راهنمای سئو کردن سایت های جاوا اسکریپتی

چرا یک وبسایت، به سئو نیاز دارد؟ در ادامه، اقدامات کلیدی که برای انجام سئو سایت نیاز است انجام شود را توضیح میدهم. لازم است که در سئو به مشتریان خود توجه کنید و مشخص کنید که بهینهسازی برای چه دسته از افرادی انجام میشود. در این مطلب به شما توضیح میدهم که سئو چیست، چقدر اهمیت دارد و اصلا چطور کار میکند؟ سئو بیرون صفحه در درجه اول در به دست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایتهای دیگر به سایت شما اشاره میکنند) متمرکز میشود سپس با استفاده از روشهایی که در خارج از وبسایت انجام میشود به بهینهسازی موتور جستجو میپردازد. در ادامه، مواردی را پیرامون دلایلی برای انجام سئو سایت به شما معرفی میکنم. آیا مردم محتوای شما را به اشتراک میگذارند و درباره شما صحبت میکنند؟ به طور ساده میتوان در تعریف سئو گفت: ساخت محتوای خوب و قابل خواندن که خوانندگان دوست داشته باشند آن را منتقل کنند و به اشتراک بگذارند.

این عدد معمولا چیزی بین 65 تا 85 درصد است (این مورد فقط یک تخمین و میانگین است که میتواند برای هر زمینهای و با توجه به شرایط بازاریابی و برندینگ کسب و کار، متفاوت باشد). وب سایت خود باید از ریدایرکت 301 استفاده کنید تا به این صورت کاربران و موتورهای جستجو را به نسخه اصلی و مورد نظر خود بفرستید. در شرایط دیگر، فرض کنید وارد یک سمینار چند هزار نفره میشوید که همه حضار، در حال گوش دادن به سخنران هستند و مدام وی را تشویق میکنند. اما آیا محتوا همه چیز است؟ تا اینجای کار همه چیز خوب است اما مشکل از زمانی شروع میشود که وبمستران علاوه بر صفحه دسته بندی، یک مقاله با کلمه کلیدی مشابه هم در وب سایت بارگذاری می کنند. ولی هیچ چیز جادویی و عجیب و غریبی در کار نیست.

پاسخ دادن به سوال «سئو چه چیزی نیست؟ ولی لازم است بدانید که گوگل در حال حاظر از یک متد یادگیری ماشینی به اسم RankBrain، برای این کار استفاده میکند. همه مهارتهای لازم را میتوان با مطالعه و تمرین فرا گرفت. سئو همه جنبههای یک کسب و کار را در بر میگیرد. در پایان کارگاه نسخه استاندارد و پیادهسازی شده توسط مهندس اسماعیلی در اختیار شما قرار میگیرد. سئو خارجی یا Off-Page SEO به انجام تمامی اقداماتی که خارج از وبسایت شما با هدف کسب رتبههای برتر در نتایج گوگل انجام میشود میگویند. در ادامه شما را با فرآیند سئو و اقداماتی که باید برای بهینهسازی و سئو سایت انجام شود آشنا میکنم. لینک سازی: یکی از فاکتور هایی که در نهایت شما را به بالاترین رتبه میرساند. خود گوگل هم به صفحاتی که سرعت بارگذاری طولانیتری دارند، اهمیت کمتری میدهد و از این رو شانس دیده شدن و نرخ کلیکشان بسیار پایین خواهد بود. اگر میخواهید درگیری کمتری با Canonical داشته باشید میتوانید از خدمات تولید محتوا طراوت استفاده کنید. راه کار درست استفاده از تگ کانونیکال (canonical) است. همانطور که گوگل بر آن تأکید کرده است، بهتر است برای هر صفحه یک تگ کنونیکال تعریف کنید.

متا دیسکریپشن به چه منظور استفاده می شود؟ طول توضیحات متا در اکثر مواقع به این مورد برمی گردد که شما چه مطلبی را قصد دارید انتقال دهید و برای این امر مکان لازمی را که باید داشته باشید را مد نظر قرار دهید. شما می توانید با افزودن متن، حتی به مقدار خیلی کم و در حد چند خط برای هر عکس، سئو سایت تصویری خود را ارتقاء بدهید. بنابراین نحوه نوشتن کلمه کلیدی برای سئو باید به گونه ای باشد که کلمه ی مد نظر به تعداد منطقی و به شکل پراکنده و متناسب با محتوا در متن تکرار شود. اگر تعداد این تکرار زیاد باشد گوگل آن را اسپم می کند. اما چند سالی است که گوگل به این موضوع حساس شده و افزایش انکرتکست های مستقیم را نشانه اسپم بودن لینک ها میداند. سئو بیرون صفحه یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت به دست آوردن پیوند دهندگان، اداره میشود. به بیان کلی سئوی آفپیج که برخی اوقات به آن سئوی خارجی هم میگویند، بالابردن اعتبار سایت بیرون از خود سایت است. به کدها دست بزنند. احتمالا شما آن مخاطبان را از دست میدهید؛ و برای برند دیگری که در گوگل بالاتر از شما میآید تبلیغ کردید.

ما هنوز هم PageRank را به عنوان یک فاکتور مهم در رتبهبندی سایت میشناسیم. اگر چه ممکن است نتایج بهینهسازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبهبندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. بک لینک مانند ماهیگیری است که سایت شمارا از کف دریا به سطح آن میرساند با این تفاوت که قصد خوردنتان را ندارد و میخواهد شمارا نجات دهد! در آپدیت های جدید الگوریتم های جستجو توجه به کلمه کلیدی داخل لینک صفحات سایت نیز میشود و میتوان برای بهبود سئو داخلی وردپرس تنظیمات پیشفرض این بخش را بر روی نام نوشته به عنوان پیوند یکتا قرار داد . در واقع دادههای ساختاریافته در سئو تصاویر می تواند خیلی بیشتر به کارتان بیاید.

فرآیند سئو همانقدر که مهم است، پیچیده است! طوریکه من فرآیند آغاز سئو سایت را پیش از طراحی UI/UX یک وبسایت میبینم. به طبع این کار روشهای خاص خود را دارد که به موجب آن، از رتبهی یک سایت تا میزان ترافیک آن، بهبود مییابند. کلا روشهای استفاده از عکس توی سایت به چند بخش تقسیم میشن. حالا باید صفحهای که انتخاب نشده است را به صفحهای که به عنوان canonical برگزیده شده، هدایت کنید. این دقیقا همان کاری ست که از آدرس های canonical انتظار می رود و کاملا صحیح است و مشکلی وجود ندارد. در کل، انتظار میره که شما بتونید در عرض شش ماه از شروع کار، نتایج تکنیک های یک سئوی معتبر رو مشاهده کنید. وقتی متوجه مشکلی میشویم، مشتریان از ما انتظار دارند که راه حلی برای آن ارائه دهیم. پس وقتی یک مقاله یا صفحهای را منتشر میکنید، آن را رها نکرده و همواره روی بهبود یا تثبیت رتبه آن کار کنید. وقتی محتوای اصلی مورد استفاده مجدد قرار می گیرد ، همان اطلاعات برای ارائه به بازارهای مختلف و از طریق رسانه های مختلف شخصی سازی می شوند. هرچیزی کخ در وب سایت خود بارگذاری می کنید مربوط به سئو داخلی است.

اما دومین روش برای سئو کردن سایت، این است که خودتان دست به کار شده و این مهارت را یاد بگیرید؛ دقیقا مثل کاری که خیلی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی میکنند. فرض کنید برای معرفی کسب و کار خود و افزایش آگاهی از برند، اقدام به انجام تبلیغات محیطی مثل بیلبوردها در سطح شهر کردهاید. تمامی اقداماتی که در وبسایت شما با هدف بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج گوگل انجام میشود را سئو داخلی یا On-Page SEO مینامیم. در بخش بعد، شما را با بازوی قدرتمندی در کنار محتوا آشنا میکنم! بعد از دسته بندی هر کلمه کلیدی، نوبت به تولید محتوا می رسد. سئو داخلی به عنوان بهینه سازی و استاندارد سازی سایت برای کاربران و گوگل اجرا می شود. منظور از سئوی داخلی سایت، صفحات داخلی وب سایت که به مخاطبان نمایش داده می شود می باشد و به نحوه ارتباط سایت با موتورهای جستجو و کاربران مربوط می شود. که با توجه به جایگاه هر وب سایتی باید از مناسب ترین روش استفاده کنید.

امروزه به دلیل آن که ارتباطات فضای مجازی رونق زیادی یافته است طراحی یک سایت به شکل مناسب و مورد پسند کاربران متفاوت اهمیت بالایی یافته است. یکی از الگوریتم های گوگل به نام RankBrain رفتار مخاطبین شما را زمانی که کلمات کلیدی را جستجو می کنند بررسی می کند تا متناسب با رفتارشان و رتبه بندی، نتایج بهینه شده ای ایجاد کند . آزمایش درستی این اطلاعات هم بسیار ساده است: شما آخرین بار، چه زمانی به صفحه 2 نتایج برای پاسخ به سوال خود مراجعه کردهاید؟ در برخی از پروژه ها نمیتوان به یک فرد متکی بود زیرا برای موفقیت در سئو نیازمند تولید محتوای اختصاصی و مستمر هستیم.

به طورمثال فرد برای فریب گوگل و کسب سریع رتبه از محتواهای تکراری استفاده می کند یا کلمات کلیدی را به طرز غیراستانداردی به کار می برد. برای بهینه سازی لینک های داخلی لازم است که سئو کاران، لینک های داخلی موجود را از طریق جاوا اسکریپت به کلیک کردن کاربران وابسته نکنند. من تلاش میکنم که جستجوگر بر روی لینک سایت کلیک کند. اما در مورد سایتهایی که چندین دسته بندی مختلف دارند و هر دسته بندی دهها صفحه مختلف دیگر را شامل میشود، وجود لینک سازی داخلی ضروری است. 8 افزونه ضروری برای وب سایت وردپرس! پس برای از دست ندادن مهمترین کانال جذب کاربران، انجام فعالیتهای سئو ضروری است. برای خدمت به مشتری کارهای متفاوتی از جمله بالا بردن سرعت سایت و تولید محتوای مفید انجام میشود. خیلی خطرناک است.» این جمله به اندازه کافی بیانگر مطلب است. از جمله مهم ترین اصول سئو در سایت به حساب می آید. اما حال قصد داریم تمامی قسمتهای سئو را به طور کامل شرح دهیم. در حال حاضر بهترین مشتری شما کیست و چه ویژگیهایی دارد؟ در نتیجه، تاثیر مثبت خوبی بر روی سئو وبسایت شما میگذارد.

به استثناء فایلهایی که فایل Robot.Txt آنها را بلاک نکرده است، محتوای ثانویهای که در مرورگر جدید Microsoft Edge یا مرورگر Google Chrome میبینند همان چیزی است که موتورهای جستجو خواهند دید و تجربه خواهند کرد. شما می خواهید گوگل بدون اینکه حتی به آن نگاه کند، بداند موضوع تصویر شما در مورد چه چیزی است، بنابراین از عبارت اصلی متمرکز خود در نام فایل تصویر استفاده کنید. در صورت وجود چنین فایل هایی و برای حل این مشکل، اقداماتی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید. SEO یا بهینه سازی صفحات وب سایت، یک سری تحقیق در مورد کلید واژه ­ها انجام می­ دهد و روی دستیابی به لینک­های ورودی فعالیت می­ کند. اما اگر از سئو کلاه سفید و تکنیک های تایید شده استفاده کنید با اندکی اختلاف زمان با روش قبلی می توانید رتبه خوبی را به دست آورید و با پیگیری و تلاش بیشتر این رتبه را حفظ کنید . بعد از تمرینهای زیاد، آزمون و خطا و سعی و کوشش مستمر، تلاش هایتان به ثمر خواهد نشست. ابتدا ببینم هدف از سئو چیست و بعد به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. SEO ( Search Engine Optimization ) یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های افزایش کاربران سایت برای فروش و کسب درآمد های اینترنتی و فضای مجازی است.

برخی از شرکت ها حتی در توسعه ابزارهای داخلی خود سرمایه گذاری می کنند تا ابزارهای سئوی پرکاربرد را برای برآورده کردن بهتر نیازهای مشتریان خود تعریف کنند. محتوا؛ پادشاه ازل تا ابد! محتوا پادشاه است! این یکی از معروفترین جملات در زمینه سئو است. آیا فقط انتشار و بهبود محتوا برای کسب رتبه در نتایج برتر گوگل کافی است؟ آیا جستجوگر پاسخ خود را پیدا کرده و یا سریعا به نتایج گوگل برگشته است؟ هر متنی که با کلیک روی آن به صفحه­ای دیگر هدایت شود. در واقع شما باید در همان اول جمله مخاطبتان را به کلیک و نمایش سایتتان ترغیب کنید. لینک های داخلی به شما کمک می کنند تا مقالات با موضوعات مشابه را در اختیار کاربرانتان قرار دهید و زمانی که کاربران در سایت شما سپری می کنند افزایش یابد.

معمولا در اغلب وبسایتهای کسب و کار اینترنتی، بیشترین بازدید از طریق نتایج گوگل به دست میآید. امروزه با توجه به ورود سیل عظیم کاربران به اینترنت و گشت و گذار در وب و همینطور استفاده از وبسایتهای مختلف برای رفع نیاز خود، توجه و نگاه گوگل به اینکه هر کاربر از طریق موبایل پس از ورود به هر سایت بدون سختی و مزاحمت بتونه گشت و گذار کنه و به تمام المانها و بخشهای مختلف سایت دسترسی راحتی پیدا کنه. یکی از بهترین بخشهای کار در حوزه توسعه فرانت و شروع کار توسعه دهنده فرانت اند، فریلنسری یا آزادکاری است.

اگر توضیحات متا شما در واقع دعوت شخصی شما از کاربر به صفحه شماست،باید محتوای کارت دعوت شما مخاطب را به دیدن صفحه شما سوق دهد. در این مقاله، تیم آران سعی دارد تا شما را با سئوی سایتهای خبری آشنا کند، همان برگ برندهای که به دنبالش هستید. طبق آماری که از بررسی رفتار کاربران به دست آمده، حدود 70 درصد مخاطبین گوگل، از پنج نتیجه اول بازدید کردند و این سایت ها بیشترین کلیک را داشتند. البته برخی ادعا میکنند که متا دیسکریپشن برای الگوریتمهای گوگل به طور مستقیم اثر نمیگذارنپد و برای جذب کلیک کاربران موثرند. اگر به درستی تکنیک های استفاده شود، می تواند به راحتی باعث افزایش رتبه سایت شما شود و از طرف دیگر، باعث صرفه جویی هزینه شود. بهعلاوه امتیازهای صفحه نیز به صفحه مقصد منتقل خواهد شد؛ بنابراین شما با این کار هم کاربران و هم موتورهای جستجو را را به صفحه اصلی ارجاع میدهید.

بر طرف کردن نیاز مخاطبان، همیشه احساس خوبی را از برند برای کابران به یادگار میگذارد. در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیکها، روشها و استراتژیهای که از قوانین و راهنماییهای موتورهای جستجو تبعیت میکنند، اشاره دارد. این شامل تحلیل جستجوی مردم، اینکه به دنبال چه چیزی هستند و چه چیزی را پیدا میکنند، میشود. موارد گفته شده را میتوان در دستهبندی سئوی تکنیکال هم قرارداد که در واقع بخشی از سئوی داخلی سایت به شمار میآید. اگر شما بتوانید مهم ترین مشکلاتی که ممکن است در اثر استفاده از جاوا اسکریپت ها پیش می آید را برطرف کنید؛ در سئو کردن سایت خود دیگر مشکلی نخواهید داشت. از آنجا که ماهیت یک ترند این است که کوتاه مدت است، ممکن است از طریق این روش ترافیک بلند مدت ایجاد نشود، اما شما میتوانید شاهد افزایش ترافیک یک شبه باشید.

نتایج پولی که مربوط به تبلیغات در موتورهای جستجو مانند گوگل ادز میباشد و ارتباطی به سئو یا تاثیری بر آن ندارد. به طور کلی، گاهی سایت گوگل به دلخواه توضیحات متا را در صفحه شما به گونه ای تغییر داده که گمان می کند، برای مخاطبان جذاببیت بیشتری دارد. احتمالا شما هم این عبارات را در گوگل جستجو کردهاید. طبق این الگوریتم، گوگل زمان سپری شده در وب سایت ها را بررسی می کند و اگر کاربران زمان زیادی را در سایتی صرف کرده باشند، پس احتمالا محتوای آن پاسخ گوی نیاز هایشان بوده و در نتیجه به تدریج جایگاه سایت در گوگل بهبود می یابد. این شخص، احتمالا عباراتی حول مهور “قیمت ردیاب خوردو” یا “خرید ردیاب خودرو” را در گوگل جستجو میکند و پس از تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین مدل، خرید خود را انجام میدهد. امروزه تلفن های همراه هوشمند نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند و بسیاری از سرچ هایی که انجام می دهیم با استفاده از این دستگاه است. تلفن همراه، جستجوی صوتی و جستجوی محلی نسبت به چند سال پیش گسترش زیادی پیدا کرده است.

هر چقدر افزایش نرخ کلیک بیشتر باشد، مطابق الگوریتمهای موتورهای جستجو حرکت میکند و باعث رسیدن به جایگاه و رتبه بالاتری در میان نتایج جستجو خواهد شد. روی آن کلیک کنید تا درخواستتان برای بررسی صفحه توسط خزنده گوگل ثبت شود. ما پس از پرسیدن سوال خود در موتور جستجوی گوگل، با 10 نتیجه در صفحه اول مواجه میشویم (با توجه به تعداد سایتهای مناسبی که برای جستجو وجود دارد صفحات بعدی نیز ممکن است وجود داشته باشد) که بر اساس بررسیهای انجام شده توسط مراجع معتبر، 90 درصد کاربران، پاسخ سوال خود را در 3 نتیجه اول پیدا میکنند و از گوگل خارج میشوند.

حتی آمارهای رسمی گوگل هم کاملاً دقیق نیستند ولی به هر حال میتوانند نگرش بسیار مناسبی در اختیار شما قرار دهند. هر سایتی با هدف مشخص و ارزشمندی ایجاد شده که برای رسیدن به این اهداف باید از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع وبسایت استفاده شود. در اینجا اهمیت بهینهسازی سایت، یا مسائلی از قبیل لینکهای ورودی به سایت کم میشود. بررسی این سه مورد به ما نشان میدهد که حتی اگر سئو سایت را به فرد دیگری واگذار میکنیم باید خودمان دانش کافی در این حوزه را داشته باشیم. امروزه در سئو لازم است که از مکانیزم جستجو آگاهی داشته باشیم. در سئو لازم است که هم با کاربران و هم با تکنولوژی رابطه داشته باشیم. پس منطقی است که ابتدا وبسایت را از نظر فنی و زیرساختی به شرایط لازم برسانیم و سپس دیگر اقدامات را انجام دهیم. در گذشته کارهایی که برای سئو انجام میدادیم، برای خود سئو بود (مانند ساخت لینک، بهینهسازی محتوا، تولید محتوا فقط برای موتورهای جستجو و غیره) ولی اکنون در سئو تلاش میشود تا سایت معتبری ساخته شود که پاسخگوی نیاز کاربران باشد. استفاده از تکنیک های سئو در چارچوب قوانین و اصول را سئو کلاه سفید می گویند و در مقابل آن، استفاده از نقاط ضعف موتور های جستجو و تلاش برای فریب و بهبود رتبه سایت را سئو کلاه سیاه می گویند .

نیازهایی که معمولا حول محور خدمات کسب و کار شما است. است سبب کاهش سرعت بارگزاری وب سایت شما شود. ممکن است شما نیز تا به حال با ارورها و مشکلات فنی داخلی گوناگونی روبهرو شده باشید یا بخواهید به طور منظم سرعت سایت خود را بررسی نمایید یا دهها امور مختلف دیگر مانند نقشه سایت که در ارتباط مستقیم با سئو تکنیکال سایت شما خواهند بود. اگر این موارد رعایت شود به افزایش رتبه سایت شما کمک خواهد کرد. و وبسایت هایی که دارای ssl هستند به وب سایت هایی که ssl ندارند ارجحیت دارند و در نتایج نمایش داده می شود. تصاویر می توانند تاثیر زیادی در زمان بارگذاری داشته باشند، به ویژه هنگامی که یک تصویر بزرگ را بارگذاری می کنید تا آن را بسیار کوچک نشان دهد – به عنوان مثال ، یک تصویر 2500 × 1500 پیکسل که در اندازه 250 × 150 پیکسل نمایش داده می شود – زیرا کل تصویر هنوز باید بارگیری شود. حالا تصور کنید یک راه بسیار زیبایی وجود دارد که به یک هتل مخروبه و خطرناک منتهی میشود، اگر شما با اشتیاق فراوان، از زیبایی جاده لذت ببرید به این امید که هتلی هیجان انگیز در انتظار شما است، پس از رسیدن کاملاً نا امید خواهید شد.

با توجه به فاکتورهایی که برای رتبهبندی سایت در گوگل تعیین شده است، ما نیز سعی میکنیم تا سایت کارآمد، قابل اعتماد و معتبر بسازیم. توضیحات متا خلاصه ای کوتاه از محتوای وب سایت شما را نشان میدهد و یکی از ویژگی های html به شمار می آید. اگر وب سایت جدیدی طراحی کرده اید و از یک نام دامنه جدید که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است استفاده می کنید و محتوایی بدون سابقه تجاری دارید، ممکن است نتیجه گیری از سئو سایت شما مدتی طول بکشد. توجه به این مسائل، و آگاهی از تاثیر schema و فشار گوگل برای استفاده از HTTP موضوعاتی هستند به ما در بهبود بخشیدن به رنکینگ سایت کمک میکنند. و این ضرر زیادی را برای مدیر سایت به همراه دارد. این در شرایطی است که فقط 0.2 درصد افراد به صفحه 2 از نتایج گوگل میروند. فقط بازدید بیشتر میخواهید یا به دنبال افزایش نرخ تبدیل هستید؟ محتوا عنصر کلیدی برای جذب مخاطبان و تبدیل آنها به مشتری است. مدتی است که مونا به دلیل بالا رفتن سن، نگران ظاهرش شده و هم به باشگاه میرود و هم به دنبال راهی است که از پوستش بهتر مراقبت کند.

فریم ورک های این زبان قبلا در فرانت اند سایت اجرا میشدند اما حالا در قسمت سرور (back end) نیز اجرا میشوند. تگ کنونیکال را در قسمت هد سایت قرار دهید، قراردادن تگ کنونیکال در قسمت body اشتباه است و باعث میشود موتور جستجو به طور کلی از خواندن آن صفحه صرفه نظر نکند. تگ کنونیکال بدین صورت در بخش قرار میگیرد. در ساختار لانه زنبوری که پیتر مورویل (Peter Morville) برای گرایشات و احساسات کاربران تهیه کرده است، سئو در خانه “Findable” قرار میگیرد. این مورد به نحویل همان متن جایگیزین تصویر است، با این تفاوت که به کاربر در قالب متن نمایش داده میشود. اگر از سئوی خوب و با کیفیتی استفاده کنید، احتمال اینکه کاربرانتان صفحات وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارند بیشتر می شود. شما میتوانید در گام اول، از مطالب آموزشی که در اینترنت به زبان فارسی یا انگلیسی موجود است، استفاده کنید. یک صفحه که تعدادی از مطالب یا محصولات سایتمان را به هم وصل میکند و در یک جا آنها را نمایش میدهد. همچنین اهمیت بیشتر گوگل به محتوای ویدیویی و با توجه به اینکه بعضی از نتایج جستجوها ویدیو محور هستند (مطابق تصویر زیر)، اهمیت سئو برای ویدیو را دوچندان میکند.

به طور مثال اگر کاربران بر روی نتایجی که گوگل به صورت پیشنهادی ارائه می دهد کلیک کنند حتی در صورتی که سایت رتبه خوبی هم نداشته باشد به دلیل بررسی رفتار کاربران و تعداد بالای تقاضا رتبه سایت کاهش پیدا می کند و جایگاه وب سایت در موتور های جستجو بهبود می یابد . میزان کلیک ها بر روی لینک اول گوگل طبق آخرین تحقیقات سئو ۲۰۱۹ انجام شده ۳۱٫۷۳% است. این کار را اشتباه انجام می دهید. این مهمترین شعار من در زمینه سئو است! در نتیجه، کسب رتبههای برتر در نتایج جستجوی گوگل، هدف نهایی ما در سئو سایت است. مهم این است که مخاطبان شما در گوگل، پاسخ سوالات خود را پیدا میکنند. اینستاگرام، توییتر، لینکدین و تیک تاک (بسته به نوع کسبوکار) میتوانند بهترین گزینههای شما باشند.

طراحی یک آدرس مجزا برای نسخه موبایل، استفاده از فریمورک AMP، داشتن نسخه Print اختصاصی و استفاده از RSS در سایت را میتوان نمونههایی از تولید صفحات با آدرسهای مجزا ولی محتوای یکسان دانست. چه اتفاقی میافتد اگر مخاطبانتان پس از جستجوی نام برند شما، به وبسایت شما نرسند؟ اگر امتیاز شما بصورت سبز رنگ و بالای 80 بود یعنی شرایط سایت شما بسیار خوب است. بصورت دقیقتر، تکمیل محتوای تمامی صفحات خدمات و محصولات شما، ارائه محتوای مناسب و هدفمند در صفحه نخست وبسایت، انتشار مقالات کاربردی مرتبط با زمینه کاری باعث بهبود وضعیت جایگاه شما در نتایج گوگل میشود. اینکه افراد بسیار زیادی به دنبال خدمات شما هستند، سیگنال بسیار خوبی به گوگل میدهد. در کنار ارزان قیمت بودن، نرخ تبدیل بسیار خوبی که دارد، باعث میشود در نهایت، ROI فوقالعاده خوبی را از سئو به دست بیاورید. از استفاده مکرر از کلمه کلیدی پرهیز شود و متن جایگزین را به محلی برای استفاده بیهوده از کلمه کلیدی تبدیل نکنید. درواقع در سئوی کلاه سفید از هرگونه تقلب، سوءاستفاده از نقاط ضعف گوگل و بهدنبال راه میانبر بودن برای رسیدن به جایگاهی بهتر در رتبهبندی گوگل پرهیز میشود.

» آسانتر است. سئو seo در اصفهان جادو نیست. سئو یک تاکتیک خودکفا نیست. این یک راهنما برای موتورهای خزنده است که شبیه به یک نقشه می باشد. به شما قول میدهیم در پایان این مقاله علاوه بر اینکه سئوی داخلی را بخوبی شناختهاید، با روشهای اجرای آن و بهترین ابزارهای کاربردی سنجش و ارزیابی عملکرد On Page SEO هم آشنا شدهاید. با تولید محتوای ناب و با کیفیت می توانید از دیگر سایت های مرتبط لینک دریافت کنید که این مسئله تاثیر زیادی روی رتبه بندی سایت شما خواهد داشت. باید سعی کنید به روش های مختلف لینک بیلدینگ، از سایت های دیگر به سایت خود لینک بگیرید. به وسیله بهینه کردن حجم تصاویر، میتوان به سرعت بارگذاری سایت و در نهایت بهینه سازی آن کمک کرد. بهینه سازی وبسایتهای بین المللی یک کار تخصصی است.

ممکن است که با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه رتبه سایت در ابتدا پیشرفت و بهبود سریعی داشته باشد اما در نهایت گوگل ترفند های اجرایی که برای دور زدن آن استفاده شدند را کشف می کند و برای تنبیه آن ها، رتبه سایت را به شدت افزایش می دهد به صورتی که شاید حتی جزو 10 صفحه اول هم نباشد. بر خلاف SEM در صورتی که بودجه سئو را قطع کنیم همچنان میتوانیم ورودی مناسبی از طریق گوگل داشته باشیم. زمانی که بودجه کمپین شما به اتمام برسد، این رتبه کاملا از بین میرود. در الگوریتمهای جدید گوگل، وقتی یک کلمهکلیدی را جستجو میکنید، تصاویر مشابه یا تکراری برای شما نمایش داده نمیشوند. به همین خاطر وقتی یک تکنولوژی جدید وارد بازار میشود سئو هم تغییر میکند.

این روش پایه تمام تلاشهای بهینهسازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. در این روش SEO، کارشناسان بهینه سازی از روش های استاندارد و پایه سئو استفاده میکنند که منجر به افزایش رتبه سایت در دراز مدت میشود. جواب دهیم. در ابتدا مقاله سئو چیست بهتر است بدانیم کلمه سئو از کجا آمده و به چه معنی است، این کلمه مخفف کلمه لاتینSearch Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر است. احتمالا میگویید که این روش قدیمی شده است و دیگر جواب نمیدهد و از این حرفهای ناامیدانه و الکی! احتمالا از خدمات و محصولات شما دلسرد میشوند و شما کاربرانی که احتمال خرید محصولات شما را داشتهاند را از دست میدهید. علاوه بر این در صورتی که قصد خرید بک لینک از ما را داشت باشید، وب سایت شما به صورت رایگان بررسی شده تا بهترین پکیج بک لینک فعلی که مناسب آن است در اختیارتان قرار بگیرد. در صورتی که سئو میتواند بیشترین سر نخ (Lead) را برای آن کسب و کار ایجاد کند. بر خلاف روش سئو درون صفحه که توسعه وبسایت با کنترل مستقیم بالایی انجام میشد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وبسایت شما انجام میشود؛ این شامل تمام چیزهایی است که میتواند در به دست آوردن رتبهبندی بالای سایت شما کمک کند.