بهترین خدمات تولید محتوا را برای شرکت خود کشف کنید


از بیرون، مشتریان فقط محصولات عالی، خدمات مفید و هویت برند منسجمی را می بینند که برندهای مورد علاقه آنها را غیرقابل مقاومت می کند. آنها متوجه نمی شوند که همه اینها نتیجه تولید محتوا و بازاریابی هوشمندانه است.

محتوای عالی و بهینه سازی شده این است که اغلب مشتریان جدید برندهای جدیدی را برای دوست داشتن پیدا می کنند. خدمات تولید محتوا مناسب می‌تواند به حدس زدن درباره نحوه تنظیم یک استراتژی برنده کمک کند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

خدمات تولید محتوا چیست؟

خدمات تولید محتوای دیجیتال همان چیزی است که به نظر می رسد. آنها خدماتی هستند که توسط اشخاص ثالث مانند آژانس‌ها، پلتفرم‌ها یا فریلنسرها ارائه می‌شوند تا به کسب‌وکارها و برندهایی مانند شما در تلاش‌های بازاریابی خود با ایجاد محتوایی که می‌توانید برای پست کردن در وب‌سایت خود به دلخواه خود استفاده کنید، کمک کنند.

خدمات تولید محتوا می تواند از بسیاری جهات به شما کمک کند، اما رایج ترین گزینه ها وظایفی مانند برنامه ریزی، نوشتن و حتی انتشار محتوای شما را انجام می دهند برای شما. اکثر ارائه دهندگان خدمات محتوایی مانند نوشتن وبلاگ، ایمیل، رسانه های اجتماعی و اوراق سفید ارائه می دهند. اما برخی نیز ممکن است ویدیوها، گرافیک ها یا حتی بهینه سازی سئو را برای مشتریان خود انجام دهند.

چرا تولید محتوا مهم است؟

ایجاد محتوای ثابت و با برنامه ریزی برای هر کمپین بازاریابی دیجیتال خوب، محوری است. این چیزی است که به مشتریان امکان می دهد تجارت شما را در میان میلیون ها نفر دیگر پیدا کنند. هنگامی که مخاطب شما را پیدا کرد، کیفیت و متقاعد کننده بودن محتوای شما در نهایت مردم را متقاعد می کند که محصولات شما را بخرند.

در اینجا چند دلیل کلیدی دیگر وجود دارد که چرا تولید محتوا بسیار مهم است.

محتوای عالی باعث ایجاد اعتماد می شود

محتوای باکیفیت با مفید بودن، پاسخ دادن به سوالات و ارائه راه حل هایی برای مشکلات خوانندگان، مشتریان را به سایت شما جذب می کند. هرچه بیشتر به مردم کمک کنید، بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد، و شانس بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان پولی یک روز دارند.

محتوای با کیفیت باعث می شود رتبه بالاتری در SERP کسب کنید

بیش از 25 درصد از کاربران موتورهای جستجو هنگام جستجوی اطلاعات روی اولین نتیجه SERP کلیک می کنند. امتیاز کمتر از موقعیت اول را کسب کنید و CTR ها برای جایگاه دوم به 15 درصد و برای رتبه سوم به 11 درصد کاهش می یابد.

اکثر جستجوگران حتی به خود زحمت بررسی صفحه دوم نتیجه جستجو را هم نمی دهند، بنابراین می خواهید تا حد امکان به آن موقعیت برتر نزدیک شوید. محتوای خوب و بهینه سازی شده تنها چیزی است که شما را به آنجا می رساند.

محتوای خبره شما را به عنوان یک متخصص نیز معرفی می کند

شهرت به عنوان یک متخصص صنعت چیزی نیست که برای یک تولید کننده محتوا اتفاق بیفتد. این نتیجه از تولید مداوم محتوای با کیفیت استثنایی است که واقعاً چیزی به روایت صنعت اضافه می کند.

اگرچه برای یک بازاریاب با دانش کاری در زمینه سئو و مهارت های نوشتاری خوب است که برخی از محتوای خود را خودش بسازد، اما این وظیفه ای نیست که بتوانید به تنهایی از عهده آن برآیید. برای موفقیت، همچنین باید تیمی از نویسندگان محتوای آزاد حرفه ای بسازید.

خدمات برتر تولید محتوا مانند Upwork، WriterAccess و سایر خدمات می توانند به صاحبان مشاغل آینده نگر کمک کنند تا به اهداف خود برسند. بدون دمیدن بودجه خود را به smithereens.

آزمایشی بدون دسترسی

چگونه با خدمات تولید محتوا شروع کنیم

وقتی شروع به جستجوی خدمات تولید محتوا به عنوان امکانی برای برند خود کردید، خواهید دید که گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. در اینجا نحوه درک گزینه های خود آورده شده است.

اهداف خود را مشخص کنید

قبل از اینکه بتوانید یک برنامه اقدام بازاریابی محتوا تهیه کنید، باید بدانید که در وهله اول به دنبال چه چیزی هستید. بنابراین، با تیم خود بنشینید. اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را برای وب سایت، کسب و کار و استراتژی تولید محتوا مشخص کنید.

یک پلت فرم را انتخاب کنید

همه بازارهای آزاد و پلتفرم های تولید محتوا برابر نیستند. یکی را انتخاب کنید که استعداد فریلنسری خود را با استانداردهای بالا حفظ کند و از سازندگان و خریداران محتوای خود (مانند WriterAccess) مراقبت می کند. این بهترین راه برای برقراری ارتباط با فریلنسرهای با استعدادی است که در کاری که انجام می دهند عالی هستند و شغل خود را دوست دارند.

فریلنسرهای مناسب را انتخاب کنید

همه فریلنسرها می دانند که برای اداره یک تجارت چه چیزی لازم است. اکثر آنها همه چیز، از جمله بازاریابی، مالیات مشاغل آزاد و غیره را اداره می کنند. اما همه آنها از نظر تخصص، سبک کار، شخصیت و غیره متفاوت هستند.

برای انتخاب فریلنسر مناسبی که کسب و کار شما را درک می کند، می توانید پلتفرمی مانند WriterAccess را انتخاب کنید که از الگوریتم های قدرتمندی برای کمک به صاحبان مشاغل کمک می کند تا فریلنسرهای ایده آل خود را پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

چند نمونه از تولید محتوا چیست؟

بنابراین، چه نوع محتوایی برای وب سایت خود نیاز دارید؟ در اینجا چند نمونه کلیدی آورده شده است.

پست های وبلاگ

وبلاگ ها راه های فوق العاده موثری برای پر کردن وب سایت شما برای همیشه با محتوای با کیفیت و به موقع هستند که باعث می شود مخاطبان شما برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. بسیاری از محتوای تازه و مفید باعث می شود در موتورهای جستجو نیز در رتبه بالایی قرار بگیرید.

خبرنامه ها

مصرف‌کنندگان مدرن می‌خواهند با برندهایی که دوست دارند در ارتباط باشند، بنابراین از شما قدردانی می‌کنند که گهگاه به صندوق پست ایمیل‌شان سر بزنید. خبرنامه ها روشی عالی برای آگاه نگه داشتن مشتریان، سرگرم کردن و درگیر کردن آنها هستند.

پادکست ها

آیا می دانستید که 28 درصد از آمریکایی ها به طور مرتب به پادکست گوش می دهند؟ برنامه ریزی، تولید و انتشار پادکست ها نیز آسان است، مخصوصاً با کمک ایجاد محتوای مناسب در گوشه شما.

فیلم های

بازاریابی ویدیویی در حال حاضر داغ است و هر سال داغ تر می شود. سازندگان محتوای خبره می توانند به شما در ایجاد ویدیوهای تعاملی کمک کنند. می‌توانید سوار شوید و به مشتریان خود اجازه دهید شخصاً از طریق YouTube، TikTok و موارد دیگر شما را ببینند.

گرافیک

گرافیک‌هایی مانند نمودارها، اینفوگرافیک‌ها و سایر تصاویر اصلی به پست‌های وبلاگ نوشته شده شما، زمینه و ارزش می‌افزایند. انجام آنها توسط خودتان آسان نیست، بنابراین وجود یک خالق در کنار شما که آنها را به خوبی انجام می دهد ضروری است.

نتیجه

WriterAccess که توسط بیش از 40000 شرکت برتر مورد اعتماد است، بهترین مکان برای دسترسی به استعدادهای فریلنسری درجه یک است که از نکات و زوایای ایجاد محتوای موثر آگاه هستند. وقتی امروز برای آزمایش WriterAccess ثبت نام کردید، آن را به مدت دو هفته رایگان امتحان کنید!