افزونه وردپرس چیست؟

به کمک این افزونه تقریبا تمام شبکه های اجتماعی خود را میتوانید نمایش دهید، زیرا این افزونه پشتیبان بیشتر از ۲۰ سایت arvanwp شبکه اجتماعی است. زیرا هردوی آنها امکانات بی نظیری را به وب سایت وردپرسی شما ارائه می دهند. در پایان، این نوید را به شما میدهیم که این مقاله پایان کار نیست، ما در کامنت ها منتظر شما هستیم، آنجا میتوانیم کلی در این باره بحث و گفتگو کنیم و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم. در این مقاله از وب داده قصد داریم دو مورد از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را مقایسه کنیم. پس راه حلی که برای اینکار وجود دارد استفاده از یک قالب فرزند(Child theme) برای قالب اصلی است تا بتوانیم موارد دلخواه خود را به این قالب اضافه کنیم و نگران از بین رفتن آن نباشیم.

بیشتر از یک سوم وب سایتها (37٪) در WordPress میزبانی میشوند و این امر باعث شده که وردپرس در بین رقبایش محبوبترین و البته پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوای جهان باشد. تأیید هویت دو مرحله ای افزونه یک ابزار بسیار محبوب است این رمز عبور را به سیستم یا تلفن همراه کاربر ارسال می کند که جدا از گذرواژه استاندارد برای وارد شدن، مورد نیاز است. فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای برای ورود به سیستم. در یک وب سایت، دقیقا افزونه ها مانند همان سیستم صوتی هستند. یک افزونه باید به گونه ای کار کند که هیچ گونه نگرانی حین فعالیت های انلاین خود نداشته باشید. که به زودی در مقاله ای جامع در مورد امنیت وردپرس، این موضوع را به طور کامل توضیح خواهیم داد. مالیات فروش هنگام تهیه عکس به طور خودکار ایجاد می شود. بطور کلی البته تمامی کسب وکارها میتوانند با این افزونه، فروش و سودآوری خود را بصورت معجزهآسایی افزایش دهند. افزونه امنیتی Wordfence متعلق به شرکت Delaware است و بیش از 2 میلیون کاربر فعال را کسب کرده است. همچنین از این ازونه قدرتمند برای شناسایی IP های مهاجمان استفاده می کنند، این آیپی ها در دیتابیسی ذخیره شده و پس از ورود به تمامی وب سایت هایی که Wordfence را نصب کرده اند، سریعا شناسایی خواهند شد از طرفی افزونه Wordfence قادر است وب سایت را برای شناسایی بیش از 44،000 کد مخرب اسکن کند.

این پلاگین قابلیت بررسی ربات های مخرب و شناسایی کدهای تزریق شده به سایت را دارد. حمله به پایگاه داده، فایل ها و حملات توسط ربات ها را شناسایی می کند. یک فایروال داخلی نیز برای جلوگیری از حملات غیرعادی به وب سایت وجود دارد. این افزونه بستری برای افزایش امنیت ورودی، فایروال وب، اسکن امنیتی و مسدود کردن IP را فراهم می کند. نصب یک افزونه امنیتی اولین گام برای افزایش امنیت وردپرس است، این قدم ساده اما بسیار بزرگ است. بلکم افزونه های بهینه سازی وجود دارند که باعث افزایش سرعت وب سایت شما میشوند. و در صورت نصب، به ضعف ها و آسیب پذیری های سابق و نیز برطرف سازی آنها توجه لازم را داشته باشید. اما بهرحال جزو نقات ضعف آن به شمار می رود. این مشکل در کشورمان شاید کمتر اتفاق افتاده باشد، اما طبق بررسی هایی که انجام دادیم، کاربران خارجی خیلی از آن راضی نیستند. در کل موارد خیلی خیلی زیادی از نظر امنیتی وجود داره که لازمه شما هنگام انتخاب یه هاستینگ مناسب برای سایت خودتون بهشون دقت داشته باشین. یکی از نقات قوت وردفنس این است که کل سایت را از لحاظ موارد امنیتی اسکن میکند تا مبادا اشکال فنی وجود داشته باشد.

افزونه Ninja Forms یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس است. Security Ninja Check اسکنر بدافزار و فایروال را برای وب سایت وردپرس شما ارائه می دهد. فایروال Wordfence از حملات خرابکارانه جلوگیری می کند. افزونه Wordfence فعالیت های کاربران را بررسی و تهدیدات امنیتی را گزارش می دهد. افزونه امنیتی iThemes Security دارای طیف گسترده ای از قابلیت ها و ویژگی های مختلف است، اما همان طور که می دانید امکان بررسی بدافزارها و کدهای مخرب را نیز دارد. گزارش های زیادی مبنی بر تداخل این افزونه با پلاگین های دیگر به دست ما نرسیده، اما یکی دو تا از کاربران عنوان کردند که گاهی اوقات در برخی سایت ها با ووکامرس تداخل پیدا میکند. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این قالب واکنشگرایی و نمایش بسیار عالی در تلفنهای همراه و تبلتها میباشد. حال تصور کنید خودتان توانایی ساخت و طراحی قالب های وردپرسی را داشتید! قالب وردپرس رایگان colorway این قالب بهترین قالب فارسی رایگان وردپرس می باشد که بسیار حرفه ای طراحی شده و می توانید از آن برای ساخت سایت های تجاری استفاده کنید. فایروال، محافظت از فایل های مهمی همچون htaccess، حفاظت بی نظیر از دیتابیس و مواردی از این دست، از جمه امکانات حرفه ای این افزونه امنیتی می باشند.

در هر بازدید، وردپرس به دیتابیس متصل میشود، نرم افزار هسته را در مرحلهی اول و سپس افزونههای فعال شما را در مرحلهی بعد بارگذاری میکند. با استفاده از افزونه Better Search Replace میتوانید دیتابیس خود را انتقال دهید، لینکها را جایگزین کنید یا اینکه کلمات و جملاتی را که در پایگاه داده نیاز به تغییر دارند، با کلمات جدید جایگزین کنید. Themes Security به طور مداوم از تمامی اطلاعات وب سایت شما پشتیبان تهیه کرده و شما را مطمئن میکند که در صورت وجود مشکلاتی از جمله هک شدن سایت یا از دست رفتن اطلاعات، میتوانید آنها را بازگردانی کنید. در نسخه پریمیوم به پشتیبان گیری و اسکن های نرم افزارهای مخرب نیز دسترسی پیدا می کنید (این ویژگی ها قبلا با نام VaultPress وجود داشت. امکان تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده به کمک برنامه های زمان بندی و ارسال ایمیل پس از پایان پروسه. از طریق ارسال ایمیل، وضعیت امنیتی و سلامت سایت تان را مدام گزارش می دهد.

از آن جایی که مقوله امنیت سایت بسیار اهمیت دارد پس باید روش های مختلفی برای ارتقاء سطح ایمنی سایت در نظر گرفت. Themes Security می تواند نقطه شروع خوبی برای ارتقاء سطح امنیت وب سایت شما می باشد. از آموزش طراحی سایت با قالبهای آماده شروع کرده و بهترین پوستههای ووکامرس را معرفی خواهیم کرد. هدر آماده برای نمایش موبایلی فراهم می کند و موارد دیگر را در منوی پیشرفته خود دارد. یادگیری کدنویسی مبتدی برای تغییرات هدر و فوتر کافی بوده و نیاز به دانش برنامهنویسی پیشرفته در این زمینه ندارید. بدون کدنویسی خاصی جدول ها و نمودارها را برای وب سایت خود بسازید. این اقدامات امنیتی شامل موارد مختلفی می شوند که برخی از آنها را با استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس انجام میدهیم و برخی دیگر را نیز بدون افزونه و با استفاده از کدنویسی اختصاصی پیاده سازی میکنیم.

شما در کنار نصب افزونه، می بایست بعضی جاها دست به کد شوید و قسمت هایی را به صورت اختصاصی ایمن کنید. و با مطالعه کامل مقاله بهترین پلاگین های امنیتی در وردپرس، توانسته باشید متناسب با وب سایت خود، یک پلاگین را برگزینید و اقدام به ایمن کردن وب سایت خود کنید. در ظاهر این یک امکان مثبت است. در حالی که این افزونه تستهای کامل را انجام میدهد، اما اغلب تعداد زیادی از موارد مثبت کاذب را نشان میدهد. وردپرس اقدامات امنیتی کاملی را در نظر گرفته است ، اما اگر می خواهید این امنیت را حتی بیشتر کنید ، می توانید از یک افزونه امنیتی استفاده کنید.

واقعیت این است که نمیتوان برای همه وب سایت ها یک نسخه پیچید! وب سایت شما را به راحتی جستجو کنند. این افزونه گالری عکس وردپرس دکمه های رسانه های اجتماعی را فراهم می کند تا بازدید کنندگان شما عکاسی شما را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. این پلاگین امنیتی قدرتمند، تا کنون بیش از 900 هزار نصب داشته و ضمنا، با نسخه وردپرس 4.7 به بالا سازگار است. در حال حاضر قالب Divi بر روی تمامی نسخه های وردپرس قالب نصب و سازگار است. به هر حال، پورتو یک نسخه HTML نیز دارد که به طرز شگفت انگیزی محبوب است , در حال حاضر بهترین قالب HTML5 فروخته شده است. این افزونه بخاطر ویژگی ها و امکانات زیادی که دارد محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده و در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر این افزونه را بصورت فعال نصب کرده اند. افزونه iThemes Security دارای بیش از 900،000 نصب فعال است.

این قالب به طور کامل با صفحه های المنتور و ویژوال کامپوزر هماهنگ می باشد، پنلی قدرتمند با قابلیت شخصی سازی دارد ، دارای تیم قدرتمندی است، دارای پنل کاربری با شکل چشم نواز است و تعداد زیادی دمو برای طراحی آسان سایت را در اختیار می گذارد. Maxwell یک قالب وردپرس مینیمالیستی و ظریفه که دارای یک طرح تمیز به سبک مجله ای و با تایپوگرافی زیباست . لازم به ذکر است که ووکامرس یک افزونه خارجی هست. لازم به ذکر نیست که ابزارهای lightbox ایجاد lightbox های شکیل و انعطاف پذیر می کنند. در این برگ از لیمومگ با ضروری ترین پلاگین های ووکامرس آشنا شدیم و تعدادی از افزونه های لازم برای سایت فروشگاهی را بررسی کردیم. اما سایت شرکتی به دنبال معرفی شرکت است و میخواهد مشتریان و بازدیدکنندگان را با محصولات خود آشنا کند، سوابق کاری شرکت را نمایش دهد، درباره مدیران و کارکنان شرکت اطلاعاتی بدهد و نکاتی ازایندست.

است. اینها انواع فروشگاه هایی است که با آن ها آشنا هستید. عده کمی از کاربران گزارش داده اند که این پلاگین با دسترسی هایی که دارد، ناخواسته باعث حذف برخی فایل های ضروری سایت شان شده که بنظر میرسد در آپدیت های جدید، این مشکل تا حدودی برطرف شده. این پلاگین دیر به دیر آپدیت می شود که خود این مسئله درواقع باعث به خطر افتادن امنیت سایت می شود. نسخه اصلی : آپدیت های دوره همیشه بصورت کاملا رایگان در اختیار هنرجویان دوره قرار میگیرد. داشته باشید که این نوع محصولات در انواع محصولات دانلودی و مجازی قرار میگیرد و باید شما هر دو تیکه مجازی و دانلود رابزنید در این صورت گزینه های بیشتری برای ساختار و دی محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در واقع هر سایت وردپرسی بدون افزونه هیچ امکانات جذابی نخواهد داشت و شما با استفاده از امکانات پایه وردپرس هرگز نمیتوانید سایت خود را به صورت حرفهای طراحی و اجرا کنید، اما با داشتن افزونههای مورد نیاز خود میتوانید هر امکاناتی که میخواهید را در سایت خود اضافه کنید، هزاران افزونه برای وردپرس به صورت رایگان و پولی در دسترس هست و شما با هر کدام از این افزونهها میتوانید سایت خود را پیشرفته و امکانات بیشتری در سایت خود اضافه کنید. 1. iThemes Security گل سرسبد نیست، اما بی نظیره! با استفاده از تنظیمات مخصوص جلوگیری از حملات بروت فورس در افزونه iThemes Security pro میتوانید حداکثر دفعات تلاش ناموفق برای ورود به وردپرس را تعیین کنید. اگر شخصی 1000 بار تلاش برای ورود به سایت کند و ورودش ناموفق باشد بازهم میتواند به کار خود ادامه دهد. این امکان در این افزونه امنیتی وردپرس میتواند به شما اعلام کند که کدام کاربران ورود دو مرحله ای را بر روی اکانت خود فعال نکردهاند و هر کاربر آخرین بار چه زمانی فعال بوده است. با ویژگی Live Traffic شما می توانید بازدیدها و تلاش های هک را در زمان واقعی کنترل کنید.

BruteGuard یک پلاگین جلوگیری از حملات brute force است که با اتصال کاربران خود برای ردیابی تلاش های ناموفق برای ورود به سیستم در تمام سایت هایی که از این افزونه استفاده می کنند، از سایت شما در برابر بات نت ها محافظت می کند. مدیریت موجودی : اگر از هر یک از اجناس خود، تنها به تعداد خاصی موجود دارید و مایلید این تعداد توسط سیستم کنترل شود، باید این گزینه را فعال کنید. کاربرانی که چندین ورود ناموفق به سیستم داشته اند با خطای عدم دسترسی به صفحه ورود مواجه خواهند شد. یعنی اینکه شما هر چقدر هم که وب سایت خود را ایمن کنید، باز هم احتمال اینکه حفره ای وجود داشته باشد و از طریق آن مورد حمله قرار بگیرید، هست! پلاگین ها نمیتوانند به طور 100 درصد وب سایت شما را ایمن کنند. BulletProof نیز همانند سایز افزونه های امنیتی وردپرس امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از این طریق سایت خود را تا حد قابل قبولی ایمن کنند. در واقع مشتری بعد از ثبت سفارش، پیگیری کاملی از زمان سفارش تا زمان تحویل محصول در اختیار دارد. اکثر مواقع، وبمستران بین انتخاب بین این دو تا پلاگین دچار تردید می شوند.