قالبهای رایگان وردپرس چیست؟

این قالب از نظر سئو بهینه است و با افزونه های صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر کاملا هماهنگ است و کاملا واکنشگرا و رسپانسیو است. به این ترتیب، قابلیتهای THE7 به قدری هست که بتوانید آن را به عنوان یکی از گزینههای مناسب برای قالب سئو به یاد داشته باشید. اما بیشترین مشکلی که مدیران وبسایت های نوپا دارند این است که برای انتخاب یک قالب فروشگاهی مناسب دچار وسواس شده و نمی دانند که چه نوع قالبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنند. اگر قالب وردپرس فروشگاهی شما اسلایدر را به عنوان یک ویژگی داخلی ارائه نمی دهد، این افزونه می تواند بسیار مفید عمل کند. همچنین این افزونه به شما این امکان را میدهد تا دسترسی به صفحات مختلف ، دسته بندی ها ، برچسب ها و فایل های مورد نظر را مدیریت کرده و برای کاربران خود دسترسی آن ها را محدود کنید. در این قسمت و با فعال کردن آن میتوانید جلوی دسترسی به فایلهای نصب پیشفرض وردپرس را بگیرید.

در تنظیمات شناسایی تغییر فایل میتوانید یک باز زمانی مشخص کنید به طور مثاله ۱ هفته تا در هر هفته از سایت شما اسکن گرفته شود و اگر در اسکنی که گرفته میشود یک فایل اضافه یا حذف شده باشد نسبت به اسکن قبلی برای شما ایمیل شود و اگر شما از این تغییر مطلع نبودید یعنی یک هکر به سایت شما دسترسی دارد. در این بخش میتوانید به گزارشی کامل از سایت و سرور خود دسترسی داشته باشید. اجازه درخواست قفل گشایی: بعد از قفل شدن یک IP با توجه به تنظیماتی که در ادامه انجام میدهیم، آیا میخواهید یک پیام نمایش داده شود که جهت قفل گشایی با مدیر سایت تماس بگیرید. در این قسمت میتوانید یک فایروال فعال کنید تا باعث جلوگیری از حملات بورت فورث شود. این گزینه باعث میشود هکر متوجه نشود که نام کاربری نادرستی وارد کرده است یا رمز عبور. در این بخش اگر نام کاربری آسان و سادهای برای مدیر کل یا ادمین سایت انتخاب کرده باشید به شما خطا میدهد و پیشنهاد میکند تا نام کاربری امن تری را انتخاب کنید. که میتوانند به فایل های سیستمی شما سایت دسترسی داشته باشند. با کلیک روی تصویر زیر میتوانید به صفحهی درگاه پرداخت بانک پارسیان دسترسی داشته باشید.

همانطور که گفته شد این قالبها را بدون پرداخت هیچ هزینهای میتوان دریافت کرد. همانطور که گفتیم در این مقاله ۶۰ درصد از این تکنیکها که باعث افزایش امنیت سایتمان میشوند را یاد میگیریم. بعد از نصب و فعالسازی افزونه امنیت کامل وردپرس یا امنیت فراگیر وردپرس یک منو در پیشخوان وردپرس شما اضافه میشود که دارای زیر منوهای زیادی است که از این منو و زیرمنوهای افزونه All in One Wp Security میتوانیم تنظیماتی را انجام دهیم که باعث افزایش امنیت سایتمان شود. دوما افزونه های خود را همیشه به روز نگه دارید و سوما سعی کنید از افزونه های قابل اعتماد و بهینه استفاده کنید تا سایت شما دچار مشکل نشود. در این زیر منو میتوانید تنظیمات مربوط به حسابهای کاربری که در سایت شما وجود دارند را انجام دهید. سریعا نامهای کاربری مشخص را قفل کن: نام کاربریهایی که میخواهید اگر با رمز عبور نادرست وارد شدند مسدود بشوند را در این لیست بنویسید. بازه زمانی تلاش برای ورود دوباره: بعد از حداکثر تعداد دفعاتی که مشخص کردید برای مسدود شدن یک آی پی برای ورود، حالا مشخص کنید بعد از چند دقیقه کاربر میتواند مجدد نام کاربری و رمز عبور وارد کند.

باشد به شما خطا میدهد و پیشنهاد میشود پیشوند دیتابیس خود را تغییر دهید تا دسترسی و یافتن آن سخت تر شود و به سادگی امکان پذیر نباشد. این پلاگین همچنین از تغییرات سریعی برای تسریع کنندگی سخت افزاری برخوردار است. این پلاگین از دیتابیس محافظت کرده و از داده های آن نیز بک آپ تهیه می کند. در این بخش تنظیمات مربوط به پایگاه داده یا دیتابیس سایتمان را انجام میدهیم تا آن را تا حدودی امن بکنیم. در این بخش میتوانید اطلاعات مربوط و کلی به امنیت و وضعیت امنیت سایتتان را مشاهده کنید. در این صفحه میتوانید تنظیماتی انجام دهید که باعث جلوگیری از اسپم در سایتتان شوید. پس از ورود به این بخش، در صفحه ای که برای شما باز شده روی دکمه ی Start a Wordfence Scan کلیک کنید تا عملیات اسکن سایت آغاز شود. یکی از مهم ترین قابلیت های این افزونه امنیتی وردپرس، قابلیت افزایش امنیت پنل ورود کاربر به سایت است. OptinMonster از محبوب ترین نرم افزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل و بهترین افزونه های جذب مخاطب هدفمند وردپرس است. افزونه ووکامرس این امکان را پدید میآورد که نظرات، امتیازات و دیدگاه مشتریان را ثبت و نشر کند.

قفل کردن فوری نامهای کاربری نامعتبر: اگر این گزینه را فعال کنید وقتی کسی نام کاربری نادرستی وارد میکند که در لیست کاربران سایت شما نیست آن نام کاربری سریع قفل میشود. Live Builder آن سریع است، دارای یک رابط کاربری با طراحی ارگونومیک است، و دارای قابلیتهای ساخت صفحه فوقالعاده قدرتمندی است که شامل ویرایش محتوای زنده، و گزینههای ذخیره خودکار، بهروزرسانی و پشتیبانگیری میشود. قالب ها و صفحه سازهای ارائه شده توسط این تیم به سادگی قابل دانلود و قابل تنظیم هستند. قالب بینظیر فلتسام با بیش از 4700 فروش در ایران، یکی دیگر از بهترین قالبهای وردپرس است. و البته با توجه به قالبها یا افزونهها و یا هاست و دامین که در حال استفاده از آن هستیم ممکن است باگهای امنیتی زیادی در سایتمان وجود داشته باشد. در برخی موارد نادر، ارائه دهنده میزبانی وردپرس شما ممکن است محدودیت های پرونده ای داشته باشد که می تواند توانایی شما برای نصب یک افزونه در وردپرس از بخش پیشخوان را محدود کند.

در افزونه ووکامرس این قابلیت وجود دارد که هر یک از آنها را شخصیسازی کرده و در نهایت فروشگاهی مختص به خود داشته باشید. Akismet – این افزونه بصورت عادی برروی وردپرس شما نصب است و برای فیلتر کردن دیدگاه های اسپم عالی کار می کند. بازه زمانی قفل کردن: این بازه زمانی برای آی پی های خاص و مشکوک که دفعات بسیار زیادی برای ورود به سایت شما تلاش کردند و اطلاعات نادرست وارد کردند است. این افزونه با ساخت نسخه HTML صفحات شما و ذخیره آن ، باعث افزایش چشمگیر سرعت وب سایت شما می شود . درواقع اگر سایت شما دارای فهرست نباشد کاربر با حجم زیادی از محتوای بههمریخته و نامنظم روبرو خواهد شد، که این مسئله باعث گیج شدن کاربر میشود. اگر این گزینهرا فعال کنید گزینه کپی کردن یک متن از سایت شما غیر فعال میشود و دیگر کسی نمیتواند از سایت شما متنی را کپی کند. اگر شما هم یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید قطعا دوست دارید که هر روز بیشتر از قبل پیشرفت کنید. مناسب است. در برخی از قالبها که این ویژگی را ندارند، تصاویر و محتوای سایت به صورت مرتب برای کاربر نمایش داده نمیشود و این یک مشکل اساسی برای یک وبسایت محسوب میشود.

بهطور مداوم شبکه خود را از نظر فعالیتهای مشکوک کنترل میکنند. در این قسمت میتوانید فعالیتهای حسابهای کاربری سایتتان را مشاهده کنید یعنی زمان ورود، زمان خروج و IP هر حساب کاربری. در این بخش میتوانید تنظیماتی انجام دهید که باعث جلوگیری از حملات بروت فورث شود که این حملات طوری است که هکر ، رباتهای زیادی را روی سایت شما میفرستد تا انقدر نام کاربری و رمز عبور در سایت شما بزنند تا اطلاعات کاربری مدیر سایت را پیدا کننند و یا با توجه به درگیر کردن منابع زیاد سرور، سایت شما رو Down کنند. در این قسمت میتوانید اطلاعات سایت و اطلاعات و نسخه php را مشاهده نمایید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا به زبان PHP است که از قالب ها و پوسته های بسیار متنوعی به صورت رایگان تشکیل شده است. در این قسمت میتوانید ویرایش فایلهای PHP از طریق پیشخوان وردپرس را غیر فعال کنید. در این قسمت میتوانید ویژگی کد امنیتی برای صفحه ثبتنام را فعال کنید تا در صفحه ثبتنام شما علاوه بر فرم ثبت نام یک فرم کد امنیتی باشد تا کاربران آن را وارد کنند و تعداد ثبتنام ها از طریق رباتها و اسپم کاهش یابد.

که باز هم انجام این کار پیشنهاد نمیشود و ممکن است در جایی به مشکل بخورید. همچنین از منوی «محدوده IPهایی که هم اکنون قفل شدهاند» میتوانید به بخشی بروید که IPهایی که در سایت شما قفل یا مسدود شدهاند را مشاهده کنید. اینکه شما بتوانید محتوای جذابی به کاربر ارائه دهید باعث میشود کاربر نسبت به ماندن در سایت شما ترغیب شود؛ و تمایل بیشتری برای ماندن در سایت شما داشته باشد. چت آنلاین باعث می شود تبدیل بالاتر و فروش بیشتری داشته باشید زیرا می توانید پاسخ به درخواست های فروش را در زمان واقعی داده و مشکلات پیش آمده با خریداران را حل و فصل کنید. ویژگی های اصلی شامل فایروال است که سایت شما را نظارت می کند، توانایی مسدود کردن آدرس های IP خاص، سیستم عامل ها، ISP ها و مناطق، مسدود کردن خودکار ربات ها و خزنده های بد، و موارد دیگر. سایت من پوسته یا افزونهای دارد که از AJAX استفاده میکند: اگر از ویژگی ایجکس در سایت خود استفاده میکنید این گزینه را فعال کنید. مثلاً میتوانید مطمئن باشید افزونهای که قصد نصب آن را دارید، ضرری به سایتتان وارد نخواهد کرد. در این تب میتوانید همه تلاشهای ناموفق برای ورود به سایتتان را مشاهده کنید.

TheGem به طور کامل با سازندگان صفحه WPBakery و Elementor سازگار و در دسترس است و همچنین دارای ابزارهای توسعه یافته سایت سازی WooCommerce است. در این بخش تنظیمات بیشتری برای امنیت سایت وجود دارد که اضافی است و اهمیت چندانی دارد ولی در ادامه تک تک آنها و کاربردشان را توضیح میدهیم. درباره محدود سازی و قفل کردن آی پی ها در بخش ورود کاربران و نام نویسی کاربران توضیح میدهیم. تا الان در تنظیمات افزونه All in One Wp Security صفحه ورود و بخش حسابهای کاربری سایتمان را امن کردیم و حالا میرویم سراغ بخش نامنویسی کاربران. اگر میخواهید فقط به تعداد خاصی IP اجازه دسترسی به صفحه ورود دهید این گزینه را فعال کنید و IP های مورد نظر خود را مشخص کنید و روی گزینه ذخیره تنظیمات کلیک کنید. تنظیمات این صفحه مربوط به صفحه ورود کاربران میباشد که باید امنیت بالایی داشته باشد تا در این صفحه هکرها نتوانند به نام کاربری و رمز عبور مدیر سایت دسترسی پیدا کنند. اگر سایت شما طوری است که صفحه ورود و پنل کاربری در اختیار کاربران نمیگذارد یعنی ویژگی ثبت نام یا ورود کاربران را ندارد میتوانید URL صفحه ورود که فقط خودتان نیاز به آن دارید را یک آدرس پیچیده بگذارید تا هکرها نتوانند آن را پیدا کنند.

این در واقع یک نوع دزدی است زیرا کاربر به صورت مستقیم از پهنای باند سایت هدف دارد استفاده می کند. برای جلوگیری از هک شدن ، باید از بهترین شیوه های امنیتی برای محافظت از وب سایت خود پیروی کنید. این قالب دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها و افزونه های مختلف است که به شما کمک می کند وب سایتی زیبا ایجاد کنید. در این قسمت میتوانید گزارشات افزونه امنیت کامل وردپرس را مشاهده نمایید. این افزونه ها به صورت فولدر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. و باید آن را حتما تغییر دهید برای این کار می توانید از افزونه wps hide login استفاده کنید. و پیشنهاد میکنیم این گزینه را حتما فعال کنید و در نهایت روی ذخیره تنظیمات کلیک کنید. در ادامه تمام بخشها را بررسی میکنیم و تنظیمات افزونه امنیت کامل وردپرس را برای افزایش امنیت وردپرس و وبسایتمان انجام میدهیم. چرا که توسط ربات پر شده است و این رباتها توسط خود افزونه قابل تشخیص هستند. شما باید یک قالب وردپرس سریع ، سبک و قابل تنظیم را تنها با ویژگی های مورد نیاز خود انتخاب کنید.

تمام گزینههای ۳ تب ابتدایی این بخش یعنی دستورهای پایه دیوار آتش، دستورهای اضافی دیوار آتش و دستورهای دیوار آتش لیست سیاه 6G را فعال کنید و روی دکمه ذخیره تنظیمات دیوار آتش کلیک کنید تا فایروال سایت شما فعال شود. پیشنهاد میشود تنظیمات دیگر تبهای بخش فایروال را تغییر ندهید، اهمیتی در افزایش امنیت سایت ندارند. و چه اهمیتی دارد؟ کاربران تا چه زمان در داده های سایت شما باقی بمانند. حال سوال اینجاست در چه زمانی می بایست دستورات ما شروع به اجرا کردن کنند تا روند کاملا اتوماتیک باشد ؟ اما افزونه امنیتی iThemes Security حفرههای شناخته شده را خواهد بست، جلوی حملات اتوماتیک را خواهد گرفت و گذرواژههای کاربران را قویتر خواهد کرد. در این قسمت میتوانید گزینهای را فعال کنید تا بعد از اینکه هر شخصی در سایت شما ثبتنام میکند به صورت دستی آن را تایید کنید و به صورت اتوماتیک کاربر ثبت نام نشود.

نمایش پیام خطای عمومی: اگر میخواهید در صفحه ورود وقتی رمز عبور یا نام کاربری را نادرست وارد میکنید به جای نمایش پیغام نام کاربری شما نادرست است – رمز عبور شما نادرست است، پیغام اطلاعات کاربری نادرست است نمایش داده شود این گزینه سایت arvanwp را فعال کنید. کلمه عبور علاوه بر مهم بودن در افزایش امنیت وردپرس در هر جای دیگریهم مهم هست. همچنین به دلیل تنظیمات مهم این بخش و حملات اکثر هکرها از این صفحه باید به آن اهمیت زیاد دهیم. پیشنهاد میشود این گزینه را در صفحه نامنویسی یا ثبتنام کاربران فعال کنید. اگر میخواهید سایت شما در قاب یک تصویر یا ifream نمایش داده نشود این گزینه را فعال کنید. این ذهنیت که هکرها سراغ سایتهای بزرگ میروند و به سراغ سایت ما که کوچک یا کاربران کمی دارد نمیآیند کاملا ذهنیت اشتباهی است. این قالب دارای بالاترین امتیازات برای سایتهای تجارت الکترونیکی است که میتوانید از آن استفاده کنید. اتفاقا هکرهای نوپا و متوسط سراغ سایتهای کوچک میآیند چون امنیت پایینتری دارند و راحتتر میتوانند هکشان کنند. شما در الیت دیزاین می توانید با استفاده از تجربه مشاوران متخصص، قالب مورد نظر خود را با سلیقه خود سفارش و تحویل گرفته و یا می توانید از قالب های آماده شرکتی، برای خدمات و معرفی شرکت ها که از قبل طراحی شده است استفاده کنید که اتفاقا استفاده از قالب های آماده آسان تر است زیرا این قالب ها آزمون و خطا شده و باگی برای مصرف کننده ندارد.