قالب چندمنظوره وردپرس Unik

افزونه WP rocket که در ایران به موشک وردپرس معروف است، برترین افزونه بهینهسازی و کش است. و در لیست ما قرار دارد زیرا به سادگی بهترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس است. در حال حاضر بیش از ۲ میلیون وب سایت از آن برای بهینه سازی پست ها ، صفحات و محصولات ووکامرس خود استفاده می کنند. این به معنای حذف داده های غیرضروری است که در پایگاه داده سایت شما جمع می شود تا فضای بیشتری ایجاد کند ، فشار روی سرور شما کاهش یابد و سرعت سایت شما افزایش یابد. یک فروشگاه آنلاین برای اینکه بتواند رضایت مشتری را جلب کند و خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کند باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد. همچنین پست ها و کامنت ها را بررسی می کند که فاقد URL های خراب یا محتوای مخرب باشند.

خوشبختانه ، Duplicator مهاجرت ، کپی ، انتقال یا شبیه سازی سایتی از یک مکان به مکان دیگر را بسیار ساده می کند. این افزونه بر طبق Ajax کار کرده و به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت تایپ کردن به صورت داینامیک لیستی از محصولات طبق متن نوشته شده برایش به نمایش درآید. عنوان: عنوان یا متنی را که در بالای صفحه ظاهر می شود ، تایپ کنید. همانطور که می دانید ووکامرس برترین و پر قدرت ترین افزونهی فروشگاه ساز در وردپرس است. قالب وردپرس شرکتی هخامنش سازگار با صفحه ساز المنتور یکی از بهترین قالب های ایرانی چندمنظوره است که می توان به عنوان قالب پزشکی وردپرس، قالب صنعتی وردپرس و قالب سایت شرکتی و فروشگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر قالب فروشگاهی ووکامرس می توانید اپلیکیشن فروشگاهی متنوعی را نیز دانلود کنید که می تواند در کنار سایت شما ابزار بسیار مناسبی برای رونق کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر و پایدار برای شما بشود. افراد زیادی در دنیا وجود دارند که برای رونق کسب و کارشان وب سایت هایی طراحی کرده اند .

قالب Illdy ساختار نرم و یک پارچه دارد، اگر به پیشنمایش این قالب توجه کنید متوجه خواهید شد که استفاده هنرمندانه از آیکونها شده، همچنین شما با استفاده از WP Live Customizer میتوانید به راحتی صفحات سایت را به شکل دلخواه خود در سایت arvanwp آورید. اگر می خواهید سرعت سایت خود را افزایش دهید ، این پلاگین می تواند بسیار مفید باشد. افزونه بسیار مفید و کاربردی Broken Link Checker به طور فعال وب سایت شما را از نظر لینکهای خراب کنترل می کند و در صورت یافتن بلافاصله به شما اطلاع می دهد تا بتوانید آنها را برطرف کنید. این افزونه میتواند برای فروشگاه شما مفید باشد اما لازم نیست.

این درست خارج از جعبه کار می کند و فقط چند تنظیم برای مطابقت با نیازهای منحصر به فرد سایت شما طول می کشد. پلاگین Akismet به شما امکان می دهد نظراتی را که شبیه نظرات ناخواسته هستند فیلتر کنید. پلاگین Yoast که به دلیل چراغ های قرمز ، نارنجی و سبز معروف است ، به شما امکان می دهد سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) سایت خود را بهینه کنید. اگر تصاویر زیادی را در وب سایت خود نمایش می دهید. با توجه به این مورد, حتی اگر شخصی که به اطلاعات نام کاربری و رمز سایت شما دسترسی داشته باشد, بدون وارد کردن کد امنیتی گوگل, نمیتواند به حساب کاربری وردپرس سایت دسترسی داشته باشد. این افزونه فایروالی قدرتمند دارد که 24 ساعته از سایت شما مراقبت میکند .از دیگر ویژگی های افزونه میتوان به بلاک کردن ربات های هکر برای دسترسی به صفحه ورود سایت و شناسایی و بلاک کردن ترافیک های مشکوک اشاره کرد. این قالب تعداد زیادی ویژگی قابل تنظیم رو ارائه میده که طراحی یک وبسایت شیک رو ممکن میکنه. پس از رفتن به این قسمت دقیقا مشابه افزودن ویژگی، باید مقادیر هر ویژگی را نیز اضافه کنید و در سمت چپ این مقادیر به شما نمایش داده می شوند.

هیچ چیز بدتر از این نیست که تمام محتوای سایت خود را به دلیل هکر ، خرابی سرور یا سایر خرابی های وب سایت از دست بدهید. Autoblog یا وبلاگ خودکار وب سایتی است که به طور خودکار با استفاده از فیدهای RSS محتوای سایر وب سایت ها را واکشی کرده و نمایش می دهد. تصاویر بیشترین حجم صفحه وب سایت شما را اشغال می کنند. صفحه ساز پوسته فروشگاهی وودمارت از برخی محدودیت هایی که در فلت سام وجود دارد آزاد است و به کاربران خود اجازه می دهد با دست باز هر نوع صفحه ای را بدون یک خط کد نویسی طراحی نمایند. با کمک این امکان می توانید محصولاتی که در ووکامرس برای فروش ویژه تعیین کرده اید را به صورت تب بندی در وب سایت خود به نمایش در آورید. با استفاده از این پلاگین برای پیمایش آسان سایت و تجربه بهتر کاربر می توانید فراداده ، پیوندهای عمیق و صفحه بندی را به گالری های خود اضافه کنید. ناگفته نماند ، این پلاگین رایگان نیز به عنوان یک پشتیبان گیری عمل می کند. خارج از شبکه تصاویر افقی زیبایی که نسبت ابعاد اصلی تصاویر شما را حفظ می کند ، یکی از جالبترین موارد در مورد Justified Image Grid این است که به شما امکان می دهد محتوا را از تعداد انبوهی از سرویس های مختلف خارجی وارد کنید.

یکی دیگر از بهترین افزونه کاربردی وردپرس برای کش کردن، ابزاری به نام W3 Total Cache است. در ادامه به شرح این تنظیمات خواهیم پرداخت. مشتاق ادامه چنین تجربه های باکیفیت به همراه بیاوردپرس هستیم. ما با استفاده از افزونه ها میتوانیم امکانات مختلفی به وبسایت مان اضافه کنیم جالب است بدانید تا کنون بیش از ۶۰هزار افزونه در مخزن وردپرس بصورت رایگان به ثبت رسیده اما در این مطلب از آموزش وردپرس میخواهیم ۹ مورد از مهم ترین افزونه های کاربردی وردپرس را بهمراه کاربردشان به شما عزیزان معرفی کنیم با ما همراه باشید. اگر می خواهید قطعه کد را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید ، بدون اینکه بخواهید با فایل functions.php سایت خود سر و کله بزنید یا نگران از کار افتادن سایت خود باشید ، Code Snippets بهترین راه حل است. با Better Click to Tweet به شما این امکان را می دهد تا محتوای قابل توییت برای بازدید کنندگان از سایت خود برای توییت کردن ایجاد کنید. سعی کنید از Login Lockdown، بهترین افزونه ورود به وردپرس استفاده کنید که تعداد تلاش برای ورود کاربر به هنگام ورود به سایت شما را محدود می کند.

سپس ، در سمت سایت شما ، کاربران نقل قول شما را مشاهده می کنند و این فرصت را دارند که روی آن کلیک کنند تا آن را برای همه دنبال کنندگان توییتر خود توییت کنند. استفاده از آن می تواند به سرعت سایت شما کمک کند ، که به نوبه خود به سئو کمک می کند ، بازدید از سایت شما را افزایش می دهد و خرید و فروش را افزایش می دهد. Content scheduler : شما زمانی که محتوایی را ایجاد کرده و یا آن را ویرایش می کنید می توانید با این افزونه تاریخ تعیین شده را ، به شما یادآوری کند . اما داشتن لینک های خراب در وب سایت خود نه تنها برای سئو مضر است بلکه به تجربه کاربر آسیب می رساند. LearnDash یک افزونه LMS (سیستم مدیریت آموزش) است که می تواند به شما کمک کند از دوره های آنلاین درآمد کسب کنید و نه تنها یکی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس است ، بلکه یکی از بهترین افزونه های LMS برای وردپرس است. نه تنها یک تم عالی است، بلکه یک صفحه ساز نیز می باشد که ترکیب نهایی را برای هر کاربر مشتاق وردپرس ارائه می دهد.

این افزونه تمامی عکس هارو ریسایز می کنه.حتی عکس هایی که قبلا آپ شدن. تمامی قالب های فروشگاهی که در آیلین وب قرار داده شده اند کاملا اورجینال هستند و از وب سایت های مرجع خریداری شده اند و هیچ مشکلی ندارند. در این صفحه ساز میتوانید به راحتی تمامی المانهای front-end را در حالت drag and drop شخصی سازی کنید و از نو بسازید. را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند مواردی را که بیشتر مربوط به آنها هستند، جستجو کنند. F5 را فشار دهید تا سایت مجددا بارگذاری شود. بازدیدکنندگان وبسایت میتوانند به عنوان مشترک در وبسایت شما ثبتنام کنند و لیستهای خودشان را ایجاد کنند. وردپرس به زبانیهای زیادی قابل دسترس هست و این قابلیت را دارد که به هر زبانی ترجمه شود. این ابزار یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای وبلاگ ها است زیرا شما احتمالاً محتوای زیادی در وبلاگ خود تولید می کنید که در نهایت ممکن است پیوندهای شما خراب باشد. شما می توانید تمام صفحات سفارشی و انیمیشن تولید شده از پنل وردپرس را ببینید. بهترین افزونه میانبرهای وردپرس Shortcodes Ultimate می باشد.

افزونه کاربردی WP-Optimize با پاکسازی “قسمتهای داخلی” وب سایت شما به بهینه سازی سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس کمک می کند ، بنابراین ما آن را در این لیست بهترین افزونه های رایگان وردپرس قرار دادیم. The Events Calendar بهترین افزونه کاربردی تقویم رویداد وردپرس ، ایجاد و مدیریت تقویم پیش رو برای بازدیدکنندگان سایت شما را بسیار ساده می کند. اتصال مطالب به یکدیگر در وب سایت وردپرس شما را ساده می کند. گواهی SSL رایگان زیادی در دسترس است ، اما اگر کل سایت خود را به HTTPS منتقل نکنید هشدارهای “Not Secure” که Google به همه وب سایت های غیر ایمن اضافه می کند ، اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام می دهید ، سخت خواهد بود. اگرچه برخی از افراد از نظر فنی به اندازه کافی حرفه ای هستند که می دانند چگونه فایلهای وردپرس خود را تغییر دهند ، اما همه نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند یا می خواهند این خطر را نپذیرند.

این یک راه عالی برای به دست آوردن امتیازات بیشتر و بستن سریع معاملات است. اگر در فکر ورود به بازاریابی هستید ، این ابزار یک انتخاب خارق العاده است. اگر می خواهید سعی کنید در صفحه اول Google ، Bing ، Yahoo و غیره ظاهر شوید ، بسیار ضروری است. افزونه کاربردی وردپرس PushEngage یک افزونه خارق العاده برای وب سایت ها است که به شما کمک می کند فروش خود را از طریق نمایش اعلان های مرورگر (نوتیفیکیشن ها) افزایش دهید. افزونه ی Envira Gallery امکان ساخت گالری های بسیار زیبا را در وردپرس برای شما فراهم می کند . از آنجا که هرزنامه نظر می تواند آزار دهنده باشد ، بنابراین برخی از دارندگان وب سایت نمی خواهند بخش نظر در وب سایت خود فعال باشد. بنابراین تمام قالبهای افگیگا از افزونه وردپرس پشتیبانی میکنند و شما میتوانید هر تغییری در آنها به وجود آورید. این افزونهها مشابه نسخهی اصلی بوده و تغییری در کدهای افزونه ایجاد نشدهاست. چون این افزونهها از نسخه اصلی ترجمه شدهاند، برای سرعت اینترنت ایران چندان کارآمد و مناسب نیستند و استفاده از آنها منجر به کند شدن سرعت سایت میشود.

بعد از نصب این قالب شاید نیازی دیگر به باقی افزونهها ندارید، چرا که هر آنجه نیاز دارید را این قالب در اختیار شما قرار خواهد داد. از آنجایی که سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی SEO است ، شما باید به منظور بهبود رتبه بندی ، بازدید سایت و تبدیل سایت ، به بهبود روش سایت خود از هر طریقی تمرکز کنید. سرعت وب سایت شما برای تجربه کاربر و رتبه بندی جستجوی گوگل شما بسیار مهم است. پس از مدتی استفاده از وردپرس ، ممکن است متوجه شوید که گاهی اوقات انعطاف پذیری لازم برای ایجاد عملکردهای خاص را ندارد. برای نصب قالب ابتدا باید وارد مدیریت وب سایت خود شوید. اینجاست که افزونه کاربردی وردپرس Insert Headers and Footers وارد می شود. WP Call Button یکی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس است زیرا به شما امکان می دهد دکمه Click to Call را به راحتی به سایت وردپرس خود اضافه کنید. Autoptimize برای سرعت بخشیدن به سایت شما با راه حل caching یک روش عالی است. در اینجا یک سلاح مخفی عالی وجود دارد که در بسیاری از لیست های بهترین افزونه های رایگان وردپرس پیدا خواهید کرد. Optimole یک افزونه محبوب وردپرس است که می تواند تصاویر را به صورت خودکار فشرده کند ، درست در اولین بار آپلود آنها.

سفارش سایت شرکتی به برندسازی کمک می کند و پرستیژ کاری شرکت را در مقابل چشم مشتریان بالا می برد. با استفاده از این افزونه می توانید اطمینان حاصل کنید که پست ها به موقع منتشر می شوند ، بنابراین وب سایت شما به طور مداوم پست هایی را که منجر به ترافیک ، افزایش تبدیل و افزایش فروش می شود ، منتشر می کند. اطمینان حاصل کنید که میزبان هاست شما SFTP یا پروتکل SSH استفاده می کند. بدون نیاز به انجام تنظیمات پر دردسر، سایتهای مبتنی بر قالب توندا اطمینان حاصل میکنند که همه خریداران به راحتی میتوانند به محصولات دسترسی داشته باشند. باعث می شود پیوندهای شما از داشبورد وردپرس شما تمیز به نظر برسد و ردیابی همه چیز را آسان شود. پلاگین وردپرس Smush ، بهترین افزونه بهینه سازی تصویر ، با به طور خودکار انجام دادن این کار برای شما در هر زمان که تصویر جدیدی را در کتابخانه رسانه خود بارگذاری می کنید ، دردسر بهینه سازی تصاویر سایت شما را از بین می برد. به محض آپدیت، افزونه وردپرسی سایت شما به طور خودکار بروزرسانی خواهد شد. مدیکر شامل 12 بسته آسان نصبی فارسی است که شما به دلخواه می توانید با توجه به زمینه کاری خود یکی از آنها را استفاده کنید.