در اجرای سبک های دکوراسیون حرفه ای شو و ایده بگیر!

رنگهای ملایم و عناصر طبیعی هم بیشترین کاربرد رو در این قیمت طراحی داخلی خانه سبک دارن. این خانه ها نه فقط به دلیل متراژ بیشتر بلکه بدلیل ساختار متفاوت خود محبوب هستند. طراحی داخلی خانه باید با فضای بیرون منظم و زیبا باشد. فضای داخلی به سبک میشن شامل مبلمان با الهام از جنبش هنر و صنایع دستی است. گلیم نوعی صنایع دستی بافته شده با سطحی صاف و بدون پرز است که از تار و پود تشکیل شده و ماند قالی پرز بلند ندارد. از نظر ما بهتر است اکسسوری ها یک خانه ستنی و مدرن را بیشتر ازسبک سنتی انتخاب کنید.و حتی جذاب تر است با ورود صنایع دستی ایرانی جذابیتی منحصر بفرد به دکوراسیون خود ببخشید.برای مثال بسیار زیباتر است که کوسنهای مبلمان در طرحهای سنتی ،و بخصوص از کوسنهای جذاب گلیمی انتخاب نمایید. در این پست قصد داریم به دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی بپردازیم؛ که چگونه آن را به نحو احسن طراحی کرده و از آن لذت ببریم. همچنین میتوانید به صورت خطی در زیر کابینتها از این کاشیهای قدیمی بهره ببرید.

اضافه بر این, وجود چراغ هاي سقفی نیز بسیار خوشگل و خارق العاده هست. متاسفانه مشکل اصلی در ساختار سبک معماری شهرهای ایران نیز همین است، بسیاری از ساختمان ها نمایی خشن و غیر دوستانه و شبیه به هم دارند که بروی روحیه مردم شهر تاثیر مستقیم می گذارد. این نوع ویلا ها جزء گران ترین ویلاهای شمال می باشد. درست است که در این نوع خانه ها فضای بیشتری در اختیار شماست اما اگر طراحی دکوراسیون به خوبی انجام نگردد می تواند نتایج غیر قابل تحملی در پی داشته باشد. در تابستان نیز با دقیقا عکس عمل می کنند زیرا چوب به مانند سنگ و بتن و فلز داغ نمی شود و از طرفی فضای داخل خانه را خنک تر نگه می دارد. در طراحی اتاق نشیمن این خانه آپارتمانی زیبا از مبلمان ال سفید و مدرن و میز جلو مبلی با طراحی خاص و شیک استفاده شده است و وجود این مبلمان زیبا و در عین حال ساده باعث متفاوت به نظر رسیدن فضای اتاق نشیمن شده است. در سالن این خانه از یک صندلی راحتی سیاه و سفید بهره گیری شده هست که میتواند زیبایی خانه را دو عمده نماید.

کمی به تصاویر زیر توجه کنید! در شکل های زیر مشاهده می کنید که ترکیب نمای سنگی ساختمان با رگه هایی از چوب طبیعی ایده ای بسیار کارآمد و شیک است. در چنین ساختمان ها و آپارتمان هایی، معمولا طرح ها شبیه به یک آپارتمان معمولی نیست چرا که چوب عنصری گرم، صمیمی و دعوت کننده است و وقتی در نما بکار برود همین حس را هم در فضا پخش می کند در حالی که بسیاری از ساختمان های امروزی با نمای شیشه ای، سنگ و یا بتن بسیار سرد و خشن بنظر می رسند. سبک ملکه آن یک سبک طراحی مشهور در اواخر قرن نوزدهم بود که قبل از ظهور سبک شینگل ، به قرن بیستم منتقل شد. یک ویلای دوبلکس کوچک دارای دو اتاق خواب خواهد بود که برای یک یا هر دوی آنها می توانید از تخت خواب استفاده کنید. با این تدبیر شما می توانید خانه خود را با هر رنگی ست کنید . به دلیل اتلاف انرژی غیرقابل پیش بینی ناشی از لوازم داخل ویلا، در طراحی ویلای مدرن سعی می شود از جایگزین های مناسب استفاده شود.

۹- طول ، عرض ، ارتفاع و مساحت مناسب برای خانه دوبلکس چقدر باید باشد؟ روف گاردن یا همان سقف سبز بر روی تراس یا پشت بام خانه ها ایجاد می شود. یکی از جذابیت های آشپزخانه لوستر آن است که به شکل مکعب ساده و مدرن در تضاد با سبک دکوراسیون منزل به چشم می آید. بافت کف خانه از سنگ هاي مرمر سفید رنگ و صافی تشکیل شده هست که تضاد زیبایی را با فضای چوبی فراهم آورده هست. اتاق خواب این خانه کاملا سفید هست که میتواند نقش بسزایی را در ایجاد آرامش و تمدد اعصاب ایفا نماید. در خانه های کوچک هم یکی از دغده های دکوراسیئن داخلی و چیدمان وسایل است. بهتر است قسمتی از اتاق نشیمن با سبک سنتی را مبل قرار ندهید و فقط از فرش و پشتی در این قسمت استفاده نمایید و اگر در فصل سرما به سر می برید می توانید در یکی از اتاق هایتان کرسی بسازید. اگر شما نیز مانند بسیاری از ساکنین واحدهای آپارتمانی شهرهای بزرگ، دارای خانه ی کوچکی هستید و دوست دارید با استفاده از طراحی مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه کوچک خود فضایی دلنشین تر و شاداب تر طراحی نمایید می توانید با مشاهده تصاویر دکوراسیون خانه های کوچک و الهام گرفتن از آن ها دکوراسیون خانه ی دوست داشتنی خود را دوست داشتنی تر و شادتر نمایید.

در خانه های چوبی استفاده از تخته های عریض با طرح و رنگ های طبیعی به شیک و خاص بودن منزل کمک کرده و گزینه ایده آلی برای پارکت خانه میباشد. در این مطلب سعی میکنیم به شما کمک کنیم بتوانید بهترین کف برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و یک فضایی بسیار زیبا و شیک داشته باشید. پس اگر در نمای خانه ی خود از چوب استفاده کردید در نمای داخلی آن نیز توجه کنید تا بتوانید یک فضایی شیک و زیبا برای خود درست کنید هماهنگی نمای بیرونی با نمای داخل خانه به تنهایی جزو یکی از بهترین نکات مثبت در زیبایی خانه است.استفاده از وسایل های تزئینی و ساخت یک استخر زیبا در کنار خانه میتواند یک خانه زیبا و شیک با امکانات بالا برای شما درست کند. و همچنین این نما ها به طوری طراحی و ساخته شده اند که نسوز نیز هستند.پس نمای چوبی علاوه بر اینکه زیبایی ها خاصی دارد دارای چند ویژگی مهمی نیز هستند که برای بیشتر خانه ها نیز لازم هستند. اضافه بر این, مصنوعات چوبی نقش مهمی را در فرآوری کابینت, دیوار, و حتی سقف خانه ایفا نموده اند.

فضای خانه اول باز و گسترده هست و در تولید آن از عناصر چوبی بسیار زیبایی بهره گیری شده هست . فرقی ندارد که سبک دکوراسیون خانه شما کلاسیک است یا مدرن مهم این است که متریال چوب به راحتی با فضای شما هماهنگ میشود. زیرا متریال های بکار گرفته در آن از سایر سازه ها بیشتر است. سرویس بهداشتی در خانه ها با سبک دکور داخلی سلطنتی دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است. در دکوراسیون خانه میتوانید از کف های مختلفی استفاده کنید.امروزه کاشی های مختلفی طراحی و ساخته میشوند که میتوانید با توجه به سلیقه ی خود در دکوراسیون خانه استفاده کنید. در طراحی دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک میتوان ایدههای مختلفی را اجرا و دکوراسیونی جذاب برای منزل ایجاد کرد. در تمامی این خانه ها و ویلاها می توان نمونه های بسیار فراوان استفاده حرفه ای از چوب در نمای ساختمان را مشاهده کرد. نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

به همین ترتیب می توانید با تاکید بر هر یک از المان ها در فضاهای دیگر، نقطه کانونی شاخص ایجاد کنید که کل فضا را تحت شعاع خود قرار دهد. بسیاری از نماها از یکدیگر تفلید کرده و عین همان نما را با اندکی تغییر در جاهای دیگر می سازند. مثلا در آپارتمان افشاریان کرمانشاه نمای ساختمان خیلی زیبا با چوب ساخته شده و یا ساختمان های دیگر که تقسیمات طبقات در نمای خارجی توسط بافت چوبی باریکی بین نمای سنگی انجام می شود. همانطور که می بینید استفاده از نمای چوبی نه تنها در خانه و ویلا بلکه در ساختمان هایی بزرگتر نیز کاربرد دارد. اشاره کرد که با استفاده از نمای سنگی می توان طرح ها و ستون ها حتی مجسمه های مجللی نیز برای نمای ساختمان درست کرد. برخی از نماها در ساخت ویلا یک برجک مرکزی دارند که بلندترین قسمت بنا است که به آن نقطه کانونی مربوط به بنای ویلا می گویند.

امروزه از مواد مختلف در ترکیب با انواع چوب، خرده های چوب و مواردی از این دست استفاده می شود که دیگر تا حد زیادی ماهیت واقعی و صد در صدی چوب را نداشته و به نوعی تغییر ماهیت داده است. چوب به عنوان مصالح طبیعی هم باعث ایجاد کاراکتری بومی در بناها می شود و همچنین انرژی کمتری از طرف تولید آنها می شود (بحث کاهش انرژی نهفته ساختمان که از بحث های روز معماری است). نورپردازی باعث میشود طرح و متریالی که روی دیوار استفاده کردهاید، نمای زیباتری داشته باشد. معمار ، طراح داخلی خانه و مبلمان و کارآفرین، فلورانس نول باست، در این سال به یک فرد تجاری در Knoll Associated تبدیل می شود و با چیدمان طرح بازسازی خانه ها و طراحی و چیدمان مبلمان با طرح هایی متفاوت ، انقلابی در طراحی دفتر ایجاد می کند. طراحی دکوراسیون داخلی منزل در صورت استفاده از رنگ های گرم و روشن می تواند نظر کارفرمایان سختگیر را نیز جلب نماید. در اتاق خواب نیز بهره گیری از چوب فراموش نشده هست. تلویزیون موجود در این خانه توسط پانل هاي چوبی قاب شده هست که میتواند سطح تلویزیون را در زمان عدم بهره گیری به طور کامل بپوشاند.

علاوه بر این کاربرد چوب به عنوان متریالی در دیزاین و طراحی خانه، می تواند موجب متعادل شدن تضاد های رنگی در خانه شود. این پنل ها در ضخامت 18 و عرض 35 سانت و با طول های مختلق تولید می شوند و به دلیل ارزان بودن و راحتی در نصب یکی از پرطرفدارترین مصالح در نمای ساختمان هستند. یکی از مرسوم ترین ایده ها ترکیب مصالح در ساخت نما است. زوایای زیادی به این بناها اضافه شده و به ظاهر کلی آنها نمایی عجیب و غیر معمول داده است. این چوبها از درختان همیشه سبز که معمولا در مناطق سردسیر رشد میکنند بدست میآید. انجام میپذیرد که هریک تاثیر خاص خود را در طراحی و ساخت ویلا دارند به عنوان نمونه شرایط جغرافیایی هر منطقه به شکل اثر گذاری بر ساختمان و اساس طراحی یک ویلای مدرن یا کلاسیک چیرگی پیدا میکند و مثلا بالکن های خارجی در مناطق با بارندگی زیاد حتما باید مسقف ساخته شوند بر خلاف مناطق گرم و ساحلی که بالکن های واید دارند همینطور طراحی سقف و دیوار های خارجی همگی وایسته به شرایط محیطی هستند. استفاده از نماهای چوبی دوپوسته در ساختمان ها باعث تهویه گرمایی ایجاد شده در اثر تابش خورشید می شود و در زمستان از هدر رفتن گرما جلوگیری می کنند.

نماهای چوبی یکی از بهترین نما ها هستند اگر بدنبال ساخت یک ویلایی شیک و زیبا هستید به طوری که در چشم همه باشد و نظر همه ی بیننده ها را به خود جذب کند. استفاده از چوب در همه ی بخش های خانه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن دارد و میتواند یک فضایی شیک و زیبا و در عین حال مقاوم درست کند.برای مثال نصب کابینت های چوبی یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد فضایی شیک و زیبا در دکوراسیون آشپزخانه دارد.و یا کمد های دیواری و کتابخانه هایی که از چوب درست میشوند تاثیر بسیار زیادی درزیبایی دکوراسیون خانه دارند اگر از کف های چوبی در خانه نیز استفاده کنید میتوانید یک فضایی شیک و بسیار زیبا برای خانه ی خود درست کنید اگر بدنبال یک کاشی و یا کف بسیار شیک و مقاوم هستید از کف های چوبی استفاده کنید کف های چوبی علاوه بر اینکه زیبایی های زیادی دارند یکی از بهترین کف هایی هستند که هم مقاوم هستند و هم زیبایی های خاصی دارند.از کف های چوبی استفاده کنید دیگر نیازی به فرش ندارید زیرا این کف ها طوری طراحی شده اند که به تنهایی زیبایی های خاصی دارند که نیازی به پوشاندن آن با فرش ندارد.