راهی جدید برای شعله ور کردن رشد شما در WordPress.com – WordPress.com News

وقتی تبلیغ شما اجرا شد، می‌توانید عملکرد آن را در برگه «کمپین‌ها» در صفحه تبلیغات بررسی کنید.

حالا شما در آن خواهید بود جادوگر کمپین Blaze.

پسندیدن بارگذاری…

در WordPress.com ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای ساده‌تر و تاثیرگذارتر ساختن و اجرای وب‌سایت شما (و سرگرم‌کننده‌تر!) هستیم.

صورت‌حساب کمپین‌های ما به‌صورت هفتگی بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان داده می‌شود، پرداخت می‌شود، بنابراین شما فقط برای آنچه ثبت‌نام کرده‌اید پرداخت می‌کنید. مثل همیشه، می توانید جزئیات بیشتری درباره این ابزار در صفحه پشتیبانی ما بیابید.

مرحله 4: تمام کنید و پرداخت کنید. ما ممکن است کمترین قیمت تبلیغات را در صنعت ارائه دهیم، اما از محتوای شما نیز با سیستمی که توسط Verity و Grapeshot پشتیبانی می شود محافظت می کنیم. بنابراین خیالتان راحت باشد که بدانید تبلیغات شما فقط در جایی که قرار است نمایش داده می شود – و هیچ جا احساس غریبی نمی کنید.

معرفی Blaze. محتوای سایت خود را به تبلیغات تمیز و قانع کننده ای تبدیل کنید که در میلیون ها سایت در WordPress.com و Tumblr اجرا می شود.

مرحله 3: تاریخ های خود را انتخاب کنید و بودجه خود را تعیین کنید. تبلیغ خود را تا 28 روز اجرا کنید. همانطور که بودجه و تاریخ خود را به‌روزرسانی می‌کنید، به شما می‌گوییم که با چند نفر دیگر تماس خواهید گرفت.

از طرف دیگر، هنگام مشاهده پست یا لیست صفحه در داشبورد WordPress.com خود، روی بیضی ها (سه نقطه) در کنار هر پست/صفحه جداگانه کلیک کنید تا منوی جدیدی ظاهر شود، سپس روی «ارتقای با Blaze» کلیک کنید.

ما برای راه‌اندازی این ویژگی جدید قدرتمند هیجان‌زده هستیم و مشتاق دریافت بازخورد هستیم. اگر در مورد آن سؤالی دارید، چالش هایی در حین استفاده از آن، یا ایده هایی برای بهتر کردن آن دارید، لطفاً آنها را با تیم ما در میان بگذارید. ما مطمئن می شویم که یک شخص واقعی همه بازخوردها را می خواند و به طور خستگی ناپذیر کار می کنیم تا مطمئن شویم که این ابزار چیزی ارزشمند است شما.


به همین دلیل است که ما مشتاقیم Blaze را معرفی کنیم، ابزار جدیدی که به هر کسی که وبلاگ وردپرسی دارد اجازه می‌دهد تنها با چند کلیک در WordPress.com و Tumblr تبلیغ کند. چگونه؟ با تبدیل محتوای سایت خود به تبلیغات تمیز و قانع کننده ای که در شبکه میلیون ها وبلاگ ما اجرا می شود.

بلیز چگونه کار می کند

به 97,369,151 مشترک دیگر بپیوندید

اگر وب سایت شما در WordPress.com میزبانی شده است، به این آدرس بروید wordpress.com/advertising و وب سایت خود را انتخاب کنید — لیستی از پست ها و صفحات اخیری که می توانید تبلیغ کنید را مشاهده خواهید کرد. اگر سایت وردپرس شما در WordPress.com میزبانی نمی شود، می توانید از طریق افزونه Jetpack از Blaze استفاده کنید.