افزونه امنیتی وردپرس Wordfence

شما برای اینکه از نظر کاربر و موتورهای جستجو مورد مقبول باشید باید مسائل سئو سایت arvanwp را رعایت کنید. قالب Modern Store یک قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان است که دارای طراحی مدرن و تمیز است شما می توانید بازدیدکنندگان خود را به راحتی به محصولی که هم اکنون در معرض فروش است هدایت کنید یا آنها را به سمت سیاست های فروشگاه خود هدایت کنید همچنین یک نوار جستجو در بالا خواهید یافت که جستجوی محصولات را برای آنها آسان می کند. به غیر از این ، روشن است که برخی از شرکت ها مشکلی در کار با نسخه رایگان Photo Gallery by Supsystic نخواهند داشت. که تعدادی از آن ها رایگان و قسمتی از آن نیز غیر رایگان می باشد. WP Fastest Cache یک افزونه کش بسیار محبوب است که به لطف سادگی آن می درخشد.

از آنجایی که زیبایی یک مقوله نسبی است و بستگی به سلیقه هر فرد دارد در اینجا حرفه ای بودن را با دو فاکتور مشخص می کنیم. این پلاگین دارای 60 تم پیش فرض بسیار زیبا نیز هست تا بتوانید به کار خود سرعت و زیبایی بخشید. با توجه به این نکته، ما بعد از بازیابی مجدد آن از یک نسخه پشتیبان، چندین آزمایش را در همان وب سایتی که قبلاً از آن استفاده کرده بودیم، اجرا کردیم تا نتایج ما تحت تأثیر آزمایش قبلی قرار نگیرند. لوگوی خود را در عرض چند ثانیه آپلود کنید و چندین عکس را در نوار اسلایدر همه کاره قرار دهید. W3 Total Cache: یک راه حل ذخیره سازی برای همه با ده ها ویژگی پیشرفته و عملکرد عالی. بهترین ویژگی این افزونه این است که با انواع روش های پرداخت سازگار است و ارتباط خوبی با فروشگاه های آنلاین استفاده کننده از ووکامرس برقرار می کند . انجام این کار بدان معنی است که وقتی بازدید کننده بیش از یک بار در سایت شما می آید، جدیدترین فایل ها بارگیری می شود. اکنون وردپرس فایل افزونه را از رایانه شما بارگذاری کرده و آن را برای شما، نصب میکند. یکی از بهترین راه ها برای سرعت بخشیدن به وب سایت شما، اجرای یک راه حل در امر ذخیره سازی است.

اکثر مرورگر های مدرن بعد از اولین بازدید شما، برخی از عناصر را از هر وب سایتی به صورت محلی ذخیره می کنند، بنابراین لازم نیست دوباره آن ها را بارگیری کنید، که به ذخیره سازی معروف است. به یاد داشته باشید زمان بارگذاری کم به معنی رضایت کاربران و میزان مفید بودن است که هر دو خبر بسیار خوبی هستند. از این گذشته، بسیاری از کاربران وردپرس زمان بارگیری کم را درک می کنند و می دانند که ذخیره کردن یکی از بهترین راه های دستیابی به آن است. Kalium برای هر نوع سایتی دارای پوسته مناسبی است و میتواند با نیازهای شما سازگار شود. درون ریزی دمو ها در پوسته Bolby با یک کلیک و در کمتر از 5 دقیقه انجام میشود. پوسته وبلاگ وردپرسی. تولید محتوا و بازاریابی از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس به یکی از ترندهای روز بازار تبدیل شده است که قالب وبلاگ وردپرسی … زمانی که دارید یک محصول جدید را به وب سایتتان اضافه می کنید یا این که قصد راه اندازی یک وب سایت جدید را دارید ممکن است لازم باشد بخش پرسش های رایج FAQ را به وردپرس اضافه کنید . شما می توانید ویرایشگر زنده CSSS کد وقوانین CSS جدید تولید کنید.

برای فعال سازی تنظیمات قالب یک کد از این لینک کپی می کنیم . بر خلاف انتخاب قبلی ما، پیکربندی این افزونه بسیار ساده تر است و به دلیل صفحه نمایش تنظیمات ساده است. Opstore یک قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان است که تمام ویژگی هایی را که انتظار دارید از یک فروشگاه آنلاین ارائه می دهد مانند یک تصویر برجسته و شیک در صفحه اصلی است که در آن می توانید یک محصول پرفروش را نمایش دهید و دکمه خرید را قرار دهید همچنین دارای یک نوار بالایی است که در آن می توانید اطلاعات تماس ، اطلاعات حمل و نقل و همچنین لینک های سریع به حساب های مشتری و لیست علاقه مندی ها را وارد کنید. با توجه به مطالب قبلی گفته شده مبحث سئو را باید با اهمیت بسیار مورد توجه قرار دهیم. از سال ۲۰۱۹ گواهینامه SSL برای گوگل اهمیت ویژهای پیدا کرد.

به علاوه از نحوه استفاده از آن ها صحبت خواهیم کرد. ما در مورد اینکه چرا باید از افزونه کش وردپرس استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. چرا شما نیاز به یک افزونه کش وردپرس دارید؟ اگر تمایل دارید قالب برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید، میتوانید 40 قالب رایگان فروشگاهی ووکامرس وردپرس را مشاهده کنید. مجموعه ای از قالب های رایگان در خود وردپرس بهراحتی پیدا می شوند هر فردی میتواند با بررسی های دقیق تری انتخاب خود را انجام دهد و از امکان تغییر و کدگذاری ، ایمن و ضمانت آن مطمئن شود. به همین خاطر ابتدا تصمیم میگیرید بیمه بخرید و بعد تصمیم میگیرید در خانه جدیدی که خریدهاید، یک سیستم هشدار دهنده یا دوربین امنیتی راه اندازی کنید. خب آخرین افزونهای که خدمت شما عزیران و وبمستران گرامی معرفی نمایم، افرونه امنیتی WP fail2ban هستش. لوتوس یک قالب شرکتی و ایرانی است که با آخرین تکنولوژی های روز وب طراحی و تولید شده و از عناصر متنوعی جهت تولید صفحات جانبی حرفه ای ساخته شده است. حتما در خصوص قابلیت، ارسال پیام کوتاه در ورد پرس شنیده اید، در تعریف وردپرسها، باید بگوییم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پر مخاطب است؛ که افزونه پیامکی جانبی بسیاری برای آن ساخته شده است.

حتی میتوان یک یادآوری برای کاربران ارسال کرد. طبق یک تست سریع Pingdom Tools، وب سایت ما ۱.۶۵ ثانیه بارگیری کرد. همانطور که ممکن است به یاد بیاورید، در ابتدا وب سایت وردپرس ۱.۶۵ ثانیه طول کشید تا بار دیگر بارگیری شود. W3 Total Cache را در نصب وردپرس تنظیم کردیم تا نحوه عملکرد آن را بررسی کنیم. ابزار Google Authenticator قابلیت احراز هویت دو مرحله ای را در اختیار ادمین وردپرس قرار می دهد. هدف سازندهها از JUPITER X2 تمی با حداکثر قابلیت سفارشیسازی و تجربه ساخت و طراحی یکپارچه برای ایجاد وبسایتهای عالی و فروشگاههای آنلاین برجسته بدون نیاز به ابزارهای اضافی مثل ELEMENTOR PRO و افزونههای WOOCOMMERCE اضافیه که ما ان را در لیست بهترین قالبهای المنتوری وردپرس قرار دادیم.

It comes with a live preview customizer, compatibility with popular page builder plugins such as Elementor and Beaver Builder, dozens of header, footer, and layout styles, as well as advanced typography options. این قالب با صفحه ساز Elementor Page Builder ساخته شده بنابراین می توانید تغییرات را اعمال کرده و در زمان واقعی آنها را مشاهده کنید. در واقع این موضوع به این معنی است بازدید کنندگان بیشتری به وب سایت کسب و کاری شما می آیند و نرخ تبدیل بیشتر خواهد شد . تنها مورد قابل ملاحضه این ابزار حق اشتراک است. بسیاری از روش های دیگر وجود دارد که می توانید برای سرعت بخشیدن به کار ها از طریق آن اقدام کنید، اما تعداد کمی از آن ها به عنوان یک ابزار کش موثر هستند. با این حال، هر کسی باید در چند دقیقه بتواند این ابزار را تنظیم کرده و آن را فعال کند.

شما می توانید یک صفحه ی جدید را به این بخش اختصاص دهید، در اکثر موارد با رشد محصول و مشتریانتان این بخش رشد می کند . با شرکت در دوره های آموزش سئو سازی سایت ورد پرس می توان اطلاعات کافی در این باره را به دست آورد و ترفند های جدید سئو سازی را فرا گرفت. پلاگین Shygun WooCommerce Sync راهکاری مناسب برای استفاده شرکتهایی است که برای ساخت وب سایت خود از وردپرس استفاده کردهاند و فروشگاه اینترنتی آن را با افزونه WooCommerce ساختهاند و نیازمند برقراری ارتباط بین فروشگاه اینترنتی و نرم افزار حسابگر شرکت شایگان سیستم هستند که از این طریق بتوانند اطلاعات مربوط به حسابها، فاکتورها، برگه دریافت، موجودی و قیمت کالاها را به نرم افزار حسابداری حسابگر ارسال یا از نرم افزار حسابگر دریافت نمایند. فرقی نمی کند که چه نوع وب سایتی را اجرا می کنید، زمان بارگذاری مهم است. قبل از اینکه به معرفی بهترین قالب فروشگاهی وردپرس بپردازیم ابتدا بررسی میکنیم که بهترین قالب فروشگاهی وردپرس باید چه ویژگیهایی داشته باشد.

ما این فرصت را پیدا نکردیم که خودمان آن را تست کنیم، اما این افزونه به طور مداوم به عنوان بهترین راه حل کش برای وردپرس شناخته می شود. با استفاده از آن شما می توانید تمامی پست های خود را علاوه بر بررسی مسائل سئو، از بابت پشتیبانی از نظر AMP نیز بررسی خواهد شد. از جمله این موارد آنالیز متن براساس کلمات کلیدی، امتیاز به خوانایی، امتیاز به سئو، شناسایی لینک و… همچنین دارای امتیاز وردپرس 4.9 از 5 نیز می باشد. در این جا به معرفی ۳ افزونه کش وردپرسی می پردازیم، همچنین مختصری از عملکرد آن ها ارائه می دهیم. المنتور یک افزونه صفحه ساز رایگان در وردپرس است که با استفاده از آن می توان ظاهر سایت و صفحات مختلف آن را طبق سلیقه خود و نیاز کاربران سایت تغییر داد. به جرات می توان گفت بهترین قالب برای ساخت فروشگاه های اینترنتی Monstroid 2 است.

اگر شما وبلاگ نویس هستید باید بهترین قالب های وبلاگی وردپرس رایگان را بشناسید و بدانید کدام قالب ها سبک هستند تا راحت تر سئو شود هم چنین … 1. اگر می خواهید گزینه های پیکربندی زیادی داشته باشید، باید W3 Total Cache را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد تا هر جنبه ای از تجربه خود را شخصی سازی کنید. موارد ذکر شده تعدادی از معیارهای انتخاب افزونه مناسب می باشد. با توجه به افزایش روز افزون کاربران موبایل، ارائه شرایط مناسب برای آن ها جزو الزامات می باشد. افزونه ووکامرس با بیش از ۵ میلیون نصب فعال جزو پرطرفدارترین افزونه فروشگاه ساز رایگان در وردپرس شناخته شده است. این افزونه ایتدایی ترین و جزو ضروریات وردپرس می باشد. Vaultpress : این افزونه امکان تهیه بک آپ و بازگردانی آن را به ساده ترین روش و با سرعت بالا در اختیار شما می گذارد . تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده: تهیه نسخه بک آپ از دیتابیس یعنی شما در هر زمان میتوانید سایت خود را در قبال حملات هکرها و عدم دسترسی به پیشخوان بازیابی کنید. در این مقاله قصد داریم تا لیستی که در مورد بهترین افزونه های وردپرس برای شما تهیه کرده ایم را ارائه کنیم این مطلب به علت طولانی بودن به 8 قسمت تقسیم شده است اما نگران نباشید این 8 قسمت کوتاه و خیلی ساده توضیح داده شده اند .

برای رسیدن به موفقیت، شما باید روی راه هایی کار کنید تا زمان بارگذاری خود را کمتر نگه دارید. افزونه کاربردی وردپرس امکانات زیادی را برای سایت وردپرسی شما فراهم خواهد کرد و اگر قصد افزایش کارایی سایت وردپرسی خود را دارید حتما و حتما از این پلاگین کاربردی وردپرس استفاده کنید. از ویژگی های برجسته این پلاگین می توان به جست و جو و اسکن مخرب های ناشناس، وضعیت لیست سیاه، یک موتور جست وجو با قابلیت هوش مصنوعی، بررسی لینکهای خارجی و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. این افزونه به راحتی دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را به سایتتان اضافه می کند و برخلاف دیگر افزونه های اشتراکگ ذاری، سرعت بسیار بالایی دارد .

اگر وب سایت های مشتری را مدیریت میکنید ، ویژگی های برچسب گذاری سفید و گزارش مشتری میتواند بسیار مفید باشد. به همین روش می توانید به هر محصول یک برچسب اختصاص دهید. بااینحال، چند روش اضافی دیگر نیز وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین از بسیاری از افزونه های دیگر از جمله Contact Form 7، Jetpack، MailChimp و Yoast پشتیبانی می کند. همچنین از لحاظ کار با صفحه سازهای معروف، عملکرد مناسبی دارد که به شما اجازه میدهد صفحاتتان را بهطور سفارشی طرحبندی کنید. هدف از سفارشی سازی این است که در نهایت بتوانید وب سایتی متفاوت از همکاران و رقبای خود داشته باشید. W3 Total Cache محبوب ترین افزونه کش وردپرس است که بیش از یک میلیون نصب فعال به نام آن دارد. بیش از 455 میلیون وبسایت با استفاده از وردپرس ساخته شده اند. بیش از 5 میلیون نصب فعال را دارا می باشد. جمع آوری خوراک: برای استفاده از ویژگی افزونه ربات نویسنده اتوماتیک در افزونه اسکرپس می توان در تنظیمات گزینه مربوطه را فعال کنید.