افزونه ووکامرس چیست؛ آموزش نصب در ۷ مرحله و ۴ گام مدیریت محصول در آن

یکی از قالب های فروشگاهی در وردپرس که هم اکنون به عنوان یکی از برترین های فروشگاهی است، قالب Shopay Store است که در طراحی آن سعی شده است از متد های روز دنیا استفاده شود و کد نویسی که در این قالب صورت گرفته است، کاملا به صورت استاندارد بوده و شما از این بابت در سایت خود با مشکل مواجه نخواهید شد. بهترین قالب های فروشگاهی رایگان : یک سری قالب برای وردپرس وجود دارند که شما به صورت رایگان می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و از آن ها استفاده کنید، در این بخش از مقاله قصد داریم اول برترین قالب های رایگان فروشگاهی را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد ندارید هزینه ای کنید، بتوانید با استفاده از این قالب ها سایت خود را راه اندازی کنید. المنتور نسبت به دیگر پلاگین های دیزاین سایت پیشرفته تر است و در زمینه شخصی سازی طراحی عناصر منفرد، دسترسی بیشتری به شما می دهد. داشتن تعداد زیادی وب سایت در یک پلت فرم واحد به این معنی است که تنها یک نقطه ضعف در بستر وردپرس، باعث میشود مجرمان اینترنتی به سایتهای بسیار زیادی دسترسی پیدا کنند.

قابلیت سازگاری با ووکامرس برای تبدیل به سایت فروشگاهی را دارد و با افزونه های چند زبانه سایت arvanwp وردپرس سازگاری دارد. از دیگر امکانات این افزونه اضافه کردن قابلیت lazy load یا بارگذاری تنبل برای عکس ها می باشد که به نوبه خود نیز باعث افزایش سرعت وب سایت می شود. اگر قراره یک وب سایت آموزش آنلاین داشته باشید که دوره های خودش رو به صورت جزوه های منتشر شده و هم پی دی اف می فروشه باید قالبی استفاده کنید که این قابلیت فروش فایل فیزیکی و مجازی رو همزمان براتون فراهم کنه. برای اطلاعات بیشتر در مورد برقراری و افزایش امنیت در وردپرس مقاله آموزش افزایش امنیت وردپرس را مطالعه بفرمایید. این امر باعث افزایش امنیت حساب کاربران میشود. افزونه های وردپرس عضوی جداناپذیر از وردپرس محسوب میشوند و ما برای توسعه وبسایت وردپرسی خودمان نیازمند استفاده از پلاگین های وردپرس هستیم تا امکانات مختلفی را سایت خودمان اضافه کنیم.برای استفاده از افزونه ها در قدم اول باید روش های نصب افزونه در وردپرس را بلد باشید – در این پست ۳ روش نصب افزونه در وردپرس بصورت ویدیویی آموزش داده میشود. بلکه آموزش کامل نصب و راهاندازی افزونه All In One WP Security & Firewall است. پس در این جلسه در خدمت دوستان وردپرسی با آموزش نصب قالب وردپرس بهصورت قدمبهقدم هستیم.

در هنگام ساخت یک وب سایت وردپرسی امکانات بسیار زیادی وجود دارد. دومین قالبی که میتواند نیاز شما برای ساخت وبسایت فروشگاهی را رفع کند قالب ترجمه شده وودمارت می باشد . چرا وبسایت به SSL نیاز دارد؟ قبل از اینکه افزونه های امنیتی وردپرس را بررسی کنیم، ابتدا باید بدانیم چرا به این افزونهها نیاز داریم. این بدان معناست که پلاگین ها تقریبا برای هر عملکرد یا ویژگی های مورد نیاز در وب سایت شما ایجاد شده اند. قالب ها در وردپرس یکی از ویژگی های فوق العاده وردپرس می باشند. Wordfence Security یکی از محبوبترین افزونه های امنیتی وردپرس است. MalCare Security یکی دیگر از افزونه های امنیتی وردپرس بوده که یک اسکنر و حذف کننده بدافزار درجه یک است. تمی، یکی از معتبرترین فروشگاههای قالب در ایران میباشد.

Sucuri یکی از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس است. یکی از مهمترین مراحل برای ایجاد امنیت در سایت وردپرستان این است که از افزونه های امنیتی وردپرس استفاده کنید. برای تمام صاحبان کسب و کار آنلاین، امنیت در سایت وردپرس باید یکی از مهمترین اولویت های آنها باشد. دقت کنید که از بین این افزونهها فقط میتوانید یکی را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. اما از آن جا که تنها با 39 دلار در سال میتوانید از این برنامهها استفاده کنید؛ میتوان گفت که این افزونه یکی از مقرون به صرفهترین افزونه های امنیتی وردرپرس موجود است. یکی دیگر از پلاگین های پولی و بسیار مفید ورد پرس پلاگین جریان اجتماعی Social Stream است که همه ی فید های شبکه های اجتماعی شما را به یک جریان اجتماعی تبدیل میکند و یا یک فید اجتماعی را برای چندین پروفایل شبکه ی اجتماعی مهیا می کند. در مارس 2016، گوگل گزارش داد که بیش از 50 میلیون کاربر از وب سایتهایی بازدید میکنند که ممکن است حاوی بدافزار باشند یا در صورت بازدید از این سایتها، احتمال سرقت اطلاعات آنها وجود دارد. یعنی همیشه بروز باشید و اطلاعات جدید رو در حوزه خودتون یاد بگیرید یکی از مواردی که ما در این دوره سعی کردیم رعایت کنیم سبک جدید طراحی در ساخت قالب وردپرس است اگر دموی طراحی شده رو مشاهده کنید متوجه خواهید شد که قالب به سبک رابط کاربری جدیدی طراحی شده است.

اگر اعلان های خود را دریافت نمی کنید ، همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه ایمیل های Sucuri خود را به راحتی تعمیر کنید . افزونه BulletProof Security هم نسخه رایگان و هم نسخه ممتاز دارد و نکتهی جالب این است که تا 30 روز اگر از کار با این افزونه راضی نبودید، میتوانید انصراف بدهید و پولتان را پس بگیرید. میتوانید اکنون محصولات را به فروشگاه خود وارد کنید و به داشبورد وردپرس خود بازگردید. همچنین از این ویژگیها در صفحه دستهبندی محصولات میتوان برای جستجوی سفارشی بر اساس مقادیر آنها استفاده نمود. المان های مخصوص صفحه ساز قالب فروشگاهی می تواند اسلایدر برای نمایش محصولات تخفیف خورده باشد یا پیشنهادات شگفت انگیز یا اسلایدی برای نمایش دسته بندی خاصی از محصولات باشد که با کمک آن بتوان صفحه اصلی زیبایی طراحی کرد. استورینا، عمده تمرکزش را بر روی قالب وردپرس گذاشته است و علاوه بر اینکه دسته بندیهای متعددی از قالبهای متفاوت دارد، آموزشهای رایگان بسیاری نیز بر روی این مارکت قرار گرفته است.

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم بهترین افزونه های امنیت وردپرس جهت جلوگیری از هک سایت وردپرسی را معرفی کنیم و بهترین افزونه در ایران را معرفی کنیم که امکانات زیادی دارد و براحتی از هک شدن سایت شما جلوگیری می کند. Pretty Links یکی از بهترین افزونه های کوتاه کردن لینک وردپرس است. یکی از اصلیترین مزایای Wordfence این است که با استفاده از آن میتوانید روند کلی بازدیدها و تلاشهای هکرها را ببینید. در این بخش میتوانید عملیات بکاپ و بازرگردانی بکاپ را برای فایل wp-config.php انجام دهید. علاوه بر نصب یک افزونه، برای افزایش امنیت سایت خود کارهای دیگری نیز میتوانید انجام دهید. در نتیجه برای بررسی نظرات به افزونه دیگری نیاز ندارید. افزونه Google Authenticator یک لایه امنیتی دوم به بخشِ “ورود به سیستم” سایت اضافه میکند. این افزونه تقریباً آسیب پذیری منطقه ورود شما را از بین میبرد. ممکن است وب سایتتان از بین برود و رتبه بندی SEO و اعتبار برندتان را از دست بدهید. این پلاگینها علاوهبر این که به شما کمک میکنند امنیت وردپرس را سختتر کنید، از حملات بیرحمانهی هکرها به وب سایتتان هم جلوگیری میکنند. با اینکه این افزونه مزایای بسیار زیادی دارد و مقالات بسیاری آن را به عنوانی یکی از بهترین افزونههای تیکتینگ وردپرس معرفی میکنند اما نواقصی دارد که باعث شده است انتخاب ایدهآلی برای ما کاربران ایرانی نباشد.

با توجه به اینکه در وب فارسی اغلب افراد به دنبال پیدا کردن بهترین قالبهای فروشگاهی هستند، قالبهای این بخش را با توضیحات بیشتری به شما معرفی میکنم. نسخههای پولی Jetpack امنیت بیشتری دارند و ابزارهایی هم برای بازاریابی از طریق ایمیل، رسانههای اجتماعی، شخصی سازی سایت و بهینه سازی دارد. پیاده سازی دگمه ثبت ایمیل . علاوهبر اینها میتوانید با استفاده از گزینههای “گپ فوری” یا “ایمیل” از خدمات پشتیبانی این پلاگین استفاده کنید. با صفحه ساز زنده المنتور به راحتی و بدون نیاز به یک خط کدنویسی صفحات خود را ویرایش و یا صفحات جدید بسازید. چه شما یک تجارت الکترونیکی داشته باشید، یا یک بلاگ، تجارت الکترونیک یا حتی یک وب سایت خیریه، لازم است که دیر یا زود یک فرم برای وب سایتتان بسازید. Post formats یا ساختار نوشته های وردپرس از نسخه ۳.۱ به بعد به عنوان یک استاندارد برای ایجاد و نمایش نوشته های مختلف در هسته وردپرس قرار گرفت. هسته اصلی Shield Security برای همیشه رایگان است. اگر سایتتان هک شود، ممکن است آسیب جدی به درآمد و اعتبار کسب و کارتان وارد شود. همان طور که در بالا گفته شد، نقض امنیت در وب سایتتان میتواند آسیب جدی به تجارتتان وارد کند.

کارشناسان میگویند خرید املاک و مستغلات یکی از بهترین سرمایهگذاریهایی است که میتوانید انجام دهید، اما خب سرمایه گذاری پرهزینهای است؛ نه؟ به طور پیش فرض، هسته وردپرس خود اقدامات امنیتی مشخصی دارد، اما در مقایسه با آنچه که افزونه های امنیتی وردپرس معتبر برای شما انجام میدهند، تقریبا میتوان گفت هیچ چیز نیست. پس اگر در این مورد هیچ پیش زمینهی قبلی ندارید بهتر است از جای دیگری شروع کنید. به یاد داشته باشید، بسته به آنچه میزبان وردپرستان از قبل ارائه میدهد، ممکن است حتی به این افزونهها هیچ نیازی نداشته باشید. این سرمایهگذاری جدید و هیجانانگیز به پیشپرداخت سنگینی نیاز دارد که احتمالا برایتان عادی نیست و البته قبل از خرید با هزینههای بازرسی هم روبرو میشوید. هرچند که این افزونه بیشتر برای مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان است، اما شما میتوانید با خرید نسخههای پیشرفتهتر آن را ارتقا دهید. همچنین میتوانید از پروندههای .htaccess و .wp-config بکآپ بگیرید و هر وقت که خواستید میتوانید آنها را برگردانید.

Suffice یک قالب وردپرس چند منظوره و بسیار انعطاف پذیر محسوب میشود. در حالی که نرم افزار اصلی وردپرس بسیار امن است ، افزونه ها و موضوعاتی که نصب می کنید می تواند وب سایت شما را در برابر آسیب پذیری ها باز بگذارد. این افزونه به صورت خودکار میتواند مشکلات شناسایی شده را برطرف کند. این افزونه قادر است که تگ nofollow را به صورت اتوماتیک به لینک ها اضافه نماید. اگر شما هم در مورد وب سایت خود جدی هستید و میخواهید آن را توسعه دهید، میبایست با افزونه های امنیتی وردپرس آشنا باشید. وقتی که هم که به توسعه وب سایت وردپرستان فکر میکنید، باید همین گونه رفتار کرده و امنیت آن را با افزونه های امنیتی وردپرس تامین کنید. ووکامرس امکان ساخت فروشگاه های حرفه ای را به شما می دهد و بدون هیچ گونه افزونه ای، یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار خواهید داشت. این پلاگین نیز دارای یک نسخه رایگان و حرفه ای است. بهوسیله افزونه امنیتی SecuPress Proوردپرس و اسکن امنیتیِ ویژه ای که افزونه سکیوپرس پرو دارد، می توانید وردپرس خود را در برابر حملات، رباتها و آیپیهای مشکوک حفظ کنید. یعنی با نصبش جای دیگه ای از سایت رو نمیترکونه. همچنین شما میتوانید به راحتی عکسها و محتوای آن را تغییر دهید و با توجه با سلیقهی خود، صفحات زیبا و جدیدی را طراحی کنید.

نکته مهم: دقت کنید که متغیر ثبت شده در پنل حتما میبایست %code% باشد و در صورت استفاده از متغیر دیگر افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس پیامک شما را ارسال نمیکند. • افزونه های امنیتی وردپرس چه کارهایی انجام میدهند؟ که همین کار را انجام می دهد. در واقع افراد با استفاده از سایت وردپرسی می توانند ساختار، مدیریت و تولید محتوای خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند که ترافیک و تعداد بازدید کنندگان از سایت را افزایش دهد. وقتی وارد بخش قالب های وردپرس بشید تعداد زیادی قالب رایگان وردپرسی مشاهده می کنید که ممکنه براتون گیج کننده باشه که کدوم قالب رو باید انتخاب کنید که مظابق انتظارات شما باشه! جهت افزودن کلید های امنیتی برای افزونه reCaptcha, با توجه به تصویر زیر; روی گزینه Google, کلیک میکنیم و وارد صفحه Google reCaptcha میشویم. از وب سایت های بزرگی مانند WPBeginner استفاده می شود ، بنابراین این نشانگر خوبی از نوع ترافیکی است که می تواند از عهده آن برآید.

با استفاده از یکپارچه سازی Google reCAPTCHA، میتوانید هنگام ورود، یک لایه محافظتی اضافی به وجود بیاورید. درج فوری مشخصات مشتری و ثبت مکان در هنگام سفارش از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد این آیتم از قالب فروشگاهی وردپرس انگلیسی است. Julio Potier که یکی از بنیانگذاران اصلی WP Media (توسعه دهندگان WP Rocket و Imagify) است، این پلاگین را ایجاد کرده است. این افزونه یکی از افزونه های امنیتی وردپرس است که برای از بین بردن حسابهایی که گذرواژهی ضعیفی مثل “12345” یا “گذرواژه” دارند، به طور بیرحمانهای تمام رمزهای عبور کاربران را بررسی میکند. اگر به دنبال یک افزونه امنیتی برای مبتدیان هستید، از این افزونهها استفاده کنید: All In One WP Security & Firewall ، Security Ninja یا Defender. اگر یک افزونه امنیتی رایگان وردپرس میخواهید، از این افزونه های امنیتی وردپرس استفاده کنید: All In One WP Security & Firewall ، Sucuri Security (نسخه رایگان) یا Wordfence Security.

میتوانید در ابتدا به صورت رایگان سایتتان را اسکن کنید تا این افزونه وردپرس را برای وجود کد مشکوک بررسی کند. با استفاده از برخی برنامهها میتوانید از حفاظت پیشرفته DDoS هم استفاده کنید. اکثر افرادی که از وردپرس استفاده می کنند با Jetpack آشنا هستند و دلیل اصلی آن هم ویژگیهای بسیار خوب آن است. ویژگی بسیار مثبت این افزونه که آن را از افزونههای دیگر متمایز میکند این است که نسخه پرو آن یکسال پشتیبانی و آپدیت رایگان دارد و میتوان گفت جزو بهترین افزونه پنل کاربری است. ویژگی اصلی این افزونه یک فایروال نقطه پایانی و اسکنر بدافزار است. این افزونه نظرات را هم فیلتر میکند تا در صورت وجود هرزنامه آنها را شناسایی نماید.