بهترین های افزونه امنیتی وردپرس ( ۶ پلاگین امنیتی وردپرس )

اما یک سری از پلاگینهای وردپرس نیز هستند که برای هر وب سایتی لازم و ضروری است که در ادامه به معرفی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت. خدمات پشتیبانی ملت وب ، با همکاری تیم پشتیبانی ما در زمینه طراحی سایت ، قالب وردپرس و طراحان گرافیک به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال به مشتریان ارایه می شود. همچنین میتوانید با داشتن قسمتی برای انتقاد و پیشنهاد علاوه بر جلب اعتماد مشتری ایرادها و مزیت های محصولات خود را بفهمید و از این طریق محصولات خود را بهبود ببخشید. هر فروشگاه اینترنتی نیاز به یک قسمت برای پرداخت و ثبت سفارش مشتری دارد. شما در فروشگاه اینترنتی خود برای جلب اعتماد مشتری نیاز به قسمتی دارید که مشتری بتواند با شما تماس برقرار کند.

سازندههای فلت سام ادعا میکنند که شما به هیچگونه تجربه کدنویسی نیاز ندارید تا با استفاده از Live Page Builder واکنشگرا و یک کتابخونه گسترده از عناصر قابل تنظیم، بیشترین بهره رو از قالب خودتون ببرید. افزونه وردپرس یک برنامه نرمافزاری شامل یک سری توابع خاص که هر ساله توسط برنامهنویسان، نوشته و به وردپرس اضافه میشود، است که کاربردهای مختلفی در طراحی سایت وردپرسی شما دارند و عملکرد آن را گسترش میدهند. سرعت بالا در بارگذاری، قالب های متنوع و بسیار زیبا و افزونه های کاربردی، همگی بر محبوبیت این سایت ساز افزوده اند. پلاگینها یا همان افزونهها به افزایش سرعت و بهبود عملکرد سایت کمک میکنند. تاکنون بسیاری از وب سایت ها توانستهاند که به کمک این پلاگین رتبه خود در گوگل را افزایش دهند.

قالب Neve را می توانید رایگان دانلود کنید و برای اولین نسخه پریمیوم 49 دلار ( همراه ویژگی های اضافی مثل هدر و تقویت بلاگ ، طرح بندی های سفارشی، پشتیبانی و بروزرسانی نامحدود ) پرداخت سایت arvanwp کنید. در تنظیمات این قالب محبوب گزینههای استایلی را خواهید یافت که شامل انتخابهای طرحبندی نامحدود، نوارهای جانبی متعدد، ویجتهای سفارشی، ادغام رسانههای اجتماعی، رنگهای نامحدود و موارد دیگر است. از جمله توانمندی هایی که بعد از نصب این افزونه در دست خواهید داشت میتوان به شخصی سازی صفحات محصول، امکان ویرایش و تغییر هر محصول، امکان مشخص کردن نحوه پرداخت و بسیار از موارد دیگر اشاره کرد.

اصلاح و ویرایش کدها به سادگی و سرعت صورت گرفته و زمان زیادی برای رفع اشکالات کد یا بازگرداندن تنظیمات به حالت اولیه نیاز نخواهید داشت. چرا که شما به صورت مستقیم به سورس کد استفاده شده شاید دسترسی نداشته باشید و اگر هم دسترسی پیدا کنید، از محتوای و مفهوم کدهای درج شده فهمی نخواهید داشت. افزونه یا همان پلاگینهای وردپرس به صورت کلی به دو دسته تقسیم میشوند، رایگان و غیر رایگان. امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون بتونید تا به راحتی اقدام به مدیریت و نصب افزونه وردپرس از راههای گوناگونی مثل نصب افزونه وردپرس از مخزن وردپرس، نصب افزونه از هاست خودتون اقدام کنید. برای مقابله با مطلب بیان شده، شما در هنگام دانلود فایل زیپ افزونه باید به مرجع دانلود اطمینان حاصل کنید، سپس اقدام به دانلود پلاگین کنید. آپ درفت پلاس چند گزینه ذخیرهسازی ابری برای محافظت از دادههای شما دارد که حتی میتواند بک آپ را با یک برنامه تکراری انجام دهد.. احتمالا تا اکنون با وردپرس کار کرده باشید و یا نام آن را شنیده باشید و به یادگیری وردپرس علاقه مند هستید، وردپرس یک برنامه تحت وب است که به کمک آن قادر خواهید بود تا سایت خود در زمینه های متفاوت با آن طراحی کنید.

به طوری که تاکنون بیش از ۲ میلیون وبسایت از آن بهره میبرند. Facebook for WooCommerce: محصولات شما را در شبکه اجتماعی فیسبوک یا برنامه های زیرمجموعه آن نظیر واتساپ و اینستا ارسال می کند. پسزمینه سفارشی در پشت یک طرحبندی مبتنی بر شبکه قرار میگیرد و شامل پیوندهایی به پستهای شما و تصاویر کوچک است که بازدیدکنندگان را برای مشاهده بیشتر جذاب میکند. جالب اینجاست که وبسایت هایی بودن که در آغاز حرکت و تا مدتها بعد از اون با یک سیستم اختصاصی آغاز به کار کردن، ولی بعدا وقتی که مدیرانش پولدارتر شدن، موفقتر شدن و میخواستن سیستم و کسب و کارِشون رو توسعه بدن، در نهایت به استفاده وردپرس رو آوردن؛ در حالی که بعضیها به اشتباه فکر میکنن باید برعکس باشه! همه ی مواردی که در بالا ذکر کردیم یعنی قسمت های تماس با ما،پیشنهاد و انتقاد،فرم پرداخت و عضویت خبرنامه نیاز به یک فرم دارند. برای حفظ امنیت و جلوگیری از هک وب سایت خود نیاز به یک افزونه امنیتی دارید. سربرگ به همان اندازه ساده است، با فضای سفید زیاد، مکان زیبا برای لوگوی شما، و منوی قابل تنظیم برای راهنمایی افراد در سرتاسر وب سایت شما.

از کنترل و بهبود عناوین سایت و متادیسکریپشن گرفته تا طراحی نقشه های سایت یا XML، همه و همه با یوآست امکان پذیر است. افزونه رایگان ووکامرس به شما امکان فروش محصولات و ارائه خدمات تان در بستر وردپرس را می دهد. افزونه ووکامرس – WooCommerce بدون شک بهترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس است که با استفاده از آن می توانید انواع فروشگاه های اینترنتی با انواع محصولات فیزیکی و مجازی و دانلودی راه اندازی کنید. ما توصیه میکنیم که حداقل، موارد با اهمیت High را Fix کنید. این افزونه به شما کمک می کند تا از فروشگاهتان یک نسخه پشتیبانی ایجاد کنید و نسخه پشتیبانی شما را در گوگل درایو ذخیره می کند و اینگونه شما به مشکل بر نخواهید خورد. شما هر زمان که تصمیم بگیرید یک وب سایت وردپرس برای خود راهاندازی کنید، انتخاب گستردهای در میان افزونهها خواهید داشت که به بیش از پنجاه هزار میرسد. افزونه یا پلاگین جزئی جداناپذیر از وب سایتها هستند. همچنین Easy Digital Downloads نزدیک به 200 افزونه کاربردی دارد که با کمک آنها می توانید امکانات دیگری را به فروشگاه خود اضافه کنید. با این وجود شاید تا به حال متوجه این نکته شده باشید که برای هر مشکلی یک راه حل در وردپرس وجود دارد.

قالب ShoppingCart در قسمت Yslow و pingdom سرعت قابل قبولی را از خودش ارائه داد. از کنسول جستجوی گوگل برای اطلاع از سرعت وب سایت خودتون استفاده کنید و ببینید آیا پس از نصب یک قالب، سرعتش کند شده یا نه. اگرچه وردپرس معمولاً یک پلتفرم بسیار امن است ، اما عموماً هنگامیکه از انواع قالب خارجی یا افزونه ها یا افزونه های شخص ثالث استفاده میشود ، سایت را در معرض خطر هکرهای خارجی قرار میدهد. در این مقاله سعی داریم بهترین افزونه های وردپرس شناخته شده در سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم. در این متن میخواهیم تعدادی از افرونههای پر کاربرد وردپرس سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم.

افزونه المنتور به شما کمک میکند تا صفحه مورد نظرتان را با طراحی دلخواه بسازید و این کار را بدون استفاده از هیچ کدی انجام دهید. افزونه المنتور با بیش از ۵ میلیون نصب فعال بدون شک یکی از پیشرفته­ترین و محبوب­ترین افزونه­ها برای ساخت صفحات مختلف وبسایت است. این افزونه به شما کمک میکند که بعد از حمله سایتتان را با یک کلیک تمیز کنید. مهمترین چیزی که باعث شده قالب بی در میان طراحان به عنوان یک قالب وردپرسی محبوب شناخته شود، وجود تعداد بسیار زیادی دمو (حدود 650 عدد) است. بهینهسازیهایی که این افزونه داشته است باعث ایجاد بستر محکم و انعطافپذیر برای عرضۀ هر کالایی شده است. اجباری برای خرید و استفاده از تمامی این افزونه های ووکامرسی وجود ندارد و باید آنها را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد. سایت شما با محتوای آن ارزش میگیرد و زمانی که این را بپذیرید، نیاز است محتوای آن را برای خود حفظ کنید. بسیاری از این قالب ها چند منظوره هستند که بدان معناست که می توانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید و از آن برای شرکت خود استفاده کنید. این افزونه یکی از قوی ترین افزونه های امنیتی است و از هک شدن سایت شما جلوگیری می کند.

همانطور که بیان شده پلاگینهای وردپرس نرمافزارهای جانبی هستند که شما را در طراحی وب سایت توسط وردپرس توانمندتر خواهند کرد. اما این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که، بعد از دانلود افزونه و نصب آن در وب سایت خود، افزونه نصب شده یک سری کدهای برنامه نویسی شده به صفحات مختلف سایت شما، الخصوص صفحه اصلی وب سایت اضافه خواهد شد. این افزونه یک صفحه ساز قدرتمند در طراحی صفحات وب سایت است که بیش از 5 میلیون کاربراز آن استفاده کرده اند و بسیار از این افزونه راضی بوده اند. ویژگی ها و خدمات خود را در ستون ها، در کنار نمادهایی که برای بصری تر کردن وب سایت شما طراحی شده اند، به نمایش بگذارید. BeTheme با بیش از 650 وب سایت از پیش ساخته شده، هزاران ابزار و امکانات کمکی برای طراحی، بیش از 40 ویژگی منحصر به فرد و حدود 240000 مشتری، بزرگترین قالب وردپرس و ووکامرس است. در چنین وضعیتی علاوه بر بهره بردن از نسخههای به روز شده ورد پرس و تامین و درست کردن چار چوب و افزونهها از سایتهای با اعتبار و بدون کد خراب شده، توصیه می شود نکتههای امنیتی بسیاری نیز رعایت گردد تا امنیت و ایمنی سایت ورد پرس بیشتر از گذشته زیاد شود.

در این افزونه هر پست بر اساس سطح خود از نظر سئو در مقیاسی ما بین صفر تا صد رتبهبندی میشود. با کلیک روی این گزینه، میتوانید کد کوتاه (Short Code) مربوط به فرم مورد نظرتان را کپی کرده و آن را در قسمتهای مورد نظر سایتتان درج کنید. همچنین آموزش کار با آن هم ارائه شد تا بتوانید بصورت کامل و حرفهای استفاده کنید! این افزونه به شما کمک میکند که در صورت اختلال و یا پاک شدن دادهها، بتوانید اطلاعات خود را بازگردانید. علاوه بر آن در افزونه های رایگان، بنا بر رایگان بودن آن شاید عده ی زیادی از کاربران تمایل به استفاده از پلاگینها را داشته باشند که در این صورت فرصت برای سودجویان و هکران فراهم خواهد شد که با ساخت و برنامه ریزی افزونه و درج سورس کدهای مخرب به نحوی که غیر قابل تشخیص باشد استفاده کنند که در این بین شما کاربری که از این افزونه ها استفاده کردهاید ضرر خواهید کرد.

یواست سئو تمام چیزی که شما برای سئو کردن سایت و فروشگاه خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.از جمله قابلیت های یواست سئو میتوان به این موارد اشاره نمود: وارد کردن کلمات کلیدی، پیش نمایش پست ها، افزودن تگ متا، امکان اتصال به گوگل آنالیز و سرپ کنسول، تغییر مسیرو ریدایرکت ها می شود. این افزونه تمامی جنبه­ های امنیتی مورد نیاز وبسایت را پوشش داده و موارد اساسی از جمله امنیت ورود، شناسایی بد­افزار و جلوگیری از ترافیک مخرب را به­ خوبی انجام می­دهد. با استفاده از این افزونه شما می توانید هر کد دلخواهی را که نیاز دارید به سربرگ و پاورقی اضافه کنید. این روزها وردپرس امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند به راحتترین شکل ممکن با آن کار کنند. این افزونه با نصب بیش از 2 میلیون کاربر، شما را در دریافت ایمیل کاربران و پاسخ به آن و ارسال خبرنامه ها کمک بسیاری خواهد کرد. نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. راه حل دوم، اگر که شما کمی با دانش برنامه نویسی و چه بهتر که بادانش افزونه نویسی وردپرس آشنا باشید این توانایی را خواهید داشت که سورس کدهای موجود در پلاگین را بررسی کنید و از وجود کدهای مخرب و کدهای شک برانگیز جلوگیری کنید.

افرونههای مختلف، امکان انجام کارهای مختلف در وب سایت را به راحتی و در زمان کوتاه فراهم میکنند. هزینه استفاده از این پلاگین برای وب سایت های شخصی رایگان است اما برای وب سایت های تجاری با دریافت هزینه ی اشتراک ماهیانه، امکانات امنیتی بیشتری را ارائه میدهد. یوست پیشرفته­ترین ابزار بهبود رتبه سایت را با ظاهری ساده در اختیار کاربر قرار می­دهد تا هر­کس با هر سطح دانشی بتواند وبسایت خود را بهینه کرده و بازدید­کننده­های بیشتری را به خود جذب کند. این افزونه بر اساس نمایش یک لیست ساده از توصیههای سئو برای به کارگیری و استفاده از کلمه کلیدی کار میکند و به شما میگوید که چگونه عنوان صفحه خود، توضیحات متا و سایر جملات خود را بنویسید. کش لایت اسپید، یک شتاب دهنده وردپرسی است. این افزونه امکانات مختلفی مانند کش سایت ، کاهش حجم تصاویر ، کاهش حجم کد ها و… افزونه litespeed یک افزونه بسیار کاربردی برای بهبود عملکرد کش وبسایت در وردپرس میباشد. وردفنس هم­چنین به یک فایروال قدرتمند مجهز است و از سایت شما در برابر ترافیک مخرب محافظت خواهد کرد.