نحوه اضافه کردن ویژگی عنوان در منوهای ناوبری وردپرس

نحوه اضافه کردن ویژگی عنوان در منوهای ناوبری وردپرس

آیا به دنبال افزودن ویژگی های عنوان به آیتم های منوی ناوبری وردپرس خود هستید؟

ویژگی title به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد یک آیتم منو ارائه دهید. هنگامی که ماوس کاربر روی پیوند حرکت می کند، اغلب به عنوان متن راهنمای ابزار ظاهر می شود.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید ویژگی‌های عنوان را در منوهای ناوبری وردپرس هم برای تم‌های کلاسیک و هم برای تم‌های بلوک اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن ویژگی عنوان در منوهای ناوبری وردپرسنحوه اضافه کردن ویژگی عنوان در منوهای ناوبری وردپرس

چرا ویژگی های عنوان را به آیتم های منوی پیمایش اضافه کنید؟

در وردپرس، می توانید یک ویژگی عنوان اضافه کنید تا هر عنصر HTML را بهتر توصیف کنید. این اغلب با پیوندها و تصاویر برای ارائه اطلاعات اضافی استفاده می شود که وقتی کاربر ماوس خود را روی عنصر قرار می دهد به عنوان یک راهنمای ابزار ظاهر می شود.

در اینجا نمونه ای از ویژگی عنوان تصویر نمایش داده شده در راهنمای ابزار است. کاربر می تواند با حرکت دادن موس خود بر روی تصویر، اطلاعات بیشتری در مورد آن بیاموزد.

تصویری با متن عنوانتصویری با متن عنوان

می توانید در راهنمای ما در مورد تفاوت بین متن جایگزین تصویر در مقابل عنوان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین توصیه می کنیم هنگام افزودن لینک به پست خود از ویژگی title استفاده کنید. این به کاربران اجازه می‌دهد قبل از کلیک کردن روی آن، ببینند لینک به کجا می‌برد.

برخی از کارشناسان سئو معتقدند که ویژگی پیوند برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مفید است زیرا به شما امکان می دهد زمینه بیشتری را ارائه دهید.

ویژگی عنوان همچنین ممکن است توسط صفحه‌خوان‌هایی که توسط کاربران کم بینا استفاده می‌شود، با صدای بلند خوانده شود. با این حال، اغلب نادیده گرفته می شود و متن لنگر به جای آن خوانده می شود.

با این گفته، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن ویژگی عنوان در منوهای ناوبری وردپرس بیاندازیم. می توانید از پیوندهای زیر برای پرش به روشی که با موضوع شما کار می کند استفاده کنید:

اگر از یک تم کلاسیک وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به آن، منوی ناوبری خود را سفارشی کنید ظاهر » منوها در داشبورد شما

با این حال، شما نمی توانید به طور پیش فرض یک ویژگی عنوان را به ورودی های منو اضافه کنید.

برای افزودن این قابلیت، باید روی تب ‘Screen Options’ در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار منویی پایین می‌آید، جایی که باید بر روی کادر کنار گزینه «Title Attribute» کلیک کنید.

فعال کردن ویژگی های تصویر در گزینه های صفحهفعال کردن ویژگی های تصویر در گزینه های صفحه

این یک فیلد ویژگی عنوان را برای زمانی که یک ورودی منو ایجاد یا ویرایش می کنید اضافه می کند.

اکنون می توانید به پایین اسکرول کنید و روی هر آیتم منو در منوی موجود خود کلیک کنید تا آن را بزرگ کنید. فیلد ویژگی title را خواهید دید.

افزودن ویژگی عنوان به آیتم منوی تم کلاسیکافزودن ویژگی عنوان به آیتم منوی تم کلاسیک

اکنون می توانید متنی را که می خواهید به عنوان عنوان استفاده کنید اضافه کنید. همچنین می توانید سایر آیتم های منو را گسترش دهید و ویژگی های عنوان را به آنها اضافه کنید.

فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره منو” در پایین صفحه کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید از وب سایت وردپرس خود دیدن کنید و ماوس خود را روی پیوندی در منوی ناوبری ببرید. ویژگی title را خواهید دید که به عنوان راهنمای ابزار نمایش داده می شود.

پیش نمایش یک ویژگی عنوان ورودی منو هنگام استفاده از یک تم کلاسیکپیش نمایش یک ویژگی عنوان ورودی منو هنگام استفاده از یک تم کلاسیک

اگر از یک تم بلوکی استفاده می کنید، می توانید منوی پیمایش خود را با استفاده از ویرایشگر کامل سایت سفارشی کنید. این ویرایشگر به شما اجازه می دهد تا به طور پیش فرض ویژگی های عنوان را به ورودی های منو اضافه کنید.

ابتدا باید به آن بروید ظاهر » ویرایشگر در قسمت مدیریت وردپرس خود و سپس بر روی گزینه ‘Navigation’ کلیک کنید تا منوهای خود را پیدا کنید.

به بخش ناوبری ویرایشگر کامل سایت بروید و یک منو انتخاب کنیدبه بخش ناوبری ویرایشگر کامل سایت بروید و یک منو انتخاب کنید

شما باید منوی مورد نظر برای ویرایش را از لیست انتخاب کنید.

اکنون، می‌توانید روی صفحه پیش‌نمایش در سمت چپ کلیک کنید تا ویرایشگر تمام صفحه باز شود. مطمئن شوید که می توانید پنجره تنظیمات را در سمت چپ ببینید. اگر نه، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «تنظیمات» در بالای صفحه، آن را نمایش دهید.

روی یک ورودی منو در قسمت تنظیمات کلیک کنیدروی یک ورودی منو در قسمت تنظیمات کلیک کنید

سپس، روی آیتم منو در قسمت تنظیماتی که می‌خواهید ویرایش کنید، کلیک کنید. با این کار گزینه های مربوط به آن ورودی، از جمله ویژگی عنوان نمایش داده می شود.

به سادگی عنوان خود را در قسمت “ویژگی عنوان” تایپ کنید.

یک ویژگی عنوان را در قسمت تنظیمات اضافه کنیدیک ویژگی عنوان را در قسمت تنظیمات اضافه کنید

مطمئن شوید که روی دکمه “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید تا تنظیمات جدید ذخیره شوند. برای تأیید، باید روی دکمه دوم «ذخیره» کلیک کنید.

اکنون می‌توانید از وب‌سایت خود دیدن کنید تا ویژگی عنوان menu را در عمل ببینید.

پیش نمایش یک ویژگی عنوان ورودی منو در یک تم بلوکیپیش نمایش یک ویژگی عنوان ورودی منو در یک تم بلوکی

اکنون که می دانید چگونه یک ویژگی عنوان را در منوی ناوبری خود اضافه کنید، ممکن است دوست داشته باشید برخی از مقالات دیگر مربوط به سفارشی کردن منوی پیمایش وردپرس را مشاهده کنید:

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونه یک ویژگی عنوان را در منوهای ناوبری وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد چگونگی افزایش ترافیک وبلاگ خود یا انتخاب متخصص ما از بهترین افزونه های فرم تماس برای وردپرس را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک