بهترین قالب وردپرس فارسی رایگان

قالب وودمارت یک قالب چند منظوره نبوده، بلکه صرفا برای وب سایت های فروشگاهی طراحی شده است. Martho یک قالب چند منظوره وردپرس است که توسط وبلاگ نویسان، عکاسان و هنرمندان استفاده می شود. همانطور که ممکن است فرض کرده باشید، وبلاگ نویسان به دنبال پیچیده ترین رابط های Backend و Frontend نیستند. General بروید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است شما میتوانید بهسادگی گزینه ‘Anyone can register‘ را تیک بزنید تا ثبتنام وردپرس یا ویژگی اعضا را فعال کنید. مد نظر داشته باشید که گزینه های در دسترس بر اساس هر خطا، متفاوت خواهند بود. جهت رفع مشکل، میتوانیم در بخش Tools روی Edit this user کلیک کرده و کاربر مورد نظر را ویرایش کنیم. دنیای آنلاین و مجازی به طور تصاعدی در حال افزایش است، زیرا تقریباً هزار وب سایت جدید در هر ساعت از روز آنلاین میشوند.

حتی اگر از قبل، از افزونه های دیگری مثل iThemes Security هم استفاده میکردید، شاید بد نباشد که همین حالا دست به کار شوید و افزونه ی Wordfence را جایگزین رقبای قدیمی اش کنید. برای افزایش قابلیت iThemes Security در شناسایی IP و سرورهای سرور شما که به وب سایت شما حمله می کنند ، امنیت اسکن(Security Check Scan) را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید هیچ اطلاعات کاربری به iThemes ارسال و یا در iThemes ذخیره نمی شود. سازندگان این قالب، با جمعآوری اطلاعات کامل از نمونههای جهانی و البته بومیسازی آنها با توجه به نیاز کاربران فارسیزبان، توانستهاند قالبی ریسپانسیو بسازند که اعمال تغییرات در آن بدون دانش برنامهنویسی هم ممکن خواهد بود. در واقع ساده ترین راه برای راه اندازی اینترنتی کسب و کار یا ساخت وب سایت استفاده از قالب های آماده هست که با طراحی ظاهری که دارند میتونین در کمترین زمان ممکن سایتتونو تحویل بگیرین. در قالب هخامنش شما با استفاده از صفحه ساز المنتور قادر خواهید بود نسخه های وبسایت خود را چه دسکتاپ و چه تبلت و موبایل به صورت زنده ویرایش و صفحات جدید طراحی کنید، صفحه ساز المنتور محبوب ترین و قدرتمند ترین صفحه ساز جهان است و قالب هخامنش نیز طبق ساختار جهانی طراحی شده است تا شما به راحتی بتوانید هر نوع صفحه ای را به راحتی با المان های آماده قالب طراحی و ویرایش کنید.

طول رمز عبور، استفاده از علائم و اعداد و ترکیب حروف بزرگ و کوچک سایت arvanwp بسیار مهم است. برای شروع ابتدا افزونه Wordfence Security را دریافت کرده و بر روی سایت خود نصب و فعال کنید.بلافاصله پس از فعال سازی افزونه، یک پنجره ی پاپ آپ کوچک در صفحه ی مدیریت وردپرس برای شما باز میشود که از شما درخواست میکند جهت دریافت هشدار های امنیتی در رابطه با سایتتان، آدرس ایمیل خود را در کادر مربوط به ایمیل وارد کنید.علاوه بر پاپ آپ ذکر شده، پس از فعال شدن افزونه، پیامی در بالای داشبورد مدیریت وردپرس برای شما نمایان میشود که از شما میپرسد که آیا مایل هستید، افزونه به صورت اتوماتیک اپدیت شود؟

Password Audit:در صورت استفاده از نسخه ی پریمیوم افزونه، در این قسمت میتوانید سختی رمز عبور کاربران سایت خود را اندازه گیری کنید. به این قسمت مخزن وردپرس نیز میگویند! از آنجایی که این کار سبب درگیری بیشتر منابع هاست در محیط وردپرس می گردد، در نهایت باعث از دسترس خارج شدن سایت شده و ممکن است به برخی از فایل ها نیز آسیب وارد آورد. مراجعه کنید. در مرحله بعد وارد پوشه قالب مورد استفاده خود شده و کد دستوری زیر را در فایل functions.php وارد کرده و تغییرات را ذخیره کنید. این قالب توسط ۸Themes ارائه شده است که یک ارائه کننده حرفه یا قالب و افزونه بوده و می توان گفت که در بین قالب های یکه تا اینجا بررسیی کردیم، از نظر فیچر ها و ویژگی های زیادی که دارد در صدر قرار گرفته است. یکی از بهترین ویژگی های قالب وردپرس فروشگاهی های مارکت سازگاری کامل با ووکامرس و افزونه های جانبی است که میتوان گفت دیگر جای نگرانی برای استفاده از این قالب فروشگاهی نمی گذارد. اگر سایت فروشگاهی دارید و یا اینکه می خواهید یکی بسازید حتما نام افزونه ووکامرس (Woocammerce) به گوش تان خورده است.

با اجرای این ابزار لیست فایل و پوشه های هاست شما بررسی میشود و اگر سطح دسترسی یک فایل نادرست باشد به شما اخطار میدهد و باید دسترسی را درست کنید. نصب غیرضروری پلاگین حتی در صورت حذف نصب آنها باعث کندی سایت میشود و بعدها نیاز به بهینهسازی پیدا خواهید کرد. را در اختیار خواهید داشت. WordPress REST API بخشی از وردپرس است و روشهای جدیدی را برای مدیریت وردپرس در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. Duplicator هم یکی دیگر از بهترین افزونه ها برای ارتقای امنیت وردپرس با ساخت نسخه پشتیبان از سایت است. توجه داشته باشید که استفاده ی همزمان چندین افزونه با کارکرد مشابه، اصلا توصیه نمیشود. با کلیک یک دکمه ، چندین column از قسمت تنظیمات انتخاب کنید.

این گزینه کد های اعمال شده افزونه iThemes Security در فایل wp-config.php را نمایش می دهد. این گزینه کد های اعمال شده افزونه iThemes Security در فایل htaccess را به شما نمایش می دهد. تعیین کنید که iThemes Security چگونه آدرس IP بازدیدکنندگان شما را تعیین می کند. هنگامی که سایت وردپرس شما به خطر افتاد ، علاوه بر اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان و پاک کردن مشکلات ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید. همچنین این امکان را دارید که هر یک از بازدیدکنندگان را بر اساس آی پی یا کل شبکه، بلاک کنید و از دسترسی افرادی که مایل نیستید از سایت استفاده کنند، جلوگیری نمایید. همچنین در بخش Resolve با انتخاب گزینه ی I have fixed this issue میتوانید به افزونه بگویید که مشکل را حل کرده اید، با انتخاب گزینه ی Ignore this weak password میتوانید به افزونه بگویید که این رمز عبور ساده را نادیده بگیرد و یا با انتخاب All this user’s weak passwords میتوانید تعیین کنید که به طور کلی رمز های ساده نادیده گرفته شوند. بنابراین اگر به فکر امنیت وبسایت خود هستید و تا امروز، هنوز در این زمینه اقدامی نکرده اید، این افزونه میتواند برای شما یک شروع قوی باشد. این عبارت به این معناست که ویژگی مورد نظر تنها در نسخه ی پیشرفته ی افزونه Wordfence در دسترس خواهد بود که در صورت نیاز میتوانید این نسخه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.همچنین اگر در بخشی، عبارت Disabled را مشاهده کردید، این مسئله به این معناست که به مراجعه به بخش تنظیمات افزونه، میتوانید اسکن مواردی که غیر فعال هستند را نیز فعال کنید.

بسیاری از سایتها بعد از وارد کردن 3 بار رمز اشتباه دسترسی شما را به سایت مسدود میکند که قابلیت بسیاری خوبی است. پس از به پایان رسیدن اسکن، در صورتی که همه چیز به خوبی پیش رفته باشد و هیچ مشکلی در سایت شما وجود نداشته باشد، در بخش New Issues در پایین صفحه، عبارت Congratulations! در هنگام اسکن در بخش Scan summary ممکن است عبارت Paid Members Only را مشاهده کنید. در حین انجام کار میتوانید عملیات لحظه به لحظه را در بخش Scan Detailed Activity و Scan Summary مشاهده نمایید. انتخاب تنظیمات مناسب در این بخش بسته به نیاز شما ممکن است متفاوت باشد. نکته: مهمترین بخش تنظیمات افزونه همین بخش است که اگر فعال نباشند باعث نفوذ خیلی راحت از طرق افزونه های باگ دار به سایت شما می شود.

کارکرد صحیح در کنار افزونه هایی مانند ووکامرس و سایر قالب ها و افزونه های شناخته شده. شاخص سرعت موبایل، TTFB و GTmetrix بسیار بد بود و این قالب را از نظر سرعت لود به ته لیست میاندازد. نکته: به نظر من اگر ip مجاز نکنید و از این مرحله عبور کنید سایت شما ایمن تر خواهد بود. به نظر شخصی من و البته به نظر میلیون ها نفر دیگر در سراسر جهان، وردپرس واقعا قدرتمند است، خوب پس بیایید این بار با هم ضد گلوله کردن وردپرسمان را یاد بگیریم. همینطور افزونه updraftplus بهترین افزونه بکاپی است که من میشناسم و در فرین آکادمی هم از آن استفاده میکنیم. همچنین هزینه نسخه پولی این افزونه امنیتی وردپرس با پرداخت سالانه 150 دلار برای بستههای WPMU DEV برنامهریزیشده است. همچنین در صورت نیاز میتوانید به صورت دستی، یک آی پی دلخواه را از دسترسی به سایت محروم نمایید.

اما بک آپ تهیه شده توسط هاست، به دلیل قوانین امنیتی کشورهای اروپایی به خصوص آلمان، چندان قابل اطمینان نیستند و ممکن است هیچگاه توسط هاست در اختیار مدیر سایت قرار نگیرند و تمام اطلاعات سایت با نفوذ یا هک از بین برود و هیچگاه قابل بازیابی نباشند. کانفیگ ما هنوز تمام نشده پس با کلیک بر روی تنظیمات به ادامه کانفیگ افزونه می پردازیم. در ادامه ما به معرفی 25 پلاگین های پولی وردپرس که بیشترین فروش را در 2018 داشته اند می پردازیم. بهترین قالب وردپرس فروش فایل کدام است؟ معمولا به طور پیش فرض سه قالب اصلی که معمولا با نام سال جاری و سال های قبل نامگذاری شده اند را نصب دارد. وردپرس در هسته اصلی خود از امنیت فوق العاده ای برخوردار است. توصیه می شود: گروه های پیش فرض کاربران(Default) ساده ترین راه برای شروع کار با iThemes Security است.

دموی آماده که تنها با یک کلیک به راحتی نصب می شود. با مراجعه به این مسیر لیستی از پوشهها رو مشاهده میکنید که در اون افزونههای استفاده شده توسط شما در سایت قرار دارند و هر یک از این پوشهها مربوط به یکی از افزونههای شما هستند. در واقع افزونههای وردپرس یک بستههای نرم افزاری جانبی هستند که با قرار گیری در کنار هسته اصلی وردپرس، بر اساس کد نویسی و ماهیتی که دارند امکانات مورد نیاز شما را فراهم میکنند. بررسی منظم امنیت وب سایت شما یک کار وقت گیر است و مگر اینکه دانش خود را در مورد شیوه های برنامه نویسی به طور مرتب به روز کنید، حتی ممکن است متوجه نشوید که در حال مشاهده قطعه ای از بدافزار هستید که در کد نوشته شده است. در صورتی که در اینجا گزینه ی Yes, enable auto-update را انتخاب کنید، هرگاه که آپدیت جدیدی برای این افزونه در دسترس باشد، به روز رسانی به صورت اتوماتیک صورت خواهد گرفت.

نکته:اگر سایت شما از طریق api و خودکار بروز رسانی و انتشار محتوا می دهد این گزینه باید فعال باشد. محصولات ساده حمل می شوند و هیچ گزینه دیگری ندارند. ضمنا امنیت کل وب سایت فقط با یک پلاگین صد در صد تضمین نخواهد شد و باید فاکتورهای دیگری مثل گواهینامه SSL، فایروال قدرتمند از سمت شرکت هاستینگ و غیره نیز تأمین شوند. حالا با کلیک بر روی پیشرفته وارد تنظیمات مهم دیگری خواهیم شد. در بخش متن پیامک نیز میتوانید متون دلخواه خود را که میبایست از طریق پیامک ارسال گردد، وارد نمایید. لینک دانلود افزونه پیامک ووکامرس فارسی (persian woocommerce sms) بهصورت رایگان در انتهای این مقاله وجود دارد. این سیستم که توسط ملت وب فارسی سازی شده دارای قابلیت هایی نظیر امکان برگزاری دوره های مختلف برای دانشجویان ، قابلیت فروش دوره ها به صورت اینترنتی با سیستم ووکامرس ، سازگاری کامل با سیستم جامعه مجازی BBPress می باشد.. اگر مطمئن هستید که قصد فروش محصولات از وب سایت خود را دارید، موضوع فروشگاه را در نظر بگیرید .

حلقه چندگانه در وردپرس یا همان Multiple Loops از مفاهیم بسیار مهم و کاربردی در وردپرس می باشد که شما باید کاملا با آن آشنا باشید چرا که در بسیاری از موارد لازم دارید تا از چندین حلقه یا همان حلقه چندگانه در وردپرس، در بین کدهای خود استفاده کنید. متاسفانه بسیاری از دارندگان سایت تا دیر نشده به فکر امنیت وب سایت وردپرس خود نیستند. این ابزار باعث می شود که همه کاربران مجبور شوند دوباره وارد اکانت کاربری خود شوند. در اینجا می توانید یک یا چند ip وارد کنید که اگر با آن ip ها برای ورود تلاش شد هر چند بار رمز اشتباه وارد شود ip مورد نظر بلاک نشود. برای ساخت وبسایتتون، فقط یک نسخه دمو رو انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشه، اونو به وبسایت خودتون وارد کنید، حالا محتوای دمو رو با محتوای اصلی خودتون جایگزین کنید. این قالبها و افزونهها چون ترجمه شدۀ نسخه زبان اصلی هستند، برای سرعت اینترنت ایران مناسب نیستند؛ بنابراین استفاده از آنها سرعت سایت را کند میکند. بنابراین، قالبهای شرکتی بیشتر شبیه یک کاتالوگ معرفی هستند در مقاله «معرفی بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس» چند مورد از این قالبها را معرفی کردهایم و درباره هرکدام توضیح دادهایم.