کنترل بیشتر بر محتوایی که به اشتراک می گذارید – WordPress.com News

کنترل بیشتر بر محتوایی که به اشتراک می گذارید – WordPress.com News

در حال حاضر گزینه های بسیار کمی برای کاربران جداگانه برای کنترل نحوه استفاده از محتوای آنها برای آموزش هوش مصنوعی وجود دارد و ما می خواهیم آن را تغییر دهیم. به همین دلیل است که ما ابزار جدیدی را راه‌اندازی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد از اشتراک‌گذاری محتوای وبلاگ‌های عمومی خود با اشخاص ثالث، از جمله پلتفرم‌های هوش مصنوعی که از چنین محتوایی برای مدل‌های آموزشی استفاده می‌کنند، خودداری کنید.

واقعیت این است که شرکت‌های هوش مصنوعی در حال دستیابی به محتوا از طریق اینترنت برای اهداف مختلف و به روش‌های مختلف هستند. ما با شرکت‌های هوش مصنوعی که می‌توانیم با آن‌ها روابط سازنده داشته باشیم، تعامل خواهیم داشت و در تلاش هستیم تا راهی آسان برای کنترل دسترسی به محتوای خود به شما ارائه دهیم.

ما همچنین از مقررات پیشنهادی در سراسر جهان جلوتر هستیم. به عنوان مثال، قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا به افراد کنترل بیشتری در مورد استفاده و نحوه استفاده از محتوای آنها توسط فناوری در حال ظهور می دهد. ما بدون توجه به موقعیت جغرافیایی از این حق حمایت می کنیم، بنابراین یک گزینه انصراف را منتشر می کنیم و با شرکای خود کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کنترل بیشتری در مورد محتوای مورد استفاده در اختیار دارید.

در اینجا نحوه انصراف از اشتراک‌گذاری آمده است:

ضامن جدید را می توانید در بخش تنظیمات → عمومی → حریم خصوصی پیدا کنید. یا، می توانید اینجا کلیک کنید: https://wordpress.com/settings/general.

  • برای انصراف، از تنظیمات حریم خصوصی برای هر یک از سایت‌های خود دیدن کنید و گزینه «جلوگیری از اشتراک‌گذاری داده‌های شخص ثالث» را تغییر دهید.
  • لطفاً توجه داشته باشید: اگر قبلاً در تنظیمات خود انتخاب کرده اید که موتورهای جستجو را از خزیدن در سایت خود منع کنید، ما به طور خودکار این اولویت حریم خصوصی را برای به اشتراک گذاری داده های شخص ثالث اعمال کرده ایم.
  • در اینجا یک سند مرکز پشتیبانی با اطلاعات بیشتر است.

ما از قبل خزنده‌های هوش مصنوعی را از جمع‌آوری محتوا از WordPress.com منصرف می‌کنیم و به این کار ادامه می‌دهیم، مگر برای کسانی که با آنها شریک هستیم. ما می خواهیم همه شما را در WordPress.com نمایندگی کنیم و مطمئن شویم که محافظت هایی برای نحوه استفاده از محتوای شما وجود دارد. به عنوان بخشی از آن، ما تنظیماتی برای انصراف از اشتراک‌گذاری محتوای سایت عمومی شما با اشخاص ثالث اضافه کرده‌ایم. ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که شرکای ما به این تصمیمات احترام می گذارند.


به 105.7 میلیون مشترک دیگر بپیوندید