چطور یک افزونه وردپرس را به زبان خود ترجمه کنیم؟

چرا باید به فکر امنیت سایت خود باشیم؟ راهکاری که ما به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از افزونه هایی است که برای امنیت سایت وردپرس نوشته شده اند که ما در این مقاله بهترین آنها را در ادامه معرفی می کنیم. انتخاب ما برای بهترین ها به Sucuri ، کاملترین ابزار در این لیست می رسد. Sucuri دارای تمام ویژگی هایی است که برای محافظت از سایت خود در برابر هکرها لازم است ، و فایروال پیشرفته برنامه وب آن قوی ترین در بازار است. اگر از این نام کاربری استفاده نشود، کار آنها برای پیدا کردن اطلاعات ورود چندین برابر سختتر میشود.

سایت ژاکت یکی از سایت های فروش افزونه و قالب وردپرس سایت arvanwp است. اما اگر مشکل حل نشد از ارائهدهنده هاست خود بخواهید که محدوده حافظه را افزایش دهد؛ یا یک افزونه دیگر برای استفاده در سایت پیدا کنید. Astra تعدادی دیگر از قالب های رستوران، کافه، و کسب و کار مواد غذایی را نیز ارائه می دهد. شناسایی بخش کلیدی یک استراتژی امنیتی کلی است که به انعطافپذیری بیشتر در برابر حمله موفقیتآمیز کمک میکند و این افزونه این امکان را برای شما فراهم کرده است. افزونه iThemes Security عملکرد فوقالعادهای در برابر حملات Brute Force دارد. در قالب Woodmart عملکرد و SEO بهینه شده است. اولین امتیازی که باید به آن توجه کنیم، امتیاز کل موبایل است که قالب storefront عملکرد مناسبی از خودش ارائه نداده است. شما باید بدانید این افزونه دقیقا چیست و چه کاری قرار است برای شما انجام دهد. برای ایجاد فروشگاه ووکامرس به چه چیزهایی نیاز دارید؟ شما به یک استراتژی امنیتی نیاز دارید تا با آن افراد خرابکار را از سایت خودتان دور نگه دارید. افزونه Wordfence یک افزونه امنیتی قدرتمند وردپرس است که دارای ویژگی های مفید بسیاری است تا هکرها را از وب سایت شما دور نگه دارد. بنابراین چگونه می توان گزینه های موجود را به بهترین قالب شرکتی وردپرس محدود کرد تا آنچه که مناسب یک کسب و کار است را از بینشان انتخاب نمود؟

آیا باید افزونه های غیرفعال را حذف کنم؟ پس در انتخاب هاست دقت کنید که این امکان را برای شما فراهم کرده باشد. در انتخاب شرکت هاستینگ برای سایت خود بسیار دقت کنید. هنگام خرید افزونه وردپرس ، حتما به تعداد فروش ان دقت کنید. شما با خرید تم وردپرس از تم فارس 6 ماه پشتیبانی خواهید داشت و پس از آن هم در صورت نیاز می توانید تمدید کنید. فارسی سازی بهترین قالب ها از برترین کمپانی ها; راه اندازی مدیریت محتوای وردپرس و قالب هایی که توسط بیگ تم ارائه می شود یه صورت رایگان; در صورت … امتیاز PageSpeed ، Pingdom و YSlow ، تعداد کم درخواست ها و زمان لود 1 ثانیه و موارد دیگر ما را قانع می کند که این قالب نیز انتخاب درستی است.

Themes Security با ارائه بیش از 30 ماژول امنیتی را به جرات میتوان به عنوان بهترین افزونه تامین امنیت سایت معرفی کرد. حلقه وردپرس یک مکانیسم پیشفرض در وردپرس میباشد که میتوان توسط ان با قرار دادن ان در فایل های قاب وردپرس از نوشته ها یا پست ها خروجی گرفت. ولی میتوان با رعایت یک سری نکات احتمال نفوذ هکرها را کاهش داد. یکی از نکات مثبت قالب شرکتی وردپرس Startit، بروز بودن آن است. ابتدا باید بستر امنیتی را برای سایت خود آماده کنید و با رعایت نکات ایمنی، به پیشگیری از هک شدن سایت بپردازید. در قسمت فهرست موجودی نیز امکان نمایش موجود یا موجود نبودن محصول در انبار را باید تعیین کنید.

این دوره فوق العاده، محدودیت سنی ندارد و هر فرد با هر مقدار توانایی قادر به شرکت در این دوره بی نظیر است، بنابراین شما با هر سن و سالی می توانید در این دوره فوق العاده شرکت کنید. این افزونه که با آنالیز بیش از 240 هزار سایت وردپرسی ساخته شده است، امنیت سایت ها را با استفاده از چندین لایه امنیتی تامین می کند. اگه مدیران سایت های وردپرسی نگران امنیت سایتشون هستن بهشون این افزونه رو هم به عنوان بهترین افزونه امنیتی وردپرس پیشنهاد میکنم. اگه بارگذاری یک وب سایت بیشتر از چند ثانیه طول بکشه، خیلی از اونا خارج میشن. یکی از عوامل مهم در سایت سرعت بارگذاری آن می باشد. این یک تفاوت مهم است که اگر آنها را سر به سر مقایسه می کنید ، باید در نظر بگیرید. اگر Wordfence ایمیل ارسال نمی کند ، اطلاعیه های مهمی را مشاهده نمی کنید ، بنابراین مهم است که مطمئن شوید ایمیل های وردپرس شما کار می کنند. همانطور که میدانید شرکتهای هاستینگ اطلاعات ورود به هاست را برای شما ایمیل میکنند.

وب مسترهای پیشرفته تر می توانند قابلیت استفاده از تم را با قلاب های مختلف گسترش دهند. رابط کاربری بسیار خوب iThemes Security یکی از قابلیت های ویژه این افزونه است و گزینه های متنوعی را ارائه کرده است. با اینکه وردپرس به خودی خود امنیت بسیار خوبی دارد اما با توجه به متن باز بودن آن و آشکار بودن کدهایش، اینگونه سایتها جزو اهداف پرتکرار هکرها قرار دارند. سایت وردپرسی هم مانند تمامی سایتها نیاز به یک استراتژی امنیتی دارد. در حال حاضر که این مقاله را مینویسم بیش از 43% سایتها به وسیله وردپرس ایجاد شدهاند. در هر حال باز هم ممکن است سایت شما مورد حمله قرار گرفته و هکرها هم به موفقیتهایی دست پیدا کنند. پس علاوه بر توجه به موارد امنیتی سایت، باید موارد امنیتی لازم برای ایمیل هم تامین شود.

به این اطلاعات اضافه مثل امتیازدهیها، Rich Snippet (ریچ اسنیپت) میگوییم. معمولا اگر ارائه دهندگان هسته وردپرس، نسخه PHP هاست، قالبها یا افزونهها قصد داشته باشند امکانات جدیدی به آنها اضافه کنند یا مشکلی از آنها را حل کنند، یک نسخه جدید ارائه میدهند. افزونه وردپرس فایل نصبی هست که روی وردپرس نصبشده و امکانات جدیدی به سایت وردپرسی شما اضافه میکند. نکتهی جالب و قابلتوجه این است که افزونه Ultimate Member بر روی هر نوع قالب وردپرس بهصورت کامل سازگار است و محدودیتی ندارد. زیرا حذف و از بین بردن کامل خطر، مسلما ممکن نیست. زیرا هکرها تلاش خود را برای سوءاستفاده از وبسایتهایی که آسیبپذیرند یا امنیت ضعیفتری دارند، افزایش میدهند. وبسایتهایی که به فناوری SSL مجهز هستند در url خود به جای http با https آغاز میشوند. گواهی SSL رایگان و شبکه جهانی ارائه محتوا ، آن را به یک راه حل همه کاره عالی تبدیل کرده است.

با یکبار خرید همیشه به صورت رایگان آپدیت های جدید قالب را دریافت خواهید کرد. هزینه گواهینامه ها از بازه ی رایگان تا ۱۰۰۰ دلار است و بستگی به این دارد که چه نوع گواهینامه ای و از چه کسی دریافت می کنید. در یک سایت کوچک ، نسخه رایگان حفاظت اولیه را ارائه می دهد ، اما شما به سرعت به مشتریان پرداخت کننده وصله های امنیتی دریافت نخواهید کردWordfence دارای یک داشبورد بصری است ، اگرچه اگر مبتدی هستید ، حرکت در برخی از افزونه های دیگر کمی ساده تر است. این افزونه شامل اسکنر بدافزار، پشتیبان گیری کامل، جزئی یا دستی پایگاه داده، حفاظت از htaccess، نظارت بر ورود به سیستم و خروج از جلسه و …

به همین دلیل گاهی اوقات هکرها با هک کردن ایمیل مدیریت سایت، اقدام به کسب اطلاعات ورود به سایت میکنند. گاهی اوقات ما مجبور هستیم فایلهایی را در سایت خود آپلود کنیم که بعدا دیگر نیازی به آنها نیست. ما بهترین افراد را به تیم خود اضافه خواهیم کرد. این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا وب سایت خود را به یک کاتالوگ تبدیل کرده و محصولاتتان را در فروشگاه سایت به نمایش بگذارید. هکرها با استفاده از نوشتن برنامههای مختلف، شروع به تست رمزها با سرعت بسیار بالا میکنند و اگر این رمز ساده باشد خیلی راحت به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. این پیشوند نامی آشنا و کاملا قابل حدس برای هکرهاست و کمک زیادی به آنها میکند تا بتوانند راحتتر به دیتابیس شما دسترسی داشته باشند. اگر قرار است مدتی به ناحیه مدیریت وردپرس خود سر نزنید، با این ویژگی میتوانید امکان دسترسی به مدیریت وردپرس را برای ساعاتی خاص غیر فعال کنید تا شخص دیگری قادر به ورود به سیستم نباشد.

پس از فعال سازی پلاگین، در منوی سمت راست قسمت ووکامرس – تنظیمات پیامک نمایش داده می شود. بعد از نصب افزونه woocommerce و فعال سازیش، میتونین این افزونه رو در منو سمت راست پیشخوان وردپرس مشاهده کنین و تنضیمات دلخواهنتونو از طریق همین قسمت اعمال کنین. در این صفحه ساز میتوانید تمامی ویژگیهای متن را فقط از طریق front-end تغییر دهید. در انتها امیدوارم که با استفاده از این مقاله بتوانید بهترین قالب وردپرس رایگان تجاری را برای سایت خود پیدا کنید. اگر قصد خرید افزونه امنیتی دارید حتما این پلاگین را بررسی کنید اما تصمیم با شماست. میانگین امتیاز : 4.8 از 5 ستاره از 550 بررسی. این پلاگین میتونه افزونه های دیگهای که دارین رو بررسی کنه و ببینه که اونها هک نشده باشن و یا به روز رسانیشون انجام شده یا خیر. این حملات به روش آزمون و خطای مورد استفاده برای کشف نام کاربری و رمز عبور برای هک کردن یک وبسایت اشاره دارد. از جمله این افزونهها که در انتهای همین مقاله به آن اشاره کردهایم، افزونه امنیتی iThemes Security است. بنابراین لازم است تا نسبت به آن آگاه باشید. داشتن این قابلیت برای هر قالب فروشگاهی وردپرس لازم است.

فناوری امنیتی استاندارد SSL مخفف عبارت Secure Sockets Layer به معنی «لایه سوکتهای امن» است. بعلاوه ، اسکنر امنیتی داخلی در صورت تغییر پرونده در دیتابیس وردپرس ، به شما هشدار می دهد. تنها بدی این افزونه وردپرسی این است که امکاناتش رایگان نبیت و باید از 79 دلار در سال یا 249 دلار به صورت مادام العمر پرداخت کنید. هکرهای حرفهای همیشه به دنبال راههای نفوذ هستند که ما به عنوان مدیر سایت باید این راهها را شناسایی کرده و ببندیم تا بتوانیم امنیت سایتمان را افزایش دهیم. البته توصیه ما برای فروش کالای مجازی استفاده از افزونه edd و یک قالب دیگه هست اما این قالب برای فروش کالای فیزیکی گزینه خوبی محسوب میشه. البته این به معنی ناامن بودن وردپرس نیست. به نظرم نیازی به توضیح بیشتر نیست و آمارها گویای همه چیز هستند. همه این استراتژیهای امنیتی در سه چیز خلاصه میشود: آمادهسازی، پیشگیری و شناسایی. Themes Security یک افزونه امنیتی معروف وردپرس است که توسط افراد پشتیبان BackupBuddy توسعه یافته است. نکتهای که باید یادآور شوم این است که قبل از اقدام به بروزرسانی حتما از سایت خودتان یک نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید.

داشتن بکاپ و پشتیبان از سایت موجب میشود اگر به هر دلیل سایتتان هک شد، بتوانید در اولین فرصت آن را به حالت قبل برگردانده و خسارتهای احتمالی را کاهش دهید. اگر شخصی موفق به هک کردن سایت شما هم شد، در اسرع وقت آسیبی که میتواند وارد کند را محدود میکند. قالب فروشگاهی وودمارت WoodMart یکی قالب زیبا با طراحی های مدرن به شما امکان پیاده سازی صفحات زیبایی را در وب سایت می دهد،این قالب برای سایت هایی که فروش محصولات دیجیتال و الکترونیکی را دارند می تواند پیشنهاد خوبی باشد چراکه امکانات این قالب به شما امکان شخصی سازی های گسترده را در وب سایت می دهد. WooCommerce Builder (صفحه ساز مربوط به افزونه ووکامرس) دارای ابزارهای قالب سازی، طراحی صفحه محصولات، لیست محصولات مورد علاقه، سبد خرید و سایر عملکردها و عناصر مشتری محور می باشد. قالب آوادا جوریه که به طراح امکان هر نوع تغییری رو میده و میشه سریع و کارآمد با درگ اند دراپ نسبت به طراحی های مدنظر اقدام کرد.