت مولنوگ، یکی از بنیانگذاران وردپرس و مدیر عامل Automattic، در مورد رویاهای خود برای یک وب که هم برای همه باز و هم در دسترس باشد صحبت کرد. او به اشتراک گذاشت که چگونه اصول اصلی منبع باز نه تنها وردپرس را شکل می‌دهد، بلکه جامعه جهانی از مشارکت‌کنندگان را با هم پیوند می‌دهد.

این حس اجتماعی چیزی است که قطعاً می توانید در WordCamps احساس کنید. سی و شش درصد از شرکت کنندگان در این WordCamp برای اولین بار شرکت کردند – گواهی بر جذابیت رو به رشد رویداد و جامعه وردپرس در حال گسترش.

در طی سخنان پایانی، مت فاش کرد که State of the Word 2024 در توکیو، ژاپن برگزار خواهد شد. سازمان‌دهندگان اصلی همچنین مکان بعدی WordCamp آسیا را معرفی کردند: مانیل، فیلیپین، در فوریه 2025. با استفاده از ملیله‌های غنی مانیل از تأثیرات اسپانیایی، اروپایی، آمریکایی و آسیایی، ما به دنبال ترکیبی پر جنب و جوش از فرهنگ، غذا و جامعه هستیم!

اما لازم نیست تا سال 2025 برای شروع درگیر شدن صبر کنید. تعداد زیادی WordCamp محلی و منطقه ای در طول سال برگزار می شود. برای پیدا کردن یکی از نزدیکان خود به https://central.wordcamp.org/ سر بزنید. چه به دنبال توسعه مهارت های خود باشید، چه چیزی جدید یاد بگیرید، چه با جامعه ارتباط برقرار کنید، چیزی برای همه وجود دارد. ما امیدواریم شما را آنجا ببینیم!


به 106 میلیون مشترک دیگر بپیوندید