چرا خرید پوسته وردپرس از تم فارس؟

بهاینترتیب افراد بیش از یک تعداد خاص نمیتوانند رمز عبور و نام کاربری اشتباهی را در صفحه ورود وارد کنند. حجم صفحه ( Page Size ) : حجم هر صفحه به کل فایل های سایت بستگی دارد و آپلود یک قالب را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. با فعال بودن حالت انتخاب ارسال به مدیر، هر نوع سفارشی که از قبل مشخص شده باشد، به اطلاع مدیر خواهد رسید. بهعنوانمثال وقتی نویسندهای در سایت شما نظر میدهد و یا پستی ارسال میکند؛ در قسمت اطلاعات نظر و یا پست، نام کاربری مدیر و نویسنده نمایش داده میشود. System info(اطلاعات سیستم): در این قسمت میتوانید اطلاعات سایت، اطلاعات php و افزونههای فعال خود را مشاهده کنید.

و بطور کامل مطابق میلی شما قابل شخصی سازی است. اگر نسخه وردپرس شما قابل رویت باشد، هکرها به راحتی میتوانند ورژن وردپرس شما را ببینند و از خلاء امنیتی موجود در نسخه وردپرس شما برای نفوذ به سایت استفاده میکنند، به خصوص اگر وردپرس خود را بروز نکرده باشید. افزونه all in one support button یکی از افزونه های کاربردی وردپرس است که از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار است و با بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اسکایپ و سایر سوشیال مدیاهای محبوب سازگار است. مثلاً همین مشکل بسیار مهم امنیتی در وردپرس ۴٫۲ که دیروز در موردش صحبت کردیم. همچنین مشکل امنیتی دیگری که در وردپرس وجود دارد و این افزونه قادر به حذف آن است؛ این است که بعد از واردکردن نام کاربری اشتباه، پیغام نام کاربری اشتباه است به کاربر نمایش داده میشود. این افزونه یکی از بهترین افزونه های وردپرس است؛ که کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد با استفاده از آن می توانید آموزشی مجازی خود را راه اندازی کنید.

همچنین WORDFENCE با افزونه های کش سازگار بوده و قادر است که داده ها و فایل های کش را هم به طور سایت arvanwp منظم بررسی کند. به شکل کلی سایت های بسیاری برای خرید قالب های وردپرسی وجود دارد. در این قسمت شما میتوانید اطلاعات کلی را مشاهده کنید. اکنون برای موجودی یک محصول شما میتوانید از تنظیمات قسمت SKU استفاده کنید که مقدار موجود هر محصول در زمان خاص که در دسترس است را نشان دهد. این قابلیت برای هر محصول به صورت جدا تعریف میشود و شما میتوانید با توجه به نوع محصول، دستهبندی، رنگبندی، سایز و بسیاری متغیرهای دیگر، گالری تصاویر مرتبط با آن محصول ایجاد کنید. این افزونه یک راه حل کاربرپسند است که به شما امکان می دهد دکمه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را نمایش دهید و می تواند به روش های مختلفی از جمله محتوای بالا و پایین، به عنوان یک نوار کناری شناور، به عنوان یک پنجره بازشو به صورت خودکار، جاسازی شده در تصاویر و فیلم ها، یا در یک جعبه که به صفحه های مختلف اسلاید می شود، نمایش داده شود. کلید های امنیتی وردپرس مجموعه ای متغیرهای تصادفی ای هستند که رمز گذاری اطلاعات ذخیره شده در کوکی های کاربر را بهبود می بخشند.

وجود دارد که به طور داینامیک اطلاعات زبان صفحه و direction آن را چاپ می کند. این افزونه همچنین از موقعیت جغرافیایی برای شناسایی و نمایش ارز محلی بازدیدکنندگان بر اساس آدرس IP آنها استفاده می کند. قالب پوکا یک قالب فروشگاهی و چندمنظوره است و امکاناتی که در آن تعبیه شده است طراحی انواع سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، تجاری ، شخصی ، نمایش نمونه کار ، وبلاگ و خبری و … ویژگی ها : رنگ های سفارشی ، ابزارک پاورقی ، الگوی کامل عرض و موارد دیگر. مقالهی زیر آموزش کامل نصب وردپرس در کنترل پنلهای دایرکت ادمین و سی پنل است.

بخش چهارم که همان ورود کاربران است؛ برای شما امنیت فرم لاگین وردپرس را تأمین میکند. از طرفی ما در مجموعه ژاکت سعی میکنیم تا بهترین قالبهای وردپرس را در اختیار شما عزیزان بگذاریم. این بخش بهترین افزونه امنیتی شامل پشتیبانگیری از فایلهای اصلی سایت وردپرسی شما و بکآپگیری از دیتابیس وردپرس است. یک قالب خوب از کدهای html و css و php به درستی استفاده می کند و پروتکل های امنیتی و شخصی خوبی دارد. قالب وردپرس شرکتی هیمالیا برای انواع سایت های نمونه کار, شرکت ها, سازمان ها , عکاسان, وب سایت های شخصی و … فروشگاه ساز حرفه ای و مدرن برای وردپرس از و شما را قادر می سازد تا یک فروشگاه حرفه ای با قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد ایجاد و به فروش محصولات فیزیکی و یا مجازی یا همان دانلود ای بپردازید. از فروش حق عضویت دریغ نکنید. البته توصیه میکنیم قبل از شروع کار با این افزونه حتماً بکآپگیری از وردپرس را حتماً انجام دهید. پلاگین Sucuri Security که یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در اختیار افراد قرار میگیرد. علاوه بر 6 پلاگین برتر امنیتی وردپرس که در این مقاله معرفی می شوند پلاگین های امنیتی بیشماری برای وردپرس منتشر شده اند که ما بر حسب محبوبیت و تعداد نصب فعال این 6 افزونه را برای معرفی انتخاب کرده ایم.

در این بخش از آموزش ووکامرس ابتدا به آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس میپردازیم و در ادامه به آموزش نصب ووکامرس خواهیم پرداخت. این افزونه با داشتن بیش از ۴۰۰ هزار نصب فعال در حال رقابت با افزونه های قدرتمندی مانند ITHEMES SECURITY است. نکته ای که باید در مورد پلاگین های رایگان در نظر داشت، این است که معمولا افزونه های رایگان از پشتیبانی قدرتمندی برخوردار نیستند و در صورت بروز یک مشکل، نمی توان انتظار رفع آن را توسط پشتیبان های آن داشت. این افزونه گالری های پاسخگو تولید می کند به طوری که فرقی نمی کند اندازه صفحه نمایش مورد استفاده توسط مشتری چه اندازه ایست.

قیمت گذاری : برنامه رایگان برای اکثر وب سایت های وردپرس مناسب است. دیتابیس وردپرس شما، مهمترین قسمت سایت شما است. گزارش فعالیتهای حساب: در این قسمت فهرست آخرین 50 شناسه کاربری وارد شده به سایت خود را مشاهده خواهید کرد. این ویژگی به توقف همه رباتها و ارسال اعلان ایمیل در زمانی که شناسه کاربری قفل است کمک میکند. این تب همه کاربرانی را که هماکنون در سایت شما حاضر هستند، نشان میدهد. علاوه بر این قسمت آگاه کردن از طریق ایمیل به شما این امکان را میدهد تا از ورودهای ناموفق از طریق ایمیل باخبر شوید. را با هم در یک دوره آموزشی خیلی جذاب و مفید پیش خواهیم برد و همانطور که گفتیم سعی شده است تا هرچیزی که در قسمت پایه تا متوسط قالب نویسی وردپرس وجود دارد را به شما آموزش دهیم . وردپرس به طور پیشفرض از پیشوند wp برای تمامی پایگاه دادههای خود استفاده میکند. نکته دیگری که باید بدانید این است که هسته وردپرس با اپدیت های منظم تا حد بسیار زیادی ایمن است و امنیت در وردپرس تا بیش از 50 درصد بدون هیچ اقدام خاصی صرفا با رعایت نکات بسیار ساده مثل رمزعبور قدرتمند و استفاده از قالب ها و افزونه های مورد اعتماد تامین می گردد.

بعد از نصب افزونه بخش جدیدی به نام امنیت فراگیر وردپرس به پنل مدیریت سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد. آنها با پس زمینه آبی برجسته خواهند شد. قالب Himalayas یک قالب شرکتی وردپرس معرفی شده در سال ۲۰۱۵ است که با دارا بودن امکانات بسیار خوب، مثل بخشهای مختلف با زمینه پارالاکس، منوی چسبان و ویژهی قالب های تک صفحه ای، امکان نمایش نمونه کارها، آخرین مطالب و … اگر ویژگی مورد نیازتان به صورت پیش فرض در وردپرس نباشد، قطعاً افزونهای برای آن وجود دارد. از این بخش میتوانید پیش فرض را به صورت تصادفی تغییر دهید تا امنیت سایت افزایش پیدا کند. فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه هستید و میخواهید هر چه سریعتر فضای کسب و کارتان را گسترش دهید. از نظر کارایی هر دو افزونه عملکرد کاملا مشابهی دارند و بخوبی امکان ایجاد ویژگی متغییر پیشرفته را دارند، در حقیقت انتخاب یکی از آنها جهت استفاده در فوشگاه ووکامرسی تان کاملا سلیقه ای است.

همه اینها بدون تلاش زیاد به دست میآید و همین امر، آن را تبدیل به یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس میکند. استفاده از یک افزونه برای نمایش تبلیغات در صفحات وردپرس بسیار رایج است، اما داشتن یک افزونهی همه کاره برای این منظور، خیلی میتواند به شما کمک کند. خروج اجباری: این گزینه را فعال کنید تا همه کاربران پس از مدت زمان معینی مجبور به خروج از سیستم شوند. گزینه های موجود در این بخش به شما در اعمال همین تنظیمات کمک خواهند کرد. علاوه بر این قادر هستید تعداد نصب های قالب انتخابی را ببینید و پس از اطمینان آن را نصب و بر روی سایت خود اعمال نمایید. نسخه رایگان این افزونه باتوجه به امکانات کاملی که دارد توانسته است به تعداد نصب فعال بالای یک میلیون برسد.

همانطور که میدانید انتخاب یک رمز عبور قوی و استاندارد در سایت شما بسیار مهم است. ازجمله اقدامات بسیار مهم و مفیدی است که این افزونه در اختیار شما قرار خواهد داد. سادهترین راه برای ایمن نگهداشتن وبسایت خود، استفاده از یک میزبانی وب (Web Hosting) است، که ارائه دهنده آن چندین لایه امنیتی را فراهم کند و اقدامات ضروری برای محافظت از سرورهای خود در برابر تهدیدات معمول را انجام دهد. اگر وب سایت شما هک شده است کافیست که به آنها اطلاع دهید تا در کمتر از ۱۲ ساعت موضوع را برطرف کنند و اقدامات لازم را جهت پیشگیری از هک شدن مجدد را برایتان انجام دهند. شما با استفاده از سربرگ خروج اجباری میتوانید مدتزمانی را تعیین کنید تا بعد از گذشت زمان مشخصشده کاربر از سایت بهصورت اتوماتیک خارج شود و نیاز به ورود مجدد کاربر باشد. بازه زمانی تلاش برای ورود میزان زمانی را تعیین میکند؛ که کاربر پس از واردکردن اطلاعات اشتباه باید منتظر بماند.

قالب وردپرس وبلاگ Nisarg با استفاده از Bootstrap 3 ساخته شده است که آن را با موبایل و تبلت ها دوستانه می کند. معیار Yslow کمی پایینتر از حد انتظار بود و تست سرعت موبایل گوگل بدترین نتایج را در کل آزمایش این قالب داشت. با مگاوردپرس قادر خواهید بود انواع محصولات نظیر دورههای آموزش آنلاین، محصولات پستی و محصولات دانلودی را در سایت خود به فروش برسانید. اگر هدفی مشخص برای رشد و تغییر کسب و کارتان، افزایش فروش و یا راه اندازی یک کسب و کار جدید به شکل بهینه دارید، فرصت و زمان (گرانترین سرمایه) را هدر ندهید و همین الان فرم مشاوره را برای شروع کار، پر کنید! سپس قسمت حداکثر تلاش برای ورود میزان دفعاتی که کاربر مجاز به پر کردن فرم ورود میباشد را تعیین میکند. درواقع بازه زمانی قفلکردن دوباره مدتزمانی را که کاربر تحریم میشود را تعیین میکند. شما می توانید با استفاده از افزونه هایی که در این مقاله به آنها اشاره شد، امنیت وب سایت خود را در حد بسیار زیادی افزایش دهید و احتمال هک شدن سایت خود را کمتر کنید. این سرویس البته امکانات دیگری مانند اسکن کردن وب سایت را در خود دارد اما همانطور که اشاره شد VAULTPRESS را می توان بیشتر سرویس تهیه بک آپ دانست.

با استفاده از این افزونه حتی نیازی به اعمال تنظیمات پیشرفته نیست و شما می توانید به راحتی تنها با نصب و فعال سازی امنیت سایت خود را افزایش دهید. در واقع داشبورد All In One WP Security مهمترین ویژگیهایی را که برای دستیابی به حداقل سطح امنیت باید در سایت خود اعمال کنید، برجسته میکند. اگر قصد خرید قالب وردپرس را دارید، یکی از مهمترین ویژگیهایی که باید برای آن در نظر داشته باشید، داشتن ظاهری جذاب است. مهمترین بخش این قسمت نشانگر میزان امنیت وردپرس شما است که میزان امنیت سایت وردپرسی شما را نمایش میدهد. قسمت بعدی نامنویسی است. لازم به ذکر است که این مورد را میتوان از قسمت پروفایل هر کاربر تغییر داد. Scratchpad همچنین دارای یک نوار کناری در سمت راست و یک قسمت دیگر در انتهای سایت است. کد کپچا باعث میشود یک قسمت امنیتی دیگر نیز به سایت شما اضافه شود. WORDFENCE SECURITY افزونه امنیتی دیگری است که هم به صورت رایگان و هم نسخه تجاری منتشر شده است. بنابراین، هنگامی که برای اهداف دیگری نیاز به داشتن ویژگی ثبت خودکار دارید، این بخش را فعال نکنید. هنگامی که شما افزونه تجارت الکترونیکی برای فروش اقلام در سایت خود با ثبت نام کاربری دارید، فعال کردن این ویژگی باعث توقف مشتریان واقعی میشود چرا که نمیتوانند به طور خودکار ثبت نام کنند.