بهترین قالب های انگلیسی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. نصب این افزونه و کار کردن با آن بسیار ساده بوده و نیاز به دانش تخصصی در زمینه طراحی و برنامه نویسی سایت ندارد. افزونه Theme Check به سادگی به شما امکان آزمایش کارایی قالب و تشخیص تطابق آن با استاندارد های وردپرس را می دهد. این قالب روی سه ستون اصلی Fusion Theme Options، Fusion Page Options و Fusion Builder ایجاد شده است. آنها سایت شما را برای بیش از 21000 مشکل امنیتی شناخته شده در افزونه ها، تم ها و نرم افزار اصلی وردپرس اسکن می کنند. این مورد یکی از مهمترین نکات مثبت enfold است و به همین دلیل ممکن است این قالب را به سایر آنها (مانند آوادا) ترجیح دهید.

سعی کردم در مورد هر فعالیت ضروری وردپرس مثل بهبود امنیت، افزایش سرعت و… در این مقاله سعی شد تا به معرفی بهترین افزونه امنیت برای وردپرس به صورت مختصر پرداخته شود. در این مطلب از ایران تمز به معرفی و آموزش استفاده از چند افزونه امنیتی وردپرس میپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید. در هر صورت برای این منظور میتوانید از افزونه امنیتی وردپرس WPS Hide Login که با وردپرس نسخه 4.1 به بالا سازگاری دارد استفاده کنید. جالبه بدونید که روییترز به دلیل استفاده از نسخه قدیمی وردپرس هک شد. این روزها گاهی استفاده از لینکهای خارجی در مقالات امری است طبیعی و بسیاری از سایتها تمایل دارند تا این لینکها را به صورت نوفالو در سایت خود استفاده کنند.

پشتیبانی میکند و هیچ مشکلی برای توسعه آن پیدا نخواهید کرد. پلتفرمی که به دلیل سهولت و سادگی در نصب و استفاده، به سرعت جایگاه خود را در فضای فروشگاههای آنلاین پیدا کرد. انتخاب افزونه های سازگار با قالب نصب شده روی وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین فقط با سیستم عامل های لینوکس و BSD سازگار است. همانطور که می­دانید، وردپرس محبوبترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا است و توسط میلیونها وب سایت در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل، همواره در رأس توجه هکرها و اسپمرها امنیت در وردپرس قرار دارد. همانطور که در اندازه فایل مشخص است قالب وردپرس GeneratePress بسیار سبک است. همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می کنید، داشبود Ahrefs دارای بخش های مختلف است. هر چه وب سایت های بیشتری را به وسیله این افزونه محافظت کنید، هزینه SecuPress ارزان تر می شود. اگر هم مایلید قالبتان کمی به روز تر باشد، شاید استفاده از قالب Adrenalin را نیز انتخاب مناسبی بدانید. شما میتوانید برای زیباتر کردن یا افزودن امکانات پیشرفته به وردپرس، افزونههای مختلفی را استفاده کنید. این پلاگین تمام درخواستهای HTTP ورودی را قبل از رسیدن به سایت شما یا هر یک از افزونههای نصب شده آن پردازش میکند.

در این صورت قالبهای نصب شده روی وردپرس را میبینیم. این قالب دارای قابلیت ها و تنظیمات زیادی برای هر چه بهتر نمایش دادن محصولات در سایت دارد. بر خلاف اکثر افزونه هایی که از ریدایرکت برای تغییر مسیر استفاده میکنند این افزونه امنیتی وردپرس برای پوشه های پیشفرض وردپرس برگه خطای 404 را نمایش میدهد تا هرگونه دسترسی به فایلهای وردپرس مسدود شود. احراز هویت دو مرحلهای، مسدود کردن IP ها، محدود کردن دسترسی ادمین و جلوگیری از اجرای غیر مجاز فایل های PHP به راحتی از تهدیدات راج Backdoor جلوگیری میکند. شرکت CleanTalk، افزونه Security & Malware Scan را برای محافظت از وب سایت های وردپرسی در برابر تمامی تهدیدات سایبری طراحی کرده است. استفاده از این افزونه امکان اسکن کردن کامل وب­سایت را فراهم کرده و وبسایت را در برابر حملات DDoS محافظت می­کند. توسط این افزونه امکان محدود کردن تعداد دفعات تلاش برای ورود به پیشخوان یا همان بخش مدیریت وردپرس را داریم. همچنین حداکثر حجم قابل آپلود از طریق پیشخوان وردپرس محدود است پس اگر حجم قالب شما بیش از مقدار خاصی باشد با مشکل در نصب قالب وردپرس مواجه خواهید شد. ارائه فهرست Access List که بهکمک آن میتوانید دسترسی IPهای خاصی را به وبسایت خود محدود کنید.

قالب OceanWP به غیر از پیج اسپید گوگل امتیاز خوبی در سرعت کلی سایت دارد که ممکن است کمی سرعت پایینی در تلفن های همراه داشته باشد. این قالب دارای طراحی کاملا ریسپانسیو (واکنش گرا) میباشد و درتمامی دستگاه ها مانند موبایل تبلت لپتاپ به خوبی کار میکند. این قالب retina ready، واکنش گرا و دارای طراحی فلت میباشد. علاوه بر این، میتوانید رنگها، فونتها و هر جنبه دیگری از این تم را سفارشی کنید تا منحصربهفرد به نظر برسد و با برند شما مطابقت داشته باشد. علاوه بر آن، این افزونه به طور پیوسته تهدیدات بالقوهی امنیتی را به تیم توسعه دهندگان وردپرس و همچنین به افزونه­های ثالث گزارش می­کند. برای آشنایی با تهدیدات امنیتی وب سایت ها مقاله ما به همین عنوان را مطالعه کنید.

افزونه امنیتی BulletProof یکی از افزونهی پر کاربرد است. ویژگی­هایی همچون حفاظت از وب­سایت­ها در برابر هک شدن، بدافزارها و ترافیک­های مخرب، افزونه WordFence را به یکی از قدرتمندترین افزونه­های امنیتی وردپرس تبدیل کرده است. این افزونه پرکاربرد و محبوب امنیت وردپرس را با رفع آسیب­پذیری­های رایج تثبیت کرده و به شما در انتخاب رمز عبورهای قوی­تر، توقف حملات خودکار، مسدود کردن IP های خاص، تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس و خصوصیات امنیتی بیشتر کمک می­کند. یکی از بهترین راه های افزایش امنیت سایت نصب و فعال کردن گواهینامه امنیتی ssl است که موجب تغییر پروتکل http به https میشود. در نظر داشته باشید تنها نصب و استفاده از بهترین افزونه امنیتی وردپرس ( بهترین پلاگین امنیتی وردپرس ) برای ایجاد امنیت در وردپرس کافی نیست و در کنار آن نیاز است که به مواردی همانند به روز رسانی هسته وردپرس، قالب و افزونهها نیز توجه ویژهای داشته باشید.

این بدان معناست که صاحبان سایت های وردپرسی که از ویندوز استفاده می کنند باید از یک جایگزین دیگر کمک بگیرند. یکی از ویژگی­های مهم افزونه ithemes security این است که هم کاربر مبتدی و هم باتجربه میتوانند از این افزونه امنیتی استفاده کنند. در حالی که هکرها به راحتی میتوانند با استفاده از اینگونه حملات به 30000 وب سایت در یک روز حمله کنند. جواب کاملا واضح است، اینگونه موارد با قصد و هدف خاصی ارائه می شوند که ما در یک مقاله دیگر به صورت کامل اهداف و خطرات ناشی از استفاده از اینگونه افزونه ها را شرح داده ایم که میتوانید از طریق لینک زیر این مقاله مطالعه کنید. در نهایت باید اذعان داشت که هدف این مقاله بیشتر معرفی افزونه­های امنیتی پرکاربرد و محبوب وردپرس بود در غیر این صورت تعداد افزونه­های امنیتی وردپرس زیاد بوده و روز به روز بر تعداد آن­ها نیز افزوده می­شود. قالبی که حاوی مضامین زیاد و غیر کاربردی و غیر ضروری است، سنگین است و سرعت بارگذاری پایینی دارد.

به عنوان مثال اگر محدودیت تلاش ورود را بر روی 3 بگذاریم، اگر بیشتر از سه بار نام کاربری و رمز ورود به پیشخوان اشتباه وارد شود کاربر تا مدتی مشخص که از پنل تنظیمات افزونه تعیین میکنیم، امکان ورود به پیشخوان را نخواهد داشت و در صورت تلاش مجدد ip آن در لیست سیاه افزونه قرار خواهد گرفت. همچنین راه اندازی این افزونه امنیتی بسیار ساده است و افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. WPScan یک افزونه امنیتی منحصر به فرد وردپرس است و روزانه توسط متخصصان امنیتی وردپرس به روز می شود. نصب این افزونه نیاز به اشتراک در سرویس CleanTalk دارد.

بسیاری از کسب وکارها، بدلیل عدم وجود سازوکار مدیریت مشتریان، نمیتوانند مشتریان خود را نگهدارند و همیشه مجبور هستند برای حفظ فروش خود، با پرداخت هزینههای بسیار زیاد دست به تبلیغات سایت arvanwp گسترده بزنند. همه آنچه کاربران قبل از خرید از محصول شما میدانند تصاویر و توضیحاتی است که شما در فروشگاه خود درج کردهاید و آنها نمیتوانند مثل یک فروشگاه واقعی از فروشنده اطلاعات بیشتر دریافت کنند. برخلاف دیگر افزونه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی،Easy Social Share Buttons بسیار سریع است و تنها با پلتفرم های اجتماعی که شما واقعاً از آنها استفاده می کنید می آید. افزونه Instagram Feed هم یکی دیگر از بهترین افزونه های شبکه اجتماعی در وردپرس است که با استفاده از آن می توانید تصاویر هر اکانتی از اینستاگرام را در بخش های مورد نیاز سایت خود نمایش دهید. این افزونه امنیتی وردپرس با مخفی کردن آدرس دهی های wp-admin وردپرس و ایجاد آدرس های جدید و نمایش آن در کدهای html قالب سایت کاری میکند که امکان تشخیص وردپرس بودن سایت بسیار دشوار و حتی غیرممکن شود. این افزونه تمامی فعالیت ها را به صورت دقیق ثبت می کند و استفاده از آن آسان است و می توانید به سرعت اقدامات مشکوک را در سایت خود تشخیص دهید.

یا به عبارتی قالب آن را بسازید. البته میتوانید با انواع افزونهها اسلایدر مورد نیاز خودتان را هم بسازید. همچنین با استفاده از بخش آموزش ووکامرس، شما میتوانید آموزش مرحلهبهمرحله ووکامرس را مشاهده کنید و با استفاده از این روند بهآسانی سایت فروشگاهی خود را بسازید. اگر قالب فروشگاهی بهتری میشناسید حتماً معرفی کنید. تلاش شد در این مقاله با معرفی پلاگین امنیت وردپرس تا حدودی امن سازی وردپرس پوشش داده شود اما میبایست در نظر داشته باشید که برای داشتن امنیت وردپرس بالاتر نیاز است که حتما از یک کارشناس امنیت مشاوره دریافت نمایید. همواره به یاد داشته باشید با تهیه یک هاست وردپرسی میتوانید اطمینان حاصل نمایید که همواره وب سایت شما در محیطی امن میزبانی شده و تنها با استفاده از یک یا چند افزونهی امنیتی می توانید وب سایت خود را کاملا ایمن نمایید.

ووکامرس با بیش از ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ دانلود و میلیون ها نصب فعال، قطعاً عامل محرک بسیاری از سایت های اینترنتی جهت فروش آنلاین محصولات است. البته اگر قالبی که پسندیده اید این ویژگی را ندارد می توانید افزونه ی مورد نیاز را نصب کنید. افزونه محدود کردن تلاش برای ورود به پیشخوان وردپرس یکی از گزینه های ضروری در هر سایت وردپرسی است، این افزونه را از مخزن افزونه های وردپرس در آدرس Limit Attempts by BestWebSoft دانلود و نصب کنید. یکی از افزونه های افزایش امنیت وردپرس Limit Attempts by BestWebSoft نام دارد. به گزارش ایسنا، بنابراعلام میهن لرن، وردپرس (WordPress) نام محبوبترین سیستم مدیریت محتوای جهان است که این قابلیت را به ما میدهد بدون هیچگونه دانش برنامهنویسی، سایت ایدهآل خود را راهاندازی نماییم. این افزونه از داشبورد مدیرت وردپرس در مقابل تلاشهای ورود به سیستم محافظت می­کند. توسط افزونه ها میتوانیم برخی امکانات امنیتی مانند جلوگیری از تلاشهای زیاد برای ورود به پیشخوان وردپرس، تعیین حق دسترسی یا پرمیژن مناسب برای فایلهای حیاتی وردپرس و … تلاشهایی جهت ورود به سیستم با استفاده از استکریپتهای خودکار برای استفاده از رمزهای عبور ضعیف و دسترسی به سایت ما انجام میشود. شما می توانید علاوه بر نصب افزونه های امنیتی با موارد همچون تهیه هاست مناسب ، استفاده از نام های کاربری و رمزهای عبور سخت و …

به وسیله نسخه پرو این افزونه نیز می توانید به ویژگیهایی مانند ذخیره دادهها در پایگاه داده خارجی، اعلانهای خودکار برای برخی اقدامات و… و با سوء استفاده از ضعفها و باگهای نسخههای قدیمی پلتفرم، به پایگاه داده وردپرس راه پیدا میکنند. این قالب به قدری انعطاف پذیر است تا شما هر آنچه در ذهنتان دارید در آن پیدا سازی کنید. این شرکت افزونه وردپرس رایگانی را منتشر کرده که امکان اسکن و بررسی تمامی فایلهای وردپرس و سایت را به منظور یافتن بد افزار Malware انجام میدهد و در صورت پیدا کردن بد افزار یا فایل مخرب دیگر محل آنرا به همراه روشهای رفع مشکل نمایش میدهد. قالب وودمارت با فروشی بیش از 8300 نسخه، رتبه برتر بهترین قالبهای وردپرس در ایران را از آن خود کرده است.