معرفی بهترین اتاق فرارهای ایران-آل اسکیپ

معرفی بهترین اتاق فرارهای ایران-آل اسکیپ

زن جوانی در شعبه دادگاه 17 کرج به خاطر مورد آزاد و اذیت قرار گرفت توسط جن ها مجبور به طلاق گرفتن از همسرش اسکیپ روم تهران می شود. تلاش جن ها نیز بی فایده مانده و تنها خواسته آن ها جدا شدن این زن از همسرش بود. انواع قفل های اتاق فرار از نظر شکل ظاهری و نحوه باز کردن را می توان در گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود. یکی از مهم ترین و اصلی ترین ترفندهای اتاق فرار آشنایی با این قفل ها و نحوه باز کردن آنها قبل از بازی می باشد که باعث میشود مدیریت زمان بهتری داشته باشید. بازی ها در این مجموعه دو سناریو پیاده سازی شده است که شامل فرار از سلول انفرادی و عمارت تسخیر شده می باشد. بازی ها سناریوهای این مجموعه شامل اتاق فرار سوئینی تاد آرایشگر دیوانه خیابان فلیت، اتاق فرار قربانی و انتقام دیویدُف (مافیا باز) می باشد.

  • هزینه ورودی این اتاق فرار تهران، 120 هزار تومان بوده و از 5 تا 8 نفر شرکت کننده می توانند در آن نقش آفرینی کنند.
  • در توضیح این بازی آمده است که شما و اعضای گروه‌تان به عنوان دانشجویان برتر سال آخر رشته بیولوژی، دعوت نامه ای برای پروژه فارغ التحصیلی دریافت می‌کنید.
  • اصلی ترین مزیت بازی های اتاق فرارتقویت روحیه تیم ورکینگ و کار گروهیمی باشد.
  • تقریبا به وسط بازی که می رسید، متوجه می شوید اجنه در اداره این مجموعه نقش دارند.

درجه سختی این بازی ۸۰ درصد بوده و مدت زمان اختصاص داده شده به آن ۶۰ دقیقه می باشد. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی هم همخوانی دارد. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند.

اتاق فرار کارناوال هپی تهران؛ از دلقک عصبانی عبور کن.

این موضوع باعث عصبانیت چارلی شده و در روزی که شما که قصد دارید با دوستانتان از کارناوال هپی دیدن کنید، با یک چارلی خشمگین مواجه می شوید که داستان مفصلی با او خواهید داشت. شما در مدت زمان 75 دقیقه باید از این دلقک خشمگین گذر کرده و از اتاق فرار خارج شوید. از نکات منفی کارناوال هپی تهران عدم وجود سرویس بهداشتی است و قبل از بازی به فکر این موضوع باشید.

اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم

درجه سختی بازی ۸۰ و مدت زمان بازی ۹۰ دقیقه است؛ این بازی برای گروه سنی 14سال به بالا مناسب است. اگر به دنبال یک هیجان بی‌نظیر همراه با ترس و حل‌معما در چندین اتاق جذاب و به هم پیوسته هستید؛ مجموعه سرنخ، باافتخار شمارو به بازی مهمانخانه خونین دعوت میکنه… در بازی اسکیپ روم 696 شما 65 دقیقه فرصت خواهید داشت تا معما ها رو حل کنید و از اسکیپ روم خارج بشید … برای انجام اسکیپ روم 696 تیم شما باید بین 4 تا 8 نفره باشید تا بتونید این بازی رو انجام بدید …

یعنی در اینجا خبری از دستگیری یک قاتل، رمزگشایی از مرگ یک فرد یا سناریوهای این شکلی نیست. ب جرات میتونم بگم ترس و وحشت واقعیو تو این بازی پر از چالش میتونید تجربه کنید. اسکیپ روم جن اکباتان 130 هزار تومان می باشد که مجموعه مگا اسکیپ این بازی و در حال حاضر باتخفیف ویژه به مبلغ 120 هزارتومان ارائه میدهد. بازی خانه پدری با قیمت نفری 110 هزارتومان از طرف تیم طراحی رتسل روم ارائه می شود. شاید 90 درصد جذابیت اتاق فرار به نمایش اکتورهای آن و وسایل موجود در آن بستگی دارد.

اتاق فرار سرقت برخلاف سایر اسکیپ روم های اصفهان، در این بازی شما نقش گروهی از افراد تبهکار را بر عهده میگیرید و قصد دارید مدارک جمع آوری شده در دفتر کارگاه توانا که بر ضد شما می باشد را سرقت کنید. با ورود به اتاق فرار کارگاه با درب های اتوماتیک و سیستم امنیتی بسیار پیچیده روبرو میشوید و تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید تا مدارک مورد نیاز را جمع آوری و درب ها را برای فرار پیدا کنید. سناریوی طراحی شده در این اتاق فرار معماهای تقریبا سخت و پیچیده ای داشته و برای حل آنها گروه ۴ تا ۷ نفره می توانید همراه داشته باشید. اتاق فرار وی اوت در این مجموعه یک اسکیپ روم دمونیو با سناریو با ژانر ترسناک پیاده سازی شده و افراد گروه باید تلاش کنند تا با حل معماهای مختلف در نهایت به اسرار روستای طلسم شده دست پیدا کنند. تعداد افراد گروه در این بازی حداکثر ۵ نفر می باشد و برای حل معماها حدود ۷۰ دقیقه زمان اختصاص داد میشود.

تقویت روحیه تیم ورکینگ

تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. اتاق فرارهای پیاده سازی شده توسط این مجموعه در دو گروه کلاسیک و ویژه دسته بندی شده و هر یک دارای زیرمجموعه های هیجان انگیزی می باشند. اتاق فرار زار، یکی از بهترین دکورها را دارد و کاملا سبک جنوبی در آن رعایت شده است که همین موضوع شما را کاملا در فضای بازی قرار می‌دهد. چالش‌های مختلف، فضاسازی‌های گوناگون و معماهای متفاوت، در کنار دکور فوق‌العاده بازی و اکتور وهم‌انگیز آن، اتاق فرار زار را به یکی از ترسناکترین اتاق فرارها در ایران تبدیل کرده است.

اتاق فرار SAW به طور خلاصه می توان گفت در این اتاق فرار برای تمام کارهای اشتباهی که در طول عمرتان انجام داده اید مجازات خواهید شد، مگر اینکه بتوانید معماهای مختلف را حل کنید. این بازی ۷۰ دقیقه زمان دارد و تنها افراد بالای ۱۵ سال امکان استفاده از آن را خواهند داشت. بازی ها اتاق فرار ویروس سناریو اتاق فرار این مجموعه بر اساس فراگیر شدن ویروس ناشناخته در تمام دنیا پیاده سازی شده است که شباهت زیادی با شیوع کرونا و چالش های پیش روی آن دارد. سناریو طراحی شده برای این بازی بسیار مهیج بوده و از نظر میزان ترس در سطح متوسط قرار گرفته است.