بهترین گوشی سامسونگ 2022 [بررسی موشکافانه 10 مدل+ ویدئو]

گلکسی S22 اولترا از خمیر حرارتی «Gel-TIM» بهره میبرد که میزان حرارت گوشی را تا 3.5 برابر موثرتر جابجا فروشگاه اینترنتی فونر میکند. اندازه و رزولوشن این پنل IPS به اندازهای است که تراکم پیکسل در اینچ آن کمی کمتر از ۴۰۰ است، که این اطمینان خاطر را ایجاد میکند که تصاویر آن بهقدرکافی شارپ هستند. اگر قصد خرید گوشی از برند سامسونگ را دارید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای کار همراه ما باشید. آغاز نمود. تعداد و تنوع بسیار بالای گوشی های شیائومی انتخاب و خرید گوشی شیائومی را برای کاربران و طرفداران این برند دشوار کرده است. ردمی یا Redmi نیز همانند پوکو یکی دیگر از زیربرندهای شیائومی است که تواسته محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی را عرضه کند. با تحقیق و بررسی که طی یک هفته داشتم، بهترین و ارزان ترین گوشی های شیائومی رو گلچین کردم ،پس دیگه نیازی به وبگردی و تحقیق خودت نیست ؛همین مقاله واست کافیه!

خرید گوشی سامسونگ

تیم Lei.Jun در آگوست ۲۰۱۱ اولین محصول فیزیکی شیائومی یعنی گوشی شیائومی می ۱ را معرفی کرد. شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ فعالیت خودش رو در کشور چین آغاز کرد، نقطهی شروع شیائومی برمیگرده به زمانیکه “Lei Jun”، مدیر عامل و موسس این برند، یک تیم از متخصصین تکنولوژی (نیروهای سابق گوگل و موتورولا) را برای ِاین ماجراجویی دورهم جمع کرد. و عمر باتری را بهینه می کنند. کاربران محترم جهت اطلاع از قیمت گوشی شیائومی و خرید آن میتوانند از همین صفحه که مختص گوشی شیائومی است استفاده و تصاویر باکیفیتی از عکس گوشی های شیائومی را از زوایای مختلف مشاهده کنند. نخستین گوشی شیائومی تقریبا همزمان با آیفون 4S وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست.کیفیت محصولات شیائومی به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل 2 میشناسند.در طی چند سال شیائومی به رتبه 5 در بازار گوشی های هوشمند رسید.در حال حاضر گوشی شیائومی redmi با گارانتی تسک میران حرف اول را در بازار گوشی های هوشمند چین میزند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده است ، شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود و در پی کمال است .

این بخش درواقع حوزهای به حساب میآید که بدون درنظر گرفتن دستگاه، همیشه جایی برای بهبود آن وجود دارد. اما به طور کلی ، به عنوان یک تلفن همراه ، عملکردی معمولی دارد. امکان خرید اقساطی گوشی های شیائومی در بارثاشاپ فراهم است.خرید قسطی شیائومی با همراهی مجموعه لندو برقرار شده است و مبلغ وام ، مدت زمان بازپرداخت و مبلغ اقساط با توجه به نیاز شما تغییر می کند.برای دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی بارثاشاپ تماس بگیرید. سالها گذشت و این شرکت با در نظر گرفتن نیاز های مشتریان و نیز استفاده از متریال با کیفیت در کنار قیمت مناسب همواره از انتخاب های اول بسیاری از مشتریان در بین گزینه های موجود در بازار بوده است. استفاده از چنین سختافزاری باعث شده که بتوانید با این تلفن همراه هوشمند به تجربه جدیدترین بازیایهای روز بپردازید. شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سرسام آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد.

این مقاله در آذرماه ۹۹ نوشته شده ،قطعا همزمان با ورود گوشی های شیائومی جدیدتر به بازار این راهنمای خرید هم بروزرسانی میشه تا شما هم بتونید طعمِ شیرینِ تجربهی بهترین خرید رو بچشید. حالا اینجام تا این تجربهی شخصیم رو با شما به اشتراک بذارم.? اگر قیمت گوشی های شیائومی را در نظر نگیریم باید گفت در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های شیائومی مدل شیائومی 12 است که به تازگی و در سال 2022 به بازار عرضه شده است.همراه با این مدل گوشی شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو نیز معرفی شدند.البته تعریف بهترین گوشی شیائومی با توجه به نیاز کاربران می تواند متفاوت باشد.بهترین گوشی شیائومی برای یک گیمر قطعا از بین سری بلک شارک خواهد بود که مخصوص گیمر ها طراحی و ساخته شده و بهترین گوشی شیائومی برای استفاده روزمره می تواند هر یک از مدل های آن با توجه به نیازهای کاربر باشد.اما اگر یک کاربر عادی هستید که تمایل به بازی نیز دارید قطعا گوشی های میان رده نیز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

فلش کردن گوشی های شیائومی کارسختی نیست اما در صورتی که گوشی شما پک چین باشد و تصمیم به نصب رام گلوبال داشته باشید ابتدا باید بوت لودر آن را آنلاک کنید. آیا گوشی شیائومی پک چین بخرم؟ آنلاک کردن بوت لودر معمولا برای نصب رام گلوبال بر روی گوشی های پک چین یا بالعکس انجام می شود. بعد از آنلاک کردن و نصب رام ، بوت لودر گوشی آنلاک خواهد ماند و این موضوع مشکلی برای گوشی ایجاد نمی کند.همچنین در صورت تمایل می توان به راحتی مجددا همزمان با فلش کردن گوشی ، بوت لودر را لاک کرد.فایل های رام و نرم افزار مورد نیاز را می توانید به راحتی از سایت رسمی شیائومی دانلود کنید. برای این کار لازم است در سایت شیائومی ثبت نام کرده و درخواست آنلاک بدید.پس از درخواست معمولا طی 48 ساعت بوت لودر گوشی آنلاک شده و شما میتوانید هر رامی اعم از گلوبال یا هند یا چین را بر روی گوشی خود نصب کنید.

برند Xiaomi هر ساله تعداد زیادی گوشی روانه بازار می کند که تعدادی از آنها پرچمدار به شمار می روند که مطمئنا جزو بهترین گوشی های آن سال خواهند بود.این پرچمدارها مناسب گیمر ها و کسانی است که به قدرت پردازشی بالا و حافظه و رم زیاد نیاز دارند اما باید قیمت بیشتری نیز برای آن بپردازند. سریMI اغلب رویِ گوشیهایی با قابلیتهای عالی و متوسط کار میکنه و طبیعتا در بازارهای رده پایین موجود نیست، بنابراین بابت خریدشون هم باید پول بیشتری نسبت به سری REDME پرداخت کرد. پس در این مقاله فقط به سری REDME میپردازیم. گلس ها انواع مختلفی دارند که ما در مقاله انواع گلس گوشی به آنها پرداخته ایم.

بررسی لوازم جانبی گوشی

تمامی قاب ها از جنس های مختلفی تشکیل شده اند که یکی ضخیم تر یکی از ظریف تر می باشد. قاب پشتی این گوشی به صورت مات طراحی شده است که زیبایی چشم گیری به ردمی نوت 10 می بخشد. به این معنا که گوشی ردمی نوت 8 پرو 128 گیگ در مقابل مایعات مقاومت زیادی داشته و قادر به مقاوم بودن در مقابل عرق کردن و قطرات باران میباشد. همه این کالاها محصول شرکتی است که در سال 2010 به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش و خرید گوشی شیائومی در فروشگاه اینترنتی خودش بود وارد بازار شدند و ودر مدت کوتاه در عمل نشان داد که در چرخه رقابت حرف های زیادی برای گفتن دارد. S20 در عکسبرداری در صحنه های تاریک و شبانه تا حد زیادی از S10 سال گذشته بهتر عمل می کند ولی از همین حالا باید بگوییم که درست مثل حال Night Sight پیکسل 4 گوگل، حالت Night Mode اس10 های گوگل هم بدون وجود تریپاد عکس های خوبی تولید نمی کند.

بررسی گوشی سامسونگ

ازآنجاکه این تلفن هوشمند بیشتر برای استفاده گیمرها طراحی شده است، چندین ویژگی مرتبط با گیمینگ که در رابط کاربری MIUI 10 پشتیبانی شدهاند را در خود جای داده است. بازدهی میانگین باتری نیز حداقل یک روز کاری است.از دیگر مشخصات گوشی های شیائومی می توان به استفاده از رابط کاربری MIUI اشاره کرد که در حال حاضر آخرین نسخه آن که در ابتدای سال 2022 عرضه شده نسخه 13 است.استفاده از این رابط کاربری از مشخصات گوشی شیائومی است که در تمام آن ها استفاده شده است.معمولا در گران ترین گوشی های شیائومی از پردازنده اسنپ دراگون و در سایر مدلها از مدیاتک استفاده شده است. این نوع از لوازم جانبی دارای طرح های مختلفی است، اما توجه داشته باشید که تهیه ی آن صرفا جهت زیبایی گوشی شما نمی باشد و یکی از دلایل اصلی استفاده از آن ایجاد محافظت حین برخورد گوشی با زمین و سایر جاهای محکم است که تا حدود زیادی از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند.

پس از می۱ ،شیائومی موفقیت خود را با چند گوشی دیگر در بازار چین تکرار کرد تا بلاخره گوشیهای این شرکت وارد بازارهای جهانی شد. این روزها خیلی از افراد کارهای روتین و روزمرهشان را به مچ بند و ساعت هوشمند خود میسپارند. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 که چندین دفعه رکورد فروش را جابه جا کرد را می توان از این بین نام برد.گوشی های ردمی معمولا با قیمت های متوسط و در گروه میان رده های بازار قرار میگیرند و قیمت گوشی ردمی از مشخصات بارز آن است که توانسته سهم خوبی از بازار را از آن خود کند. از گوشی شیائومی می میکس فولد نیز می توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی نام برد.می توانید قیمت این مدل های شیائومی را نیز در بارثاشاپ مشاهده کنید.گوشی های شیائومی عرضه شده در بارثاشاپ ، از چین به آدرس کاربران ارسال خواهد شد. به صورت کلی در صورت خرید گوشی با رام چین مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد اما در صورت نیاز باید سرویس های گوگل را خودتان بر روی گوشی نصب کنید.همچنین می توانید با دانلود رام گلوبال و نصب آن بر روی گوشی آن را تبدیل به یک گوشی با رام گلوبال کنید.