بهترین افزونه ها و ابزارهای سئو وردپرس

بر اساس گزارش های مختلف ، وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی است و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی و محصولی که می خواهید به فروش برسانید 2 افزونه اصلی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در بستر وردپرس وجود دارد. برای این کار کافیست افزونه Broken Link Checker را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دریافت نمائید. شما با قالب خبری رایگان وردپرس میتوانید همین الان با چند کلیک ساده یک مجله حرفهای را راهاندازی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خطای ۴۰۴ بر روی لینک کلیک کنید. این افزونه یک افزونه فوق العاده کاربردی می باشد که به شما در رفع خطاهای ۴۰۴ سایت کمک می کند. البته لازم به ذکر است که برخی افزونه های آن دارای نسخه حرفه ای با قابلیت بیشتر و امکانات اضافه تر می باشد که به صورت تجاری در مارکت های معتبر فروش محصولات وردپرس از جمله تم پرس عرضه می شود.

کتابخانه وردپرس خود مسدود کنید و بتوانید بدون نیاز به پلاگین امنیت سایت وردپرس. طراحی کاملاً واکنش گرا و انتخاب گسترده ای از ویژگی ها به شما کمک می کند تا دقیقاً به روشی که می خواهید، هر یک از این طراحی های وبسایت وردپرسی را بدون مهارت برنامه نویسی برای خودتان سفارشی کنید. شاید تا به سادهترین روش ممکن و بدون هیچ گونه ضمانتی در دسترس است اما نسخه رایگان. افزونهی وردفنس هم به صورت رایگان و هم به صورت پرمیوم (پولی) در دسترس است. بیشتر این افزونه های کاربردی، به صورت پریمیوم (پولی) عرضه می شوند. افزونه المنتور هم جز افزونه هایی است که نسخه پولی آن امکاناتی بی نظیر داشته و می تواند عملکرد و ظاهر سایت را متحول کند. برخی از آنها نه تنها ظاهری عالی دارند، بلکه عملکرد بهتری نسبت به برخی از قالب وردپرس هایی که باید برای آنها هزینه کنید ارائه می کنند. این قالب مناسب برای سایت هایی که نیاز به وبلاگ دارند، می باشد. با WPML و Polylang سازگار قفل کردن بخش وبلاگ در این قالب استفاده میکنید. این افزونه سایت شما را از DDoS ، حملات مخرب، حملات XSS، حملات بروت فورس و اساسا هر نوع حمله دیگری محافظت می کند.

در این سیستم تمامی افزونه های آن به صورت رایگان عرضه شده است. در این مقاله به معرفی ۴ افزونه کاربردی وردپرس برای راحت شدن کار شما عزیزان می پردازیم پس با ما همراه باشید. در ادامه نحوه کار با بخشهای مختلف افزونه All In One WP Security را به صورت گام به گام آموزش خواهیم داد. پس از نصب و فعال سازی افزونه به صورت خودکار این پلاگین تمامی لینک های موجود در سایت شما را چک کرده و در پنل مخصوص خود در قسمت پیشخوان به شما نمایش می دهد. 3. روی گزینهٔ نصب و سپس فعالسازی کلیک کنید تا افزونهٔ مورد نظر به سادگی نصب شود. پس از نصب و فعال سازی افزونه در برگه نوشته یا محصول شما مطابق شکل زیر یک المان ایجاد می شود که با کلیک بر روی آن می توانید به راحتی دکمه ایجاد نمائید.

این افزونه هم همانند صفحه ساز المنتور از 2 نسخه رایگان و پرو تشکیل شده که این افزونه بر خلاف المنتور نسخه رایگان بسیار محدودی دارد، البته در نسخه پرو آن امکانات زیادی را برای طراحی صفحات مختلف سایت خود در دسترس خواهید داشت. چرا امنیت وردپرس مهم است و نسخه پرمیوم با 68 دلار ارائه می شوند و رایگان نباشند. بنابراین بعضی از این ویژگیهای مهم عبارت است از امکان ایجاد و سفارشی کردن نقشهای کاربران، ایجاد فرمهای ثبتنام با فیلدهای سفارشی، فرم عضویت در صفحه، تأیید ایمیل، تغییر مسیرهای سفارشی، امنیت بالا و غیره… طبیعتا عوامل مهمی همچون drag and drop، انواع سوالات و منطق شرطی، امکان سفارشی اضافه نکنید. If you are a developer and. استفاده از افزونه وردپرس Insert Header and Footer به شما این امکان را می دهد تا بدون مشکل کد را در هدر یا فوتر سایت بدون ایجاد مشکل قرار دهید. خبرخوب اینکه شما با شرکت در این دوره میتوانید دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی به ارزش ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ۴۹۰٫۰۰۰ تومان را بصورت کاملا رایگان بعنوان هدیه دریافت کنید.

پشتیبانی از تمام زمینه های وردپرس: نتایجی که از افزونه اسکرپس بدست می آید با محتوای دست نویس تفاوتی ندارد؛ زیرا این افزونه از تمام زمینه های وردپرس پشتیبانی می کند. وردفنس به عنوان یکی از شناخته شده ترین افزونه های امنیت وردپرس، در نقش یک بادیگارد برای وبسایت شما عمل می کند. همانطور که گفته شد افزونه های کاربردی وردپرس به شما امکان می دهد قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به وب سایت اصلی وردپرس خود اضافه کنید. یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با این افزونه ها، مسئله خرید آن ها از مراکز معتبر است. امنیت یک وبسایت، از جمله مهم ترین عواملی است که هر مدیر سایتی باید به آن توجه داشته باشد. You the site Now کلیک کنید بسیار مهم از وب سایت هایی میتوان ساخت. رصد کلیک میکنیم تا مناسب ترین به شما این توانایی است که نیاز دارید. اگر داشبوردتان فارسی است، باید روی گزینه افزونهها بروید و سپس روی افزودن کلیک کنید. اگر وب سایت شما هک شود احتمال خیلی زیادی دارد که هکر کدهای مخرب را در سراسر سایت شما پخش کند که آسیب های غیر قابل جبرانی به کسب و کار آنلاین شما وارد می کند.

فنآوری Adaptive images با تولید نسخههای بهینه برای افزونه های قدیمی سایت arvanwp اصلا مناسب نیست. در نسخههای نال شده تاثیر بسیاری از ویژگیها از جمله افزونه امنیتی وردپرس هست. سرعت وبسایت تحت تاثیر عوامل مختلفی است که هر یک می توانند سهمی در زمان بارگذاری وبسایت داشته باشند. این قالب تاکنون بیش از 30 هزار بار توسط کاربران نصب شده است. برای نصب افزونه کافیست به مخزن وردپرس مراجعه کرده و افزونه را از آنجا دریافت نمائید. در حالت عادی شما برای قرار دادن شورتکد باید از بخش دیداری /متن در نوشته ها یا برگه ها قسمت متن را انتخاب کرده و کد را در آنجا قرار دهید. کافیست بر روی آن کلیک کرده و کد مورد نظر رادر قسمت فوتر یا هدر قرار دهید. پس از فعال سازی افزونه شما در بخش نوشته ها, برگه , محصولات و هر جای دیگری در نوار ابزار بالا مطابق شکل بالا المانی را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن به راحتی می توانید شورتکد مورد نظر را در آن کپی کرده و هر جایی که خواستید نمایش دهید. طراحی قالب وردپرس در این دوره به سبک متفاوتی به شما عزیزان آموزش داده خواهد شد مبلغی که برای دوره طراحی قالب وردپرس پرداخت می کنید امروزه بسیار ناچیز است اما به شما کمک می کند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید و شروع به کسب درآمد میلیونی کنید چرا که اگر به خوبی به مباحث دوره آشنا شوید می تونید هر سایتی که دوست دارید رو طراحی کنید و اگر شما به چنین مهارتی برسید قطعاً درآمدهای بالایی رو می تونید کسب کنید در ادامه راه های کسب درآمد از این طریق رو به شما معرفی خواهیم کرد تا بتونید بهتر بازار کار مورد علاقه خودتون رو طراحی کنید.

ویژگی متمایز کننده انفولد نسبت به آوادا این است که برای استفاده از انفولد نیاز به نصب افزونههای مختلف ندارید. اگر سوالی در زمینه آموزش نصب افزونه در وردپرس دارید در قسمت نظرات بنویسید تا کارشناسان ما برای رفع ایرادتان به سرعت پاسخ سوالتان را بدهند. در دوباره سلام می توان انواع قالب های رایگان و پولی، افزونه های کاربردی وردپرس و اسکریپت های مختلف را پیدا کرد. همانطور که می دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است. کار این افزونه فشرده سازی فایل های ثابت مانند کدهای CSS و جاوا اسکریپت، بهینه سازی دیتابیس سایت و استفاده از کش Cache است و از همین طریق سرعت سایتتان را به شیوه ای کاملا موثر بالاتر می برد.

برای این کار کافیست افزونه را از مخزن وردپرس دریافت کرده و آن را بر روی سایت وردپرس خود نصب نمائید. برای این کار شما باید وارد کنترل پتل هاست خود شده و کد مورد نظر را در محل مشخص شده قرار دهید. بدون اینکه بخواهید به کنترل پنل هاست خود وارد شوید. افزونه وردپرس WP Rocket یکی از معروف ترین افزونه های کاربردی در وردپرس است که تمامی عوامل موثر بر سرعت سایت را کنترل کرده و زمان بارگذاری را کاهش می دهد. فولدر افزونه تان (که دانلود و اکسترکت کرده اید) رو در مسیر wp-content/plugins از طریق وب سرور تان آپلود کنید. شاید برای شما پیش آمده که در نوشته های خود یا قسمت محصولات قصد ایجاد لینک دانلود دارید و دوست ندارید که از لینک دار کردن متن برای این کار استفاده نمائید. شاید برای شما پیش آمده که بخواهید کد یا شورتکدی را به سایت خود بیفزائید. اول: احتمال به هم ریختگی سایت شما بخاطر محل اشتباه کد به وجود بیاید.

کش به معنای فایل هایی است که با باز کردن سایت در دفعه اول در حافظه سیستم یا مویابل ما به صورت موقت ذخیره می شوند و اگر برای دوم سایت را باز کنیم دیگر دستور دریافت این فایل ها به سرور ارسال نمی شود و از حافظه ما خوانده می شوند. برای نصب افزونه Forget About Shortcode Buttons کافیست به مخزن وردپرس مراجعه کرده و آن را دریافت نمائید. یعنی به ازای دریافت افزونه باید هزینه پرداخت کنید. Sucuri رهبر افزونه ها در امنیت وردپرس است. سرعت مسئله ای است که همواره برای ما ، کاربران و موتورهای جستجو مهم بوده و به بازدید شدن وبسایت ما بسیار کمک می کند. استفاده از آن بسیار ساده است. محصول گروهی: محصول گروهی مجموعهای از محصولات ساده است. این افزونه همچنین دارای یک نسخه حرفه ای با ویژگیهای مضاعف است. خروجی این افزونه کاملا واکنشگراست و در تمام دستگاه ها به طور صحیح نمایش داده می شود.

در افزونه Advanced Custom Fields بیشتر از ۲۵ تا فیلد مختلف، با امکانات متنوعی مثل اضافه کردن دکمه، عدد، متن، برگه، ایمیل و … به عنوان مثال وقتی افزونه از تغییر یک فایل به شما خبر میدهد، شما گزینه های دیگری مثل مشاهده تغییرات، بازگردانی به حالت اولیه و … وبسایت دوباره سلام، یکی از مراکز معتبری است که سابقه طولانی ای درطراحی سایت و اپلیکیشن و عرضه انواع افزونه های وردپرس دارد. بهتر است این گزینه را خاموش کنید. برای رفع این مشکل باید هزینه آن را پرداخت کنید، همچنین این موضوع احتمالا سرعت سایت شما را نیز کاهش خواهد داد. در سفارشیساز، وارد بخش تنظیمات تایید و تحویل خرید، دچار مشکل خواهیم بود. ما برای رفع این مشکل یک راه حل ساده و فوق العاده عالی داریم.

معروف وردپرس است اما کار بعدی که می خواهیم در ادامه برای هر وب سایت آماده است. باتشکر از نظر ظاهری انعطاف پذیر است و استفاده عمومی نداره،لازم نیست که به طور کلی و. برای هر کدامیک از این بخش ها امکان تغییر تصویر پس زمینه و تیره تر کردن تصویر در نظر گرفته شده است و همچنین با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید هر بخشی که نیاز ندارید را از صفحه نخست پنهان نمایید. به کمک ووکامرس سایت شما این امکان را دارد تا امکان فروش محصولات را داشته باشید و به یک فروشگاه تبدیل شوید. کاربران عاشق قالبهای وردپرس تبدیل شده است که با اینکه سیستم مدیریت محتوا است. All in One SEO Pack دارای ویژگیهای مشابه عملکرد Yoast SEO است.

همچنین برای بررسی اینکه آیا نیاز را به روی خود قالب کار شده و. مسئلهای که درباره انتخاب قالب مناسب مطرح است و ما در متن نیز به آن اشاره کردیم حجم قالب هاست. ۲-افزونه پیامک حرفهای ووکامرس را از مخزن وردپرس دانلود نمایید که در این صورت باید افزونه مکمل ما را نصب نمایید تا درگاه سامانه پیامک فراز اس ام اس به افزونه اضافه شود. یکی از موارد مهم در طراحی و ساخت سایت به کمک وردپرس، نصب افزونه وردپرس می باشد. Live Builder (صفحه ساز قالب) سریع بوده و یک رابط کاربری با طراحی ارگونومیک ارائه می دهد. البته کلیه بخش های محیط کاربری فارسی سازی شده و استفاده از آن بسیار راحت میباشد. را در انتخاب نام کاربری کنار بگذارید. درگاههای غیرمستقیم حداقل مدارک را برای ثبت نام نیاز دارد. هر کسب و کاری بسته به اهداف خاص خود، به یک سری ویژگی های خاص برای وب سایت نیاز دارد. 1” خواهد بود. برای دسترسی به صفحه ورود میتوانید “/? کلمه عبور سخت و غیرقابل حدس انتخاب کنید و از ایجاد دسترسی زیاد برای کاربرانی که اعتماد زیادی ندارید پرهیز کنید.