معرفی برترین افزونه های وردپرس: ۱۰ افزونه کاربردی که هر سایت وردپرسی باید داشته باشد!

با این مقدمه قصد دارم تا در مقاله امروز بهترین افزونه امنیتی وردپرس را به شما معرفی کنم. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که یک جلوه برای یک تصویر یا کل گالری انتخاب کنید. داشبورد و تجزیه تحلیل ها به شما کمک می کند تا ضمن گسترش کسب و کار خود، تصمیم گیری های آگاهانه ای انجام دهید و میزان پیشرفت و عملکرد خود را بررسی کنید. دامنه می تواند به بهبود روند کسب و کار شما تاثیر چشم گیری بگذارد.

این پلاگین منحصر بفرد به شما این امکان را می دهد تا هرگونه سرویس و یا محصولی را به فروش برسانید: اپلیکیشن، وب سایت، گرافیک، سئو و یا هر چیز دیگر. پلاگین wp-optimize تمام این کار ها را فقط با کلیک یک دکمه انجام می دهد. با استفاده از این افزونه و راه حل کشیدن و رها کردن می توانید صفحات و عناصر هر صفحه را به طور دلخواه ایجاد کنید. در فروشگاه دیجیتالی ایجاد شده توسط ووکامرس می توانید هر محصولی از فایل های دیجیتالی گرفته تا محصولات فیزیکی را بفروشید، ارز ها را تنظیم کنید، بازبینی ها را نشان دهید، عملکرد های مرتب سازی و فیلتر اضافه کنید، تصاویر نامحدود برای هر محصول ایجاد کنید و … این افزونه در واقع یکی از مهمترین افزونه های وردپرس به عنوان ضد اسپم بوده و مانع این می شود که رباتهای اینترنتی در صفحات وب سایت شما، نظرات و کامنت های اسپم و آلوده قرار دهند.این افزونه با این کار، امنیت سایت شما را تثبیت می کند.

با استفاده از wp notification bar pro می توانید لینک متنی، دکمه ها یا شمارش معکوس برای نمایش هرگونه پیشنهاد ویژه در وب سایت خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر از نحوه ی بهینه سازی سایت و خدمات سئو می توانید از مشاوره های رایگان شرکت دارکوب بهره مند شوید. بهینه سازی یک به یک تصاویر به صورت دستی کاری واقعاً سخت و زمانگیر است. استفاده از امکانات پایه این افزونه رایگان است و برای استفاده از امکانات حرفه ای آن، باید هزینه ای را به صورت دوره ای پرداخت کنید. میتوانید اسکنهای روزانه خودکار را تنظیم کنید و از نتایج ایمیل اعلان دریافت کنید. اگر به دنبال طراحی سایتی عالی و کاربردی هستید، می توانید با سفارش طراحی وب خود به شرکت دارکوب بهترین کیفیت طراحی سایت را دریافت کنید. ما در میهن وردپرس قالبهای رایگانی را از مخزن اصلی وردپرس دریافت و بومیسازی کردهایم تا بتوانید روی سایتتان نصب و استفاده کنید. این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض وردپرس است و همزمان با نصب بسته اصلی نصب می شود. شما علاوه بر ویرایش تمام موارد موجود در پیش نمایش می توانید فوتر خود را نیز سفارشی سازی کرده و مطالب دلخواه خود را در آن قرار دهید.

در واقع پلاگین ها نیاز های وب سایت ها را برطرف می کنند. در واقع نقشه های xml به خزنده ها کمک می کنند تا بهتر بتوانند وب سایت ها و محتوای مهم آنها را بیابند. به خصوص در مورد وب سایت هایی که بیشتر محتوای تصویری دارند، این موضوع بیشتر به چشم می آید. در BreezyCV یک نصب کننده دمو قرار داده شده است که شما فقط با یک کلیک می توانید دمو مورد نظر خود را همانطور که در سایت ما نمایش داده شده است، نصب کنید. وجود این تعداد زیاد افزونه و پلاگین در وردپرس، انتخاب بهترین و کاربردی ترین افزونه ها را برای افراد مبتدی سخت می کند. این پلاگین چندین عملکرد را در وب سایت به صورت یکجا مهیا می کند. جالب است بدانید که اغلب بیزینسهای دیجیتال یا استارتاپ هایی جذابی که راه اندازی می شوند، در همان 6 ماه ابتدای کار خود ورشکسته میشوند!

آنها این کار را با ردیابی هزاران وب سایت ، مقایسه روند ، جستجوی botnet ، IP های شناخته شده بد و مسدود کردن بازدید از صفحاتی که کاربران شما معمولاً هرگز درخواست نمی کنند ، انجام می دهند. طراحی آن به گونه ای است که کاربر در استفاده از سایت سردرگم نمی شود و به راحتی به تمامی محتوا و اطلاعات دسترسی خواهد داشت. پلاگین yoast همچنین کلمات کلیدی به کار گرفته شده در محتوای وب سایت و خوانایی محتوا و مطالب را تجزیه و تحلیل می کند. با این افزونه می توانید لینک های شکسته را بیابید و اصلاح کنید و سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشید. اصولاً لینک های شکسته می تواند بر رتبه بندی وب سایت ها تأثیر منفی بگذارند. اگرچه هسته ی وردپرس سئو دوستانه است، با این پلاگین می توانید وب سایت خود را برای موتور های جستجو بیشتر بهینه کنید و رتبه های بهتری به دست آورید. 40 شورت کد مختلف این قالب به شما امکان طراحی هر طرحی که در ذهن داشته باشید را می دهند.

پس برای استفاده از این افزونه، باید وردپرس را بر روی سی پنل، دایرکت ادمین و یا لوکال هاست سایت خود نصب کنید. کافی است قالب را نصب نمایید تا ظاهر سایت به شکل دلخواه تغییر کند. البته Flatsome را نباید در انتخاب از بهترین تمهای Woocommerce از دست داد. میتوانید برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، مدیریت بک لینک، ردیابی نام های تجاری، بررسی فعالیت و رصد دادههای رقبا، کشف پست ها و صفحات با بهترین عملکرد در رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات، ردیابی رتبه کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده کنید. افزایش سرعت بارگذاری وب سایت علاوه بر ارائه ی تجربه ی کاربری خوب باعث افزایش رتبه ی وب سایت ها در موتور های جستجو و افزایش نرخ تبدیل می شود. با ابزار yoast می توانید تگ های متا و عناوین صفحه را تعریف کنید. با افزونه ی امنیت iThems به طور ویژه و مؤثری می توانید امنیت وب سایت وردپرس خود را تأمین کنید.

مسلماً بهتره بالاترین تعداد کاراکتر رو انتخاب کنید تا خوندنش برای ربات ها سخت باشه و هیچ جوره نتونن اعداد داخل فرم رو تشخیص بدن . اما با توجه به اینکه تعداد افزونه ها و ابزار های وردپرس بسیار زیاد است، انتخاب اینکه کدام افزونه مهم و کاربردی تر است، کمی سخت و گیج کننده است. با استفاده از این داده ها، می توانید از آنچه بازدیدکنندگان سایت خواهان آن هستند اطلاع پیدا کنید. منطقه CSS سفارشی برای توسعه دهندگان پیشرفته ای که می خواهند کنترل کامل چگونگی ظاهر شدن گالری ها را داشته باشند بسیار عالی است. این استایل ها به شما کنترل کامل طراحی وب را می دهد. علاوه بر این می توانید کد های مشکوک را به راحتی مرور و مدیریت کرده و مشکلات آنها را با یک کلیک حل کنید. با وردپرس و افزونه های موجود در آن می توانید هر نوع وب سایتی را راه اندازی کنید. گالری Everest Lite یکی از پلاگین های جدید گالری عکس وردپرس در بازار است ، اما همچنین به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته تر شناخته می شود. میتوانید در زیر تصویر برجسته یا شاخص خود میتوانید هر تعداد که دوست دارید عکس به گالری خود اضافه کنید. وردپرس حاوی داشبوردی بصری می باشد که با آن می توانید امکانات متفاوتی را بدون حتی یک خط کدنویسی در وب سایت خود ایجاد کنید.

سفارشی سازی وب سایت های وردپرس آسان است و براحتی می توانید طرح ها، رنگ ها و ویژگی های یک قالب وردپرس را تغییر دهید و به دلخواه خود تنظیم کنید. پس از نصب آن شما یک سایت آماده با طراحی از پیش ساخته شده دارید و می توانید محتوای خود را جایگزین محتوای آزمایشی کنید. پس از نصب وردپرس از سایت آن و به طور رایگان براحتی می توانید اقدام به ساخت سایت کنید. Bloom یک افزونه برتر لیست ایمیل در وردپرس می باشد که گزینه های طراحی و قالب های زیادی دارد. سیستم آن دارای گزینه اتوماتیک لیست سیاه IP و مسدود کردن نظرات خودکار (هرزنامه) است. کار تیم پشتیبانی نیز عالی است و با نظرات مفیدشان به کاربران در حل مشکلاتشان کمک بسیاری میکنند. نکات منفی قالب آوادا : در حال حاضر نکته منفی گزارش نشده، لطفا تجربه استفاده خود را حتما در نظرات بیان کنید. قالب ShoppingCart یکی دیگر ازقالب های چند منظوره است این قالب چند دمو دارد که برای فروشگاه مد و لباس و فروشگاه طلا و جواهر طراحی شده است در قسمت هدر می توانید دعوت به عمل ، محبوب ترین مجموعه را به نمایش بگذارید یا ورود جدید به فروشگاه خود را برجسته کنید و شما همچنین می توانید دسته بندی های مختلف محصولات در صفحه اصلی ارائه دهید.

قالب وردپرس کاملاً پاسخگو است، بنابراین خوانندگان شما می توانند بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند از محتوا لذت ببرند. این ابزار دارای دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی مدرن است که می توانید از آن در صفحات وب خود به صورت استراتژیک استفاده کنید تا کاربران را تشویق کنید که محتوای وب سایت شما را در کانال های رسانه های اجتماعی خود کلیک کنند و به اشتراک بگذارند. با این افزونه می توانید کاربران وب سایت خود را مدیریت، ترافیک وب سایت را دنبال و تبدیل ها را ردیابی کنید. واژه محرمانه: یک واژهی سخت برای دسترسی URL ويژه سایتتان انتخاب کنید.

روند ایجاد سایت با استفاده از قالب سایت وردپرس سایت arvanwp بسیار ساده است. این بدان معنی است که اگر دو افزونه هر دو اسکن بدافزار را انجام می دهند، حتما با هم برابر نیستند. با استفاده از bloom حتی می توانید پست های خاصی را برای فرم های ایمیل انتخاب کنید. از این افزونه همچنین می توانید برای نمایش اشتراکات اجتماعی و تشویق کاربران به دنبال کردن نام تجاری شما در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. با وردپرس براحتی می توانید مالتی مدیا مانند تصاویر، ویدئو و فایل های صوتی را در پست های وب سایت وردپرس خود منتشر کنید. بنابراین می توانید محتوای با کیفیت و سئو دوستانه ایجاد کنید. دارندگان وب سایت ها هر چقدر این پارامتر ها را بیشتر رعایت کنند، احتمال اینکه رتبه ی بهتری به دست آورند، بیشتر می شود. گوگل و سایر موتور های جستجو برای رتبه بندی و فهرست بندی وب سایت ها در صفحه نتایج SERP فاکتور های مختلف زیادی دارند. راست چین بودن: تنها زبان هایی که به راست چین نیاز دارند زبان های فارسی و عربی هستند. این نکته را هم فراموش نکنید که ساخت و ویرایش صفحات سایت با صفحه سازها اگرچه دشوار نیست و دانش کدنویسی نمیخواهد اما باید حداقل دانش لازم برای کار با آنها را داشته باشید و این صفحه سازها و قالبهایی که با آنها سازگاری حداکثری دارند نمیتوانند جای طراح سایت را برای رفع نواقص، بگیرند.

پلاگین ها، برنامه ها و توابع مشخصی در وب سایت ها ایجاد می کنند که با آنها می توان اقدامات خاصی انجام داد. علاوه بر این نقشه سایت شما را به گونهای مناسب ایجاد می کند تا موتور های جستجو بتوانند سایت شما را خیلی راحت فهرست بندی کنند. شامل بیش از 100 قالب ایمیل است که همگی آنها قابل تنظیم و سفارشی سازی متناسب با هر تجارتی می باشد. اما از بارگذاری افزونه های بیش از اندازه در وردپرس بایستی پرهیز کنید. این افزونه از سرعت بارگذاری بسیار بالایی برخوردار است و امکان اتصال این افزونه به شبکه های اجتماعی وجود دارد. موتور های جستجوگر دارای خزنده هایی هستند که به وب سایت ها می خزند و اطلاعات و محتوای مهم آنها را واکشی می کنند. بنابراین می توانید از اطلاعات مطابق با شیوه ی جستجوگر ها به نفع وب سایت خود استفاده کنید.

می توانید با کمک آن خیلی راحت بدون حتی یک خط کد نویسی به ساختار دلخواه خود برسید. زیرا باعث سنگین شدن سایت و افزایش زمان بارگذاری آن توسط کاربران و ارائه ی تجربه ی کاربری بد می شود. استفاده از افزونه ی w3 total cache کمک می کند تا سرعت بارگذاری وب سایت افزایش یابد. با فشرده سازی تصاویر، سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران افزایش می یابد. خبر خوب این است که شما می توانید اقدامات پیشگیرانه را اعمال کنید. مثلا تصویر زیر، دموهای مختلفی از قالب oceanWP را نشان میدهد که میتوانید بنابر سلیقهتان از میان آن ها انتخاب کنید و خریداری کنید.